golanjenni

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Heelt dööd! G'

Av Golan & Jennifer - 25 februari 2012 01:22

Kom hem för en stund sen. Kan börja berätta lite om dagen? Men ni kommer inte fatta eftersom jag e skit trött haha orkar inte ens berätta. Me alla fall började med att jag drog till Jemie klockan fem. Vi försökte leta fest men vi hitttade aldrig. Bara en i Bro? Men ingen orkade åka dit så vid sju åtta drog jag Jemie Emelie till stan. Vi skulle träffa Alexis och Tamara. I stan träffade vi också Leti och Perlita, hade inte sett dom på skit länge. Alla fall så skulle vi till kungsgatan, vid stureplan typ för och kolla på några som uppträdde bl.a Nääk , Labyrint, Patoo Pooh, och södra sidan. Det tog en jävla tid för mig o Jemie och emelie och hitta stället, för alexis o dom andra gick tidigare för ja och jemie skulle chilla vid stan på emelie. Allafall Näääk skulle uppträda. Och ni vet att ja e gaaaaalen i honom. Och beylula va där så precis när ja skulle in så ser ja henne och hon sa att han hade taggat, ja kom dit vid halv 10 typ. ASSÅ JAG HADE DAMP! Jag missade Näääk! Jag kom dit, och två min innan hade han dragit. Allafall så chillade vi där galet tungt när labyrint körde med sina låtar. Aalla fall vid elva skulle vi sen på fest i medis sen i flempan men ja o jemie drog aldrig så vi rulla hem och nu e ja här.  Ska slänga in en låt med Patoo POOH som han sjöng, riiixtung! Ni har säkert hört den? Men lyssna ref. Puss sålännge. Juste imorn ska jag till min moster i Vallentuna tror jag, vet inte om ja bloggar där men vi fårse puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards