golanjenni

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

G' / - Nummer 2: En viktig person i ditt liv

Av Golan & Jennifer - 7 februari 2012 21:39

Det här börjar fan bli ganska kul   

Hoppas jag orkar bara avsluta alla punkter..   

  

 En viktig person i mitt liv det är Diana Kulhan. Ja har snart kännt henne i  9 år? Om jag minns rätt. Hon är absolut underbar. 9 roliga, tuffa, jobbiga och bästa 9 fuckin år.  Jag vet inte hur vi har klarat det , eller hur snabbt det har gått? Du är en av dom jag har gått igenom med mest! När jag tänker på vilken person jag gått igenom så mycket med är det nog du. Från fotbollsspelare, till nu. Vi har gjort ALLT tillsammans. Det finns typ inte en enda sak vi har missat? Från galna kvällar, till underbara sommardagar. Från tjafs till allt det här. Alla fester vi har vart på allt knaz som hände, valborg allt det där. Vi har gått igenom saker jag aldrig trott jag skulle igenom.  Du är underbar, som vi säger Mitt hem är ditt hem.  Dörren kommer alltid vara öppen för dig, mina föräldrar tar dig som en i familjen. Jag skämms inte för dig , och kommer aldrig göra det. Du är som min egna syster. Min familj, är din familj. Du ska baa veta hur mycket jag älskar dig! Jag fattar inte att det har gått så snabbt, vi är galna! Föresten ska jag o Diana flytta ihop när vi är 18 år, hoppas det blir av.  Jag älskar dig skit mycket, och  ska jag va ärlig? Så tror jag att du är en av dom ja kommer ha kontakt med skit länge. Faktiskt. Och det är väldigt få som ja tror ja kommer se mig med i framtiden. Som jag sa, dörren för dig, är alltid öppen. Älskar dig min underbara prinsessa,  du vet vilka planer vi har när vi blir 18!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards