golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

Av Golan & Jennifer - 28 februari 2012 23:39

´Kom hem för en stund sen, snackar lite med Jennifer nu och kom på en sak, att Jennifer ska berätta tio saker om mig, och jag detsamma så kör igång :

  • Jennifer älskar Te
     
  • Hon irriterar sig på riktiga Bitchar, då menar jag bitchar! 
  • Hon är jätterädd för och bli sårad 
  • Hon är livrädd för the ring filmer! Hon kan gråta pågrund av det
  • Hon hatar att bråka med sina närmsta
  • Hon skämms och sjunga framför folkhmm.. Jennifer föredrar att vara singel för det mesta, men hon skulle vilja ha någon och mysa med.. annars vill hon ha ett förhållande om hon är kär (precis som mig)  :D
  • Hon älskar lakrits

  • Hon lever på Tuggumi! Hon älskar tuggis.

Det går inte och fixa punkterna? Men hoppas jag hade rätt nu..


Av Golan & Jennifer - 28 februari 2012 23:37

  •  Golan hör alltid av sig till folk, antingen för att hon vill skapa kontakt eller för att bevara kontakten. Och om hon tex älskar en person skitmycket låter hon dom veta det varje dag. 

  • Hon älskar biffiga killar, för hon känner sig alltid trygg med dom!


  • Om hon har bråkat med en kompis (oftast de närmsta) och hon har sagt någonting som hon i efterhand hon tyckte va lågt eller taskigt, är hon jättenoga med att säga förlåt! Annars går hon runt med största skuldkänslorna.


  •  Hon frågar alltid hur hon luktar haha!

  • Hon hatar när folk ger henne kramar med typ en arm eller något sånt töntigt! Usch det hatar jag med haha!


  • Hon sminkar sig nästan aldrig, kanske när hon ska på fest eller nåt, men det är verkligen inte ofta. (men inte för att den vackra människan behöver det dåraaaa)

  •  Hon är skitmodig, är inte rädd för att göra bort sig för det mesta. Hon är den som får mig att våga göra dom sakerna som jag inte tror att jag klarar. Inte för att de är många menmen.(hon vet vad jag menar)

  • Hon skakar när hon skrattar, eller asså rör huvudet haha! 

Av Golan & Jennifer - 28 februari 2012 15:11

 Hello Bloggen!  


Allt bra? Själv är det toppen! Sitter och snackar med Jennifer nu, haha så underbar  hon är! Har saknat henne så fucking mycket, och vi kommer inte heller ses på länge sen eftersom hon drar ju till fjällen. Så kommer träffa henne idag. Annars har jag inte så mycket och berätta, roligare nu när Jennifer kan blogga eftersom hon är hos sin mamma.

Och fan vilket fint väder det är nu, våren kommer snart! Som jag sa ska jag träffa Jennifer vid halv sju, sju. David kommer nog också, vi ska iaf till Tumba och käka i donken sen drar vi nog till unkan. Träffar kanske Diana också eftersom hon ska vara i Salem. Men spanar in senare, puss!

Av Golan & Jennifer - 28 februari 2012 15:05

Tjaaaa! Asså åh, det är så jävla skönt med loooooov! Loveloveloveeee!

Sitter här och dunkar musik med en kopp te i handen. Gick upp 12 idag, gick ner och käkade frulle och sen plockade jag ur diskmaskinen plus slängde in en tvättmaskin åt mami, sen hoppade jag ner i badet. Låg där en stund och gjorde mig sen fräsch! Grymt skönt! Så nu sitter jag här helt nyduschad och snackar med Angelica. Planerar lite inför imorgon! :) Berättar mer sen. ´

Ikväll ska jag ut med min älskling Golan och sen kommer även Dadde och kanske Diana och joinar oss en stund! Bästa. Vi ska käka donken haha! Fett gott. Sen ska vi väl bara chilla liteeee. Kommer ju inte få träffa henne nått mer innan jag drar till fjällen, så jag ska krama ihjäl henne idag! Hihihhhiihihi. Aja, men ska sätta mig ner och göra ett schema på paint så att ni får se vad som händer dom nästkommande två veckorna. Hörs snart! Puss / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 27 februari 2012 23:45

I died. Så jävla söt!!!!

Av Golan & Jennifer - 27 februari 2012 19:33

Hej älskling! Göru? 
Läste ditt kärleksinlägg nedan, och blev riktigt rörd. Klart du får chans på mig! Haha say what? Nä jag skoja bara. Du är seriöst helt otroligt jättemegamycket underbar. You dont understand assooo! Som jag har sagt förut, du är den som gör mig allra gladast. Med dig mår jag bäst! Och utan dig vore jag inget, vi är två. Men vi tänker ändå som en if you understand? Du är smöret och jag är mackan, du är strösslet och jag är glassen. Du är maten och jag är munnen och du är vattnet som jag (blomman) behöver. Do försto? 

Asså man ba pourquoi tant de merveilleux? (varför så underbar) Får damp, du går ante att beskrifa i den här ord! Går ante sejer jak!!!!!1 Men vill bara att du ska veta, du leder mig rätt. Du får mig att gå runt med ett leende på läpparna hela tiden, du är den som gör att jag orkar vara stark. Du är bannemej en riktigt älskad vän. En som alltid kommer ha en del av mitt hjärta. En som inte kan ersättas. En som jag inte skulle riskera för nåt. älskar dig mest (och det är fan riktigt jävla baunta mycket) Och du vet att jag inte säger jag älskar dig utan att mena det. Du är bäst! btw, je t'aime sötnoooooos!!! / Jennifer
   

Av Golan & Jennifer - 27 februari 2012 19:30

Tjopp snopp!
Nejmen nu ska jag allt sluta vara så omogen! Hej mitt mellan bena!
Oj, mittbena menade jag ju såklart hähähä...... 
Som ni märker så har jag dator nu hähä, så det är kärlek bror. är hemma hos mami nu, pappa skjutsade mig hit med alla mina väskor haha. Ska jag flytta? Näråååååå, har bara lite mycket kläder som pendlar mellan föräldrarna varannan vecka höhö. Men no blame, Im a women. 

Förra veckan hände det inte så mycket, det var ju sista veckan innan lovet så hade lite prov och så. Pluggade även arslet av mig, bokstavligt talat dåraa. Men det är skönt, för nu har jag inte lika mycket att göra under lovet. Men jag kommer inte undan helt (bajs) utan jag måste göra en VG/MVG uppgift på SO:n, räkna lite matte, göra min egna måltid en gång samt plugga på engelskaprovet och musikprovet. Allt detta innan vecka 11 då jag kommer tillbaks till skolan igen efter två veckors lov. Så måste plugga den här veckan, för antar att det inte kommer hända så mycket i Fjällen hähähä. 

Meeeeeeeeeeeeeen, det är inte slut än, Näe! Utan jag ska ju även ha ett liv på lovet också! Yey! Ska träffa lite kompisar och ha jävligt roligt med alla. Sen på lördag åker jag ju till Fjällen! Wihooooooo. FETING KULT JUH. Aja men kan göra ett schema imorgon om vad som händer på lovet så förstår ni lite mera. Kommer ändå inte ha något att göra imorgon förutom att träffa min fina lavaaaah Golan. WIT WUUUU, pök på G här assooooo!! Aja men nu ska jag kolla runt på datorn lite mer, sen ska jag packa upp mina väskor. Kommer väl hamna här en gång till sen, har ju inget liv som sagt. Aja pöööööss på rumpestumpen folket!!!!
   
Tja, langa el número snygging?  

Ovido - Quiz & Flashcards