golanjenni

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

MYSKVÄLL @ PAULINE'S PLACE

Av Golan & Jennifer - 5 februari 2012 22:59

Haloooo! Mötte ju Pauline vid fyra förut, var lite busiga och sen frågade hon om jag ville följa med henne hem eftersom att hennes faster, mormor & morfar, morbror, kusin osv skulle komma. Och det var ju länge sen jag träffade dom så självklart ville jag ju följa med! Senast var ju sommaren 2010 då jag följde med dom till Spanien i 4 veckor.. Haha men aa, så vi gick iallafall hem till henne där alla va, och så käkade vi smått & gott innan själva middagen (man brukar göra så i spanien) och sen käkade vi pizza. Efter det blev det fika och sen blev det lek med lillkusinen! Jag fick prata lite spanska när jag ändå va där! :) Sen efter att vi sagt hejdå och att dom hade åkt så satte vi oss och kollade på Top Model Sverige och garvade åt hur kaxiga och pinsamma tjejer kan vara ibland asså. Usch skäms haha.. Sen drog jag homee och då duschade jag lääääänge! Och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Imorgon blir det skärholmen med Pauline efter skolan, ska till stadium och sen ska vi även äta där. Därefter drar vi direkt till unkan och möter Golan, har ju möte igen.. Hehe. Aja men ska gå och lägga mig nu, är jättetrött! Vet inte hur mycket uppdatering det blir den här veckan men det får vi väl helt enkelt se! Puss sålänge / Jennifer
 
Skön låt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards