golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

Av Golan & Jennifer - 14 februari 2012 17:22

Hej på er! Vill börja med att säga glad alla hjärtans dag, hoppas den blir jättemysig! Och speciellt till alla par därute, ha en (mysig) kväll  Glöm inte kondomen baraaaaaaa. Och till er som inte har någon, ha lika mysigt iallafall. OOOOOKEJ, det där lät fel, men ja, ni fattar iallafall. Vem man än firar kvällen med ikväll så ska ni ha lika kul.

(Aaaaaall byyyyyy myyyy seeeeelf, doooont wanna beee all byyy myyy seeeeeelf lalallalala.Haha skämt åsido, visst, det hade vart riktigt mysigt med en pojkvän nu, men den här dagen är typ överskattad egentligen? Det är vad jag tycker. Man älskar ju sin andra halva alla dagar på året. Haha nämen nu ska vi inte hata, alla hjärtans dag är gullig! Som ni kanske har fattat så är jag forever alone ikväll, eller nej, kanske ska ut med Vanessa och Tina. We'll see, annars är jag bara hemma och myser med mami. Aja, men nu ska jag fortsätta mitt jobb med ipoden.. Hörs sen, puss <3 / J
 
  
 

Av Golan & Jennifer - 14 februari 2012 15:15

Börjar med och säga glad alla hjärtans dag för er som är lyckliga! :D

Nicenice, kom hem för en stund sen och just nu lyssnar jag på music, ska på bio sen och ska börja åka om en timme.

Hoppas ni  får en underbar dag. Jag kommer iaf ha det mysigt!  It's alla love, Bless!

 


Av Golan & Jennifer - 13 februari 2012 21:53

åååh så snygga. Hissar verkligen, vill ha en ljusbrun! Plånbok (halsband) Snyggt & Enkelt. Hittade en skitfin gjord av skinn i Carlings (favvo äffär) sen hittade jag liknande som på bilden i VeraModa. Vill inte ha direkt den modellen som på bilden men så jävla enkelt, vad tycker ni? Hiss eller diss?

 

Av Golan & Jennifer - 13 februari 2012 21:06

Hello Bloggen

Som ni märker har jag inte  bloggat så mycket ,men det finns typ inget och skriva om  o det e bara stress hela tiden.

Idag har jag varit i skolan, slutade halv fyra, kom hem snabbt och sen drog jag till Älvjsö för och träffa Vincent en snabbis. Ville bara komma hem och ta det lungt. Har blivit sjuk, som mina närmaste vet har jag varit förkyld typ i 2 mån nu, UTAN O ÖVERDRIVA! Jag fryser hela tiden oh börjar hosta.. aja. Imorn är det allafall alla hjärtans dag, som om det e värsta dagen.. Alla ska typ vara med sin pojkvän/flickvän. Va med er mamma istället, tillbringa dagen med henne (jag ska inte göra det men ändå, funderar på och köpa något litet till henne). Ska alla fall på bio imorn, slutar vid 2 sen ska ja hem och sen drar jag. På tal om bio, vill se filmen Shoo Bre ! Trailern värkar fett soft, spanar in med den puss. http://www.youtube.com/watch?v=1Hi51xVsmig

 


Av Golan & Jennifer - 13 februari 2012 20:27

Hej, har inte haft orken att blogga idag. Måndagar är alltid så segaaa! Men skoldagen har varit helt okej, har bara sjukt mycket att göra den här veckan, speciellt plugg! Har matteprov på torsdag, spanskaläxa till onsdag och sen måste jag ta hem SO:n om jag inte hinner klart med den på fredag. Åhhh orkar inteeee! Men det är bara att hålla ut, för det är ju trots allt bara två veckor kvar innan mitt tvåveckorslov! Whoopwhopp, hoppas det går snabbt. Aja, men nu vet ni iallafall vad ajg gör om jag inte pluggar haha. Ska även ut imorgon på alla hjärtans dag, vet dock inte vad jag ska göra men är ändå forever alone. Haha ingen pojkvän, kuuul.. buhu :( äsch får väl köpa en massa choklad och gelehjärtan till mig själv då hihi! det går lika bra det :))))) Buuuuus. Aja , men ska forsätta kolla på Sofias änglar nu, vi hörs sen. Puss / Jennifer

Sääääxbomb   

G'/

Av Golan & Jennifer - 12 februari 2012 20:58

http://www.youtube.com/watch?v=6PN78PS_QsM&ob=av2e

Har nog lagt låten förut i bloggen men drogar den fortfarande. Han e så fin. Orkar inte blogga men är iaf hemma, så spanar in med en låt istället. Puss

Av Golan & Jennifer - 12 februari 2012 12:59

God morgon bloggen!   

Eller vaknade för fett länge sen.  Fick typ ett sms halv 10 av Bey att Withney Houston är död. Blev skit chockad, hon har verkligen en underbar röst.. R.I.P Må gud ta hand om henne o Tupac. Alla fall igår var det en nice dag, mötte upp Jennifer o drog till unkan sen kom Pauline. Saknade min bajskorv.!

 

Idag skulle jag träffa Vincent (min privat lärare) I Älvsjö.. vi skulle plugga matte i ett biblotek men det var stängt idag så ska träffa han imorn istället. Så sen snackade jag med älsklingen Diana. Hon ville träffa mig och min syster Wanja. JUSTE MIN SYSTER HAR FÅTT GLASÖGON HAHAHAHHA JÄTTEFINT!  Alla fall ska jag ta bussen till hallunda sen ta tåget till Skärholmen för och möta upp Diana. Ska köpa några saker sen ska vi nog hem till henne och bara ta det  lungt. Saknar hennes mamma! Men spanar in nog när jag kommer hem, puss så länge!

 

Av Golan & Jennifer - 12 februari 2012 12:55

Hej allihopa! Har ju bloggat några gånger under veckan men inte så jättemycket dåra, men ni vet ju varför. Just nu är jag iallafall hemma hos mami. Min pappa släppte av mig här för 2 timmar sen kanske ? Vi skulle lämna mina skidgrejer och väskor osv, känns ju lite bökigt att sitta på en buss med 3 väskor haha.. Och sen skulle jag ju dessutom skicka in min ansökan! Så nu har jag gjort mina 5 val, och är hur nöjd som helst. Det här är ju bara preliminära valet men jag är ändå taggad på att få se resultaten. Och det är iallafall sjukt skönt att ha det fixat. Så nu ska jag bara ta det lungt och sen ska jag hem till pappa igen för att göra mig redo för morgondagen. Bloggar mer imorgon! LOVE / J
  
En lite småcharmig bild på mig och Fanny, woooh 

Ovido - Quiz & Flashcards