golanjenni

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Löördag! G '

Av Golan & Jennifer - 4 februari 2012 11:56

  Good moorgon!   

Allt bra? Själv är det toppen! Vaknade av solen, sköntskönt. Just nu sitter jag och pumpar music, inget nytt faktiskt.  Igår var det fett chill, Jennifer berättade ju om dagen. Fredags mys var det!  Man har alltid kul med Jennifer, vart man än är. Jag svär vi kan va mitt i ingenstans (ö) och ha så jävla kul!  Glädjespidare   


Alla fall har faktiskt inte mycket och säga.. idag är det lördag och ja och massa andra ska dra till Vårby gård (lokal) och överasska sockerbiten Anneli! Vet inte vilka som kommer direkt, men kommer dra med Jemie , emelie och möta upp Diana.. vi kommer nog se fler där  Oya, Bey osv.  Ska va där iaf sju. Haha fett fail om Anneli läser min blogg just nu ! Haha nej men hoppas på att det blir en sköön kväll, hon kommer bli så glad min sockerbit! Men spanar in senare? Puss!    


  

Haha omg va gammal, Det e jag (med rosa tröjan) brun jag var :O  sen Sonia, Jemie ,Anelli    Och tror det är Oya? vet inte haha!

  Gammal också, det e jag (saknar min bulle) Oya och Anne


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards