golanjenni

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Min allra bästa vän. / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 14 februari 2012 18:02

Vill tillägna det här inlägget till min bästavän Pauline Johansson. Den här tjejen har jag delat allt med i snart 3 år. Den här tjejen går inte att beskriva med ord. Den här tjejen är mitt allt. Den här tjejen skulle jag kunna ta en kula för, och jag hade inte ens tvekat i en sekund när jag gjorde det. & hade hon slutat orka, hade jag orkat för oss båda. Hon vet exakt hur jag funkar och tvärtom, vi märker direkt om nåt är fel. Det krävs inte ens några ord. Det här är inte bara en riktigt fin tjej, utan en tjej som alltid ställer upp. Som alltid finns vid ens sida. Det är tjejen som jag kan lita grymt mycket på! Hon kan lysa upp min allra mörkaste dag och kan göra mig glad bara genom att le. Vi har gjort så sjukt mycket tillsammans, och vi har skapat så grymt mycket minnen. Tillochmed dom minsta stunderna med denna tjej kan göra ens dag. Den här tjejen älskar jag obeskrivligt. Den här tjejen är den finaste i mina ögon. Den här tjejen är min andra halva.
 
               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards