golanjenni

Alla inlägg under februari 2012

Av Golan & Jennifer - 8 februari 2012 18:42

 Hello!   

Vad gör ni? Själv så tar jag bara det lungt.  Pauline tvingade mig följa med till Tumba gymansium för och kolla på öppet hus, sen  precis när ja skulle klä på mig tyckte vi att det var onödigt eftersom vi skulle va där typ halv 8, och då ha vi bara en halvtimma på oss och kolla runt. Alla fall skoldagen var helt okej idag, normal. Imorn har jag ju skriv uppsatsen i svenska så hoppas det går bra, hoppas  det är något rolit man får skriva om.


Okej nu är det punkt nummer fyra, en artist/band du gillar. Jag tänkte noga på den frågan eftersom ja har  gangska många idoler! Men jag tar nog 2pac. Jag har alltid sett upp till honom, många gillar inte han eftersom dom tror att han misshandlade o grejer. Jag  hade min "tid" då jag va gaalen i honom, typ ett år sen haha. Nu har det dämpat ner sig.. men jag gillar han och hans music, försöker förstå texterna så bra som möjligt eftersom min eng suger. Men Tupac har  skit bra texter som vill förmedla något, samma med hans "citater". Säger bara en sak, om han skulle fortfarande leva, skulle han knulla musik branchen. R.I.P Tupac Amaru Shakur.

     

 

Och Jennifer, du har bombat med bilder haha sötis!

 

Av Golan & Jennifer - 8 februari 2012 15:30

Hej! Just nu sitter jag hemma hos Pauline , vi har precis käkat glass och håller på att spela in en videoblogg... Och utifall jag lägger ut en, så var vi lite flummiga och oseriösa! ;) Jag har också laddat över lite bilder till bloggen från hennes data, eftersom att jag inte kan ladda över ifrån min. Men dom är rätt så nya bilder iallafall så det blir nog bra iallafall. Jag ska snart bege mig till sången också, kommer möta Nikki och Nathalie där eftersom att dom är på Amies sånglektion. Och därefter blir det dans! och ni vet ju vad jag tycker om den ;) Haha men nu ska jag va social mot Pauline, pusssss!! / Jennifer
    

Av Golan & Jennifer - 7 februari 2012 21:39

Det här börjar fan bli ganska kul   

Hoppas jag orkar bara avsluta alla punkter..   

  

 En viktig person i mitt liv det är Diana Kulhan. Ja har snart kännt henne i  9 år? Om jag minns rätt. Hon är absolut underbar. 9 roliga, tuffa, jobbiga och bästa 9 fuckin år.  Jag vet inte hur vi har klarat det , eller hur snabbt det har gått? Du är en av dom jag har gått igenom med mest! När jag tänker på vilken person jag gått igenom så mycket med är det nog du. Från fotbollsspelare, till nu. Vi har gjort ALLT tillsammans. Det finns typ inte en enda sak vi har missat? Från galna kvällar, till underbara sommardagar. Från tjafs till allt det här. Alla fester vi har vart på allt knaz som hände, valborg allt det där. Vi har gått igenom saker jag aldrig trott jag skulle igenom.  Du är underbar, som vi säger Mitt hem är ditt hem.  Dörren kommer alltid vara öppen för dig, mina föräldrar tar dig som en i familjen. Jag skämms inte för dig , och kommer aldrig göra det. Du är som min egna syster. Min familj, är din familj. Du ska baa veta hur mycket jag älskar dig! Jag fattar inte att det har gått så snabbt, vi är galna! Föresten ska jag o Diana flytta ihop när vi är 18 år, hoppas det blir av.  Jag älskar dig skit mycket, och  ska jag va ärlig? Så tror jag att du är en av dom ja kommer ha kontakt med skit länge. Faktiskt. Och det är väldigt få som ja tror ja kommer se mig med i framtiden. Som jag sa, dörren för dig, är alltid öppen. Älskar dig min underbara prinsessa,  du vet vilka planer vi har när vi blir 18!

Av Golan & Jennifer - 7 februari 2012 21:09

   Här har ni den! Saknar fan den dagen. Var i Fridhemsplan med gööda folk. En skön sommardag!


Alla fall så gör jag inte så mycket, kollade nyss klart på Whipeout Winter (stavning?) Ååå vill också vara med på det där programmet hihi..! Så jävla kul






Av Golan & Jennifer - 7 februari 2012 20:01

Hejhej! Uppdaterar en snabbis nu när jag är hemma hos mamma. Min mormor kom ju igår men min brorsa hade träning då så vi firar henne med en middag och efterrätt idag istället. Det blev kycklig, bakpotatis och sås till middag och sen morfars favorittårta till efterätt. Mormor älskar ioförsej också den tårtan väldigt mycket, men hon älskar nog mest att få baka den pga att morfar älskade den så.. Fan va ont det gör att sakna någon som man älskade så mycket, min morfar var verkligen min bästavän. Men jag vet att du har det bättre där du är nu, och utan all smärta! Älskardigmest. 

Efter skolan åkte jag direkt hem till pappa och gick ut med hunden, sen chillade jag där en stund, sen tog jag bussen hem till mamma. Skulle egentligen ha dragit på öppethus med Pauline men gymmet var tydligen viktigare att gå till. Så nu sitter jag här mätt och belåten och ska strax packa ihop mina skidsaker, ska ju ta med mig mina pjäxor och sånt till friluftsdan som vi ska ha på fredag! Är så himla taggaaaaaaaaaaaad!! Kommer bli så jävla kul! Och jag ska försöka ta lite kort också, men man vill ju allra helst åka i backen så mycket som möjligt när man är där! Men we''ll see. Okej men nu ropar mamma så nu måste jag gå och hjälpa henne, vi hörs när jag har tillgång till dator igen ! Puss / J
 

Av Golan & Jennifer - 7 februari 2012 17:37

Shoo bloggen   

Va som vanligt i skolan idag. Började halv 9 och hade nationella i svenska.. vet inte om det gick så bra? Alla fall slutade gangska tidigt senare på dan.. redan kvart i 2. Nice, kom hem somnade ett tag sen nu är jag på topp igen. Har faktiskt inet och skriva så tänkte köra på en sak:


Nummer 1. Din facebook - profilbils med flest gillningar. 
Nummer 2: En viktig person i ditt liv
Nummer 3: En artist/band du gillar. 
Nummer 4: En låt som betyder mycket för dig
Nummer 5: En bild på en tid du saknar
Nummer 6: En gammal och en ny bild på dig själv
Nummer 7: En bild från i somras
Nummer 8: Bakgrundsbilden på mobilen
Nummer 9: En puss- eller krambild med dig och någon annan kille/tjej
Nummer 10: Några favorit citat.
Nummer 11. En bild du tycker visar kärlek. 
Nummer 12: En bild som får dig att le.
Nummer 13: Din mobiltelefon (hur den ser ut)
Nummer 14: Din nuvarande profilbild på facebook.

 

Ska börja skriva om varje punkt, och försöka avsluta hela

Av Golan & Jennifer - 6 februari 2012 18:14

 

Kom hem för en stund sen faktiskt, är sjuukt trött och stressad. Slutade halv fyra men stannade fett länge. Kom hem för kanske en timma sen. Jag va tvungen och vara kvar och läsa igenom några texter, eftersom vi har Nationella prov imorn i svenska. Döda mig! Hoppas det går bra, ska försöka hålla huvudet högt liksom. Annars så är det helt okej, vid sju ska jag hoppa på bussen där Pauline & Jennifer kommer vaara.. vi ska nämligen till det där mötet i unkan! Tror vi ska se på film eller något, spanar in kanske när ja kommer hem.  Puss så länge

G'

Av Golan & Jennifer - 6 februari 2012 07:23

Good morgoon snyggingar   

Är faktiskt skit trött men har ju skola. Ny snart, ny vecka. Hade lite tid över så tänkte spana in med ett inlägg. Börjar kl 8 och slutar halv fyra  idag, gangska lång dag. Ska ju sen kl sju på det där mötet med Jennifer & Pauline. Alla fall så sitter jag o pumpar music. Aki - stämplade som ja tänkte lägga upp. Riktig bra låt det där, har fasnat. Men måste börja dra nu så spanar in kanske när ja kommer hem, bless.


http://www.youtube.com/watch?v=5VeJ6mHWqfU

Ovido - Quiz & Flashcards