golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

Av Golan & Jennifer - 24 februari 2012 16:05

Hej på er snyggingar! Just nu befinner jag mig hemma hos Pauline där jag passar på att blogga medan hon gör sig iordning. Vi fick sluta typ en kvart innan vi egentligen skulle och läraren bjöd på kakor när de andra hade gått, vi åt upp alla haha! Jag ska snart ta bussen hem, och sen ska jag äta och sånt skit. Efter det blir de utgång med Pauline och Sebastian mina gullungar! Måste passa på att mysa så mycket jag kan med henne nu, för det är sista dagen vi kan dra ut. Eller asså vi ska träffas på söndag en snabbis och hon ska färga mitt hår och sånt, men sen är hon borta resten av helgen och åker iväg i veckan. Och på lördag (inte imorgon) så åker ju jag till fjällen! Så kommer få sakna henne och Golan i typ två veckor, mina hjärtan ♥ Tror inte jag kommer kunna blogga i helgen på grund av pappas dator så jag bjuder på en gammal videoblogg på mig och Pauline sålänge i nästa inlägg. Vi hörs! Ha det bäst i helgen sötnosar, puss / J

Av Golan & Jennifer - 24 februari 2012 15:41

WOOOOHOOO MUTHAFUCKERS HAR SPORTLOV, NI HAR OCKSÅ SÄKERT MEN ÄNDÅ!

FLIPPISH!


Alla fall så tror jag att Pauline har ändrat våran Header? Skit fuckad hah! Du borde låtit den andra vara sen ändra bara direkt till den nya, haha det här funkar inte. Allafall så kom jag nyss hem, försöker leta fest. Vet inte vad jag ska göra idag men kommer allafall  gå ut med Jemie och Emelie. Vi får se vad som händer. Puss

Av Golan & Jennifer - 23 februari 2012 18:17

Shoo bloggen   

Kom hem vid klockan fem eftersom jag slutade kvart över fyra idag, jag och Ida hade sällskap hem och som vanligt stannar vi alltid till och snackar.

Allafall så känner ja mig riktigt trött! Men Wooohooo imorn är det äntligen sportlov!

Anyway så sitter ja här med mjukisar tofs och en t-shirt. Är sktisnygg haha! Måste alla fall byta om och möta upp Emelie och Natta, vet inte vart vi ska säkert unkan.. asso egentligen fuck unkan så himla tråkit menmen,bless så länge!

G'/

Av Golan & Jennifer - 22 februari 2012 20:44

Orkar verkligen inte blogga idag, det är fett ruttet!

Har inte gjort något idag, var bara i skolan, skitråkigt! Bloggar imorgon puss!


 

g'/

Av Golan & Jennifer - 21 februari 2012 21:54

   i'm just young wild and free..!

G'/

Av Golan & Jennifer - 21 februari 2012 18:35

                     Hello Bloggen!   

Allt bra? Sjäälv är det helt okej, är  jätte trött... somnade när jag kom hem efter en helt vanlig skoldag.

Men det är bara och bita ihop eftersom på Fredag får vi ju sportlov, vilket jag ser fram emot. Men det är inte ens långt, och det är det dåliga. Allafall så har jag inget och skriva om, ska försöka hålla ut dom här dagarna.

Fyfan vad jag vill göra en videoblogg haha, kan snacka med Jennifer om det. Vi har ju tänkt o ha det förut.

Men spanar in säkert senare!


    Så fina

Av Golan & Jennifer - 20 februari 2012 22:40

Shit

Ni anar inte hur jävla mätt jag är, har inte ätit såhär mycket på länge. Är jättetrött förästen men dagen var skit kul. Jääte mysig faktiskt, åter igen grattis till Jemie!

Just nu så lyssnar ja på music o chattar lite, ska snart slagga för en ny dag imorn. Puss på er alla och säger godnatt så länge!

Av Golan & Jennifer - 20 februari 2012 15:30

Wooohooo!

Tjena mina underbara stalker's. Kom hem  för en stund sen ifrån skolan. Två lektioner var inställda idag, S K Ö NT !

Allafall så fylle Jemie år idag, åå min tjockis! Ni som inte har grattat henne borde göra det nu, snabbt! Alla fall ska jag Emelie Jemie Alexander och jemies syster och typ tre till vet inte  ska till mongolia . SKAA ÄTA SOM FAN! Så bloggar nog när ja kommer hem, ifall ja orkar. Puss!


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards