golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

-

Av Golan & Jennifer - 27 februari 2012 18:39

  Hello Bloggen!   


What's up? Själv kollar jag på Big brother, repris typ! Och bara softar här hemma. Gangska skönt faktiskt, just chillin'. Alla fall så  har jag inte mycket och säga. Saknar dig Jennifer skitmycket! Men spanar in senare, Puss!


 / G O L A N A M I N

Av Golan & Jennifer - 26 februari 2012 23:18

Ville bara dela med mig lite.. vill bara att ALLA ska veta att Jennifer är bäst, då menar jag bäst! Hon är en glad prick. Varje gång man e ledsen eller något sånt och man BARA kollar på henne så blir man glad. Asså jag driver inte! Det e fucking sjukt? Jag fattar inte att en person kan göra en så jävla glad? Seriöst asså! JHDAJDADLAJHAI! Älskar dig skit mycket, glädjespridare, chickli vänsterprassel allt. DU GÖR MEJ SÅ JÄVLA GLAD JAG FÖRSTÅR INTE HUR MAN KAN VARA SÅ UNDERBAR! Och om en dag har gått och ja inte sett dig så saknar jag dig på direkten, det ska du veta. Det gör ooont! Det känns så j'vla tomt.! Du är så fucking underbar asså omg jag fattar inte hur jag ska uttrycka mig! DU ÄR ALLTID SÅ GLAD OCH DU FATTAR INTE HUR MYCKE GLÄDJE DU SPRIDER BARA UTAV OCH VARA NÄRA NÅGON, DET E SÅ SJUKT SANT. Okej det känns som jag e 10 år och har playahead och skriver om min vän .. men va baa tvugen och skriva det här, Älskar diG. j'E Taime? Du är bäst <3

Av Golan & Jennifer - 26 februari 2012 14:36

   Good morgon bloggen!

Vaknade för längesen faktiskt, utav solen som skiner! Life is great!

Allafall så sitter jag och pumpar music, dampar på min lur eftersom kan inte svara på folk som ringer det är fett skumt haha?

Fett irriterande! Allafall idag ska jag nog träffa Bey, vet inte vad vi ska göra men vi skulle på bio men inte längre. Ska också kanske träffa Dian, vi får se ta dagen som den kommer, spanar in senare puss

Av Golan & Jennifer - 25 februari 2012 23:04

Kom hem för inte såå längesen!

Det var helt okej idag, spelade skit mycket fifa med min kusin.. tung är hon!

Allafall så är jag galet trött, och har fett ont i ryggen. Men hoppas det går över! Har inte så mycket o sägga, så spanar kanske in senare!

   Jag och min tjockis

Av Golan & Jennifer - 25 februari 2012 12:56

   Hello Bloggen!  

 

Allt bra? Själv är det toppen! Vaknade vid 12 och har ätit frukost och duschat och allt, ska snart åka bil till Vallentuna och hälsa på min moster och kusin.Ååååååh Saknar min kusin, vi brukar alltid spela Wii haha (men hon vinner mig alltid) Hhahahahha! Allafall så har jag inte mycket och säga, tror jag bloggar när jag kommer hem,runt 10-11! Ha en bra lördag då. Bless   


P.S Jennifer snälla vi byter Header inom en vecka, Snälla (a)?

  Snaaart sommar!


Av Golan & Jennifer - 25 februari 2012 01:22

Kom hem för en stund sen. Kan börja berätta lite om dagen? Men ni kommer inte fatta eftersom jag e skit trött haha orkar inte ens berätta. Me alla fall började med att jag drog till Jemie klockan fem. Vi försökte leta fest men vi hitttade aldrig. Bara en i Bro? Men ingen orkade åka dit så vid sju åtta drog jag Jemie Emelie till stan. Vi skulle träffa Alexis och Tamara. I stan träffade vi också Leti och Perlita, hade inte sett dom på skit länge. Alla fall så skulle vi till kungsgatan, vid stureplan typ för och kolla på några som uppträdde bl.a Nääk , Labyrint, Patoo Pooh, och södra sidan. Det tog en jävla tid för mig o Jemie och emelie och hitta stället, för alexis o dom andra gick tidigare för ja och jemie skulle chilla vid stan på emelie. Allafall Näääk skulle uppträda. Och ni vet att ja e gaaaaalen i honom. Och beylula va där så precis när ja skulle in så ser ja henne och hon sa att han hade taggat, ja kom dit vid halv 10 typ. ASSÅ JAG HADE DAMP! Jag missade Näääk! Jag kom dit, och två min innan hade han dragit. Allafall så chillade vi där galet tungt när labyrint körde med sina låtar. Aalla fall vid elva skulle vi sen på fest i medis sen i flempan men ja o jemie drog aldrig så vi rulla hem och nu e ja här.  Ska slänga in en låt med Patoo POOH som han sjöng, riiixtung! Ni har säkert hört den? Men lyssna ref. Puss sålännge. Juste imorn ska jag till min moster i Vallentuna tror jag, vet inte om ja bloggar där men vi fårse puss.

Av Golan & Jennifer - 24 februari 2012 23:28

Hej allihopa! Kom nyss hem, har varit ute med Pauline, Sebastian och Jason. Det var verkligen jättemysigt, förutom att det var rätt dött på unkan dåra haha. Men jag har ju alltid kul med Pawo så det spelade inte så stor roll, det hände ändå några roliga saker (haha bara hon som fattar). På unkan träffde vi även på Vanessa, Mikaela, Sebbe, Maria och Michaela, alla är ju från klassen. Annars var vi med alla olika kan man säga, Jesper, Nikki, IdaSkogis, Lulle & Juote tex. Haha aja nog om det!

Imorgon blir det att stiga upp runt 10/11 och käka frukost snabbt och så. Sen blir det shopping med papi! Måste inhandla träningskläder och hårfärg. Ska även köpa gymkort också, men det blir efter att jag kommit hem från Fjällen! Vet inte vad som händer imorgon annars, tror vi får folk över på middag sen blir det antingen utgång eller bara en vanlig hemmakväll med pappa innan jag sticker ifrån honom i två veckor. Hmm, vi får se! Hörs imorgon, L O V E / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 24 februari 2012 16:30

Observera att vi bjuder på oss själva!!!!! Gör som oss och skratta åt videon istället haha  Nämen seriöst, vi är mer mongo än såhär egentligen (man måste se oss i verkligheten för att förstå) så vi vill inte ha några onödiga kommentarer, för den kraften kan ni spara till nåt annat istället.

Haha puss / J


Ovido - Quiz & Flashcards