golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

Av Golan & Jennifer - 18 februari 2012 12:18

                                                 Good Morgon!   

Sitter och pumpar music, inge nytt! Vaknade och har bara chillat sen dess, snackat i lur och så.

Allafall så har jag skit tråååkigt just nu! Har fan inget och skriva om så tänkte köra lite hiss/diss!


                                         DISS

Killar med luft! åå det finns inget värre än killar som tror sig skit snygga! Okej killar ska tycka att dom ser bra ut o så, men då menar jag när killar öveeerdriver och tror att dom kan få vem dom vill och allt, så irriterande!


Folk som ljuger och tror att man inte märker det! det är så fucking fult? T.ex här om dan en av mina närmsta vänner ljög rakt upp i mitt ansikte och trodde att jag gick på det, ja sa ingeting, men man bara asså va? Tycker att det e så fult!


Folk som har en mobil, men som inte ens vet hur man svarar på den! Haha! Tror ni förstår vad jag menar, när man ringer och messar och den svarar efter 5 tim. Det är så irriterande,  om man har en mobil ska man kunna använda den.

 

                                      HISS

Folk med en egen stil! Hissar det grovt, folk som inte bajtar andra och som har sin egna "unika" stil är skit snyggt. Dom visar upp sig på ett speciellt sätt.

 

Skjortor! Haha var tvungen, jag ääälskar skjortor (stavning?)  men tycker det är skit snyggt!

 

Tatueringar! Hissar det grovt, älskar tatueringar.!


Sneakars skor! Älskar!





Av Golan & Jennifer - 18 februari 2012 00:38

Asssååå jag dör av garv just nu!!! gav mitt nummer till en kille i torsdags (?) och sa att han kunde smsa om han ville (hahah) och nu har jag gått i två dagar utan ett sms och trott att jag har fått största dissen. Tills.... JAG INSÅG ATT JAG GETT FEL NUMMER?!?!!?!!?!!? hahahahahhaha faaaaaaaaaaaaail!!! Fyfan va smart man är! Haha, och han tror säkert att jag gav fel nummer till honom med flit, alltså dissade honom. ABOOOOOUU KAAAOOOS!! HAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH OMG JAG ORKAR INTEEEEEEEE. får förklara för han imorgon :) !

Har iallafall varit ute med Golan och Pauline ikväll. Det var lika kul som vanligt, vi är så mongo tillsammans alltså! Vi åkte på lite äventyr hähhähäähäh. Annars var vi mest på unkan och snackade och skrattade med alla där. Sen tog vi lite kort också, men vet inte om jag kan ladda upp den. Kan testa imorgon, orkar inte nu. Ska sova, för måste upp tidigt imorgon / Jennifer 

G'

Av Golan & Jennifer - 18 februari 2012 00:09

I'm back! Kom hem vid halv tolv, och just nu chillar jag bara. Det var rätt nice idag, fick ju umgås med världens finaste! Jag o Jennifer idag, haha coolingar!

     

Av Golan & Jennifer - 17 februari 2012 19:03

Ska chillin' lite snabbt och sen drar jag och möter Pauline & Jennifer. MINA SÖTA APOR! Hoppas det blir en bra fredagskväll cuuuz jag är taggad. Puss på eeeeeeer hoppas ni får det bra!

 

JAAAAAAG ÄR COOOOOOOOOOOOOOOOOL

Av Golan & Jennifer - 17 februari 2012 17:37

Börjar med och säga, Hello bloggen!

Och du Jennifer? Har du tagit dina tabletter, haha that's why i love u girl! du är underbar!

 

Sitter allafall och snackar med Jennifer, hon e fett störd, haha min älskling! <3

Asså det finns inget och blogga om har fett tråkigt. Men e skit hypad!

Ska ändå äta snart, sen vid sju ska jag möta Jennifer, Pauline kommer nog sen också. Och juste ni vet armbanden jag fick av Jennifer? Den gick sönder.. Jennifer blev jätteledsen. Om ni vill veta :(

 

Puss!

Av Golan & Jennifer - 17 februari 2012 15:43

Det är fredag! Om ni hade missat det. Nämen seriöst, hur skönt? Har iallafall varit i skolan idag, som vanligt höhö. Rätt chill dag, och jag kom ju dessutom vid halv 9 eftersom att jag tog sprutan. Så det va najs. Är lite öm i armen fortfarande, men det går över. Jag rekommenderar verkligen att ni tar den! Aja, men nog om det. När jag kom hem från skolan så åt jag lite mellis och nu sitter jag här och dunkar musik och snackar med Lulle. Skön grabb!


Ska snart ta och plinga mamma, måste kolla om vi kan åka iväg och handla en sak på makeupstore. Eller det är inte säkert för att jag är själv inte säker om det ligger en i Södertälje? Ska kolla upp det iförsäkerhetsskull. Orkar verkligen inte åka till stan.. Efter det ska jag plocka upp lite kläder från mitt golv och ta fram något som jag kan ha på mig ikväll. Ska ut med Golan och Pauline. Blir väl det gamla vanliga haha! Men har alltid kul med dom där brudarna. Glädjespridare båda två! Men jag uppdaterar snart, puss /J
   

Av Golan & Jennifer - 16 februari 2012 22:14

TJOOOOOOOOOOO! SUUUUUUUUUUUUUUUP?
nja inte mycket självdå? :) HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ KULTJEJHEJ!
Nämen kom nyss hem, var ju ute med Golan och Vanessa va även med. Sen kom Sebastian, Martin och Christian och joinade vårt pyssel också. Jag och Golan gjorde jättefina armband, jag har nyckeln och hon har låset <3 . Sen fick vi leka med en väktares batong och han satte handklovar på mig, Martin och Jocke. Feeeeet kuuuult! Pauline kom inte idag, men hoppas att hon kommer imorgon annaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaars. hEHHEHE

Aja, har värmt en kopp te och sitter och snackar med lite roliga filurer på fb. Men ska snart gå och lägga mig, är jättetrött och ska va på vårdcentralen 8 imorgon. Ska ta vaccinet mot livmodershalscancer.. Så jag kommer nog inte blogga mer idag, men vi hörs imorgon istället. Och då är det ju fredag också!! Whooooooopwhooooooop. Kärlek!!
PUUUUUUUSS PÅÅÅÅÅÅÅ RUUUUUUMPPPPAAAAAAAAAAAN SÖÖÖÖÖÖTTIIIIISSAAAARRRRRR!!! / J 

Av Golan & Jennifer - 16 februari 2012 18:15

YEPPPPPPPPZZZZZZZZ! Thats right. Jag ska ut med Golan och Pauline om hon vill. Nu ska vi ha kuuuuuuuuuuuul, för är på det bästa humöret. Går osminkad dit, orkar inte bry mig höhöhöhöhöö. AHAHAHAHAHHAAHAHA ASSO JAG HAR SÅ KUL, EN KILLE FÖRSÖKER HAFFA MIG MED TYP ''Ska vi höras på nallen?'' OCH SÅNTDÄRAAAA. OMGGGG HAFF ELLER HAHAAHA HAHAHHAHAAHHAHAHA ..
Aja posss / Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards