golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

Av Golan & Jennifer - 3 februari 2012 17:15

Hello! Idag är det fredag!!  taggiiiiish. Ikväll ska jag ut med några, bl. a Ida, Vanessa och Nikki. Men vi ska träffa några andra också! Är faktiskt på jättebra humör, vilket är konstigt, eftersom att jag hade sämsta dagen i skolan. Asså vaknade typ på fel sida idag, för gick runt och va skitirriterad utan anledning. Och nu är jag plötsligt skitglad? Humörsvängningar or what ? Haha men aja, just nu sitter jag iallafall och snackar med Ida on the phone.   Ska snart leta efter en kontroll till tvn också, den är heeeeelt borta. Asso fattar inte hur jag lyckas ? -.-  Okej men skriver snart, pyss! / Jennifer

Oj suddig bild. Men det är jag och min bebis på bilden! 

Av Golan & Jennifer - 3 februari 2012 07:01

 Goood moorgon!   

Vaknade för en stund sen,  är så himla trött! Menmen det är FREDAG idag! Woooho!  Äntligen får man bara  chilla några dagar. Alla fall så börjar ja tio över åtta, har SO. Döda mig! Menmen, slutar halv 3 idag så det är endå gangska bra. Måste börja klä på mig och sånt, så hoppas ni får en bra dag så länge, puss!

Av Golan & Jennifer - 2 februari 2012 22:07

..på att sjunga när jag var på unkan idag. Jag var ju där med Golan, Mikaela S, Michaela K, Fanny och Amelie. Pauline kom inte. Men vi träffade typ alla där iallafall, och garvade lika mycket som vi brukar göra. Och först satt vi i mysrummet och kollade på Popper's pingviner, sen gick vi ut och kollade typ slutet på en skräckfilm, tror den hette Mirrors. Riktigt äcklig film! Sen innan jag och Golan skulle ta bussen hem så gick jag in för att kolla vilka som var på den öppna sången (det är när alla får komma in och lyssna på folk som sjunger) men sen tyckte säkert dom andra att jag tog för långt tid så dom kom också in. Fan va sugen jag var på att sjunga asså!! Var astaggad, men skulle inte ha hunnit sjunga.. Men jag vet att Golan vill höra mig när jag sjunger så hon får väl följa med på onsdag då. Aja, men sen hoppade vi iallafall på bussen och åkte hem. Och nu har jag varit hemma ett tag, kollat på CSI med mami, käkat godis och mackor och ska snart plugga. Har NO:prov imorgon (fysik), astråkigt, men jag måste verkligen kämpa nu. Det är ju bara en termin kvar, sen gäller det! Så måste plugga nu, men ska bara hämta en värmekudde först, haha har så jävla ont från boxingen igår. Våran lärare är värsta hård! Asså ni anar inte.. Aja men vi får höras imorgon. Dåååå äääär deeeeet freeeeedaaaaag ockssåååååå!! Happytime. Haha men puuuuuss! / Jennifer

 

Av Golan & Jennifer - 2 februari 2012 18:22

Shoo bloggen!

Sitter och pumpar music, inget nytt. Hade en fett långt dag, slutade kvart över 4. Kom hem vid 5 typ. Alla fall har No prov imorn (fysik) Och skulle plugga, så jag satte mig på soffan pluggade lite sen vaknade jag av ett sms. Haha snacka om fail, råkade somna när ja pluggade.  Då kan man tänka sig att jag e gaalet trött faktiskt, men som tur är det Fredag imorn.  Men alla fall ska ut snart, ska dra till unkan och bara chilla.

Juste eftersom jag o Jennifer inte har haft någon fråge stund så glöm inte att ni kan endå ställa frågor där ------>! 

Tror jag spanar med ett inlägg senare, Puss så länge!

Av Golan & Jennifer - 2 februari 2012 18:21

Tror ni har fattat att jag har sagt hej (a) Bloggade aldrig igår efter att jag hade kommit hem, för det blev så sent så jag orkade inte.. Haha. Hade iallafall askul på det öppna huset med min fina syster, det blev mycket skratt! Sen på bussen hem var vi lite busiga och försökte kolla vad en snygg kille hette på facebook genom att försöka få supersyn och se dom pyttesmå bokstäverna på hans skärm när han var inne. Kan ju säga att jag INTE har honom på facebook :( vi misslyckades totalt och såg oss hänga över hans axel.. Awkwaaaaaaard (!!!!!!!!) Menmen nog om det, när jag kom hem duschade jag och sen åt jag middag. Hann ju inte äta det innan. Dansen och sången var roliga som vanligt höhö så kommer inte gå in på det.

Idag slutade jag typ halv fyra, och chillade kvar i skolan ett tag, sen gick jag hem och kollade på en film. Sen pluggade jag en liten stund, orkade inte göra det sålänge, men, jag kan lite mer än igår iallafall. Hähäh. Men ska be mamma förhöra mig ikväll sen när jag kommer hem! För ska ut med Pauline och Golan snart, sen möter vi upp några vid unkan. Får se om vi går på den öppna sången, annars är vi bara inne och chillar på unkan. Menmen, nu skrev golan till mig att jag måste svara på luren som ligger uppe på mitt rum så vi hörs sen! Pussiiiiiii / Jennifer
 
Grym låt som har fastnat i mitt huvuuuuud. Love the text 

Av Golan & Jennifer - 2 februari 2012 08:10

Good Morgon bloggen!   


Vaknade för en stund sen. Trött är jag! Alla fall ska till skolan snart, börjar typ 9? Har idrott, och shit va ont jag har.. har träningsvärk som in i helvete från igår. Men jag tror att vi har vikarie på idrotten, tur.. för våran idrottslärare är skit hård! Ska börja klä på mig eftersom jag ska möta Julia kvart i också. Ha en bra dag sålänge, Puss!

   <3

G'

Av Golan & Jennifer - 1 februari 2012 17:00

 Snyggingar

Vad gör ni? Själv kom jag hem för en stund sen. Stannde i skolan för och träna inför NP men det gick åt helvete så det avslutade med att jag satt med Julia I cafeterian ett tag. Shit va kallt det är också! Hörde att det skulle bli kallare snart också.. Döda mig. Alla fall e skit trött faktiskt, och är seg menmen. Pauline har också kommit hem från fjällen så ska träffa henne  vid sju. Goodie.  Spanar in senare, Puss.


     

Att bilder säger så mycket!

Av Golan & Jennifer - 1 februari 2012 15:10

Holabola! Slutade skolan för en timme sen exakt haha, och då gick jag upp och kopierade ett papper sen hade jag och min Ida sällskap hem. Vi snackade om allt, och då menade jag verkligen allt, och vi förstår varandra så bra så det var riktigt kul att snacka med henne faktiskt. Stog och garvade en del också hahah! Nu sitter jag iallafall här och äter en risifrutti Smoothie med musik i öronen. Bästa! Ska ju snart på sången, vid 4 börjar den, vet inte om jag har berättat att två och mina kompisar har lagt ihop våra sångtider tillsammans? Men det har vi iallafall, och vi har då 1½ timme sångträning! Kalasbra! Sen vid halv sex sticker jag direkt till dansen, eller har 40 minuter däremellan så är väl med brudarna ett tag och chillar lite. Sen efter dansen som slutar tio över 7 (som jag måste gå tidigare ifrån btw) så måste jag hinna med bussen som jag sen möter min kära syster på. Vi ska nämligen på öppet hus i Tullinge! Ska försöka hälsa på en killkompis som går där när jag ändå är i farten. Men det öppna huset slutar iallafall vid halv 9, så åker vi hem sen. Bloggar väl när jag kommer hem då antar jag! Det blir ingen utgång idag, så jag får inte träffa min fina (Pauline) som kommer hem idag, men hon kommer till skolan imorgon så då får jag krama ihjäl henne istället! Haha aja, men ska stoppa ner lite saker i väskan nu, sen kollar jag igenom No:provet lite snabbt, sen sticker jag. Så vi hörs sen, ta hand om er sålänge! Puss / Jennifer
Bild från isomras på vår fina midsommarstång! :D  

Ovido - Quiz & Flashcards