golanjenni

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Hey yaaaaaaaaaaaaaaaaaah / Jenfo

Av Golan & Jennifer - 27 februari 2012 19:30

Tjopp snopp!
Nejmen nu ska jag allt sluta vara så omogen! Hej mitt mellan bena!
Oj, mittbena menade jag ju såklart hähähä...... 
Som ni märker så har jag dator nu hähä, så det är kärlek bror. är hemma hos mami nu, pappa skjutsade mig hit med alla mina väskor haha. Ska jag flytta? Näråååååå, har bara lite mycket kläder som pendlar mellan föräldrarna varannan vecka höhö. Men no blame, Im a women. 

Förra veckan hände det inte så mycket, det var ju sista veckan innan lovet så hade lite prov och så. Pluggade även arslet av mig, bokstavligt talat dåraa. Men det är skönt, för nu har jag inte lika mycket att göra under lovet. Men jag kommer inte undan helt (bajs) utan jag måste göra en VG/MVG uppgift på SO:n, räkna lite matte, göra min egna måltid en gång samt plugga på engelskaprovet och musikprovet. Allt detta innan vecka 11 då jag kommer tillbaks till skolan igen efter två veckors lov. Så måste plugga den här veckan, för antar att det inte kommer hända så mycket i Fjällen hähähä. 

Meeeeeeeeeeeeeen, det är inte slut än, Näe! Utan jag ska ju även ha ett liv på lovet också! Yey! Ska träffa lite kompisar och ha jävligt roligt med alla. Sen på lördag åker jag ju till Fjällen! Wihooooooo. FETING KULT JUH. Aja men kan göra ett schema imorgon om vad som händer på lovet så förstår ni lite mera. Kommer ändå inte ha något att göra imorgon förutom att träffa min fina lavaaaah Golan. WIT WUUUU, pök på G här assooooo!! Aja men nu ska jag kolla runt på datorn lite mer, sen ska jag packa upp mina väskor. Kommer väl hamna här en gång till sen, har ju inget liv som sagt. Aja pöööööss på rumpestumpen folket!!!!
   
Tja, langa el número snygging?  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards