golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 20 december 2011 22:23

Kom nyss hem, har vart ute med Golan, Emelie & Jemie. Börjar 10 imorgon sen får jag lov, YEEEEAAAH!  Wellwell, ska gå och lägga mig i sängen nu och smsa, orkar inte va uppe.. Puss hörs imorgon

G'/

Av Golan & Jennifer - 20 december 2011 21:48

Heej bloggen!   

Huur mår ni? Sjäälv är det toppen! Ber om ursäkt.. jag har inte  bloggat idag ju så det här kommer lite sent, men ska berätta lite om vad jag har gjort. Det började med att jag drog till skolan, hade eng scaary movie.  Därefter som ni ser hade vi Bandy match mot lärarna som Jennifer nämnde, ja vi förlorade! Och lärarna har luft asso.. Alla fall sen klockan 11-16:00 repade vi. Pauline och Sebastian skulle presentera Jul showen som vi har för hela skolan imorn, men Sebbes röst e fuckt up så ja tog platsen. Det gick alla fall sjukt bra, så jag och Pauline ska stå där framför hela skolan.. pinsamt?  Alla fall jag kom hem och ja somna haha, sen  så mötte jag upp Jennifer Emelie och Jemie.. vi drog till unkan en stund och nu är ja här hemma. Kom hem för en halv timma sen kanske. Och vill bara nämna att världen bästa Alexander (pommac) fyller år ida, ni som inte grattat säg grattis till honom nu! Så jaa va ska man säga liksom? Yeeyyy imorn äre jul lov hihi, efter så ska jag möta en kill kompis i alla fall. Bloggar k a n s k e senare. Puss så länge!      Wooohooo! :'D

Av Golan & Jennifer - 20 december 2011 14:31

Tjofadderittan!! Kom nyss hem från skolan, det var en fett skön dag. Vi hade först engelska, då såg vi scary movie, sen så hade vi ju lärarmatchen mot niorna, vi vann inte.. 16 fucking 2?! Tråkigt, men dom var skit bra. Men grymt stolt över min klass som verkligen kämpade ♥ Aja, men sen såg vi på en film på NO:n, haha typ om sex och så, sen hade vi lunch. Efter det hade vi bara städning i typ tio min sen fick vi gå hem. Så då följde jag med Ida för att hämta hennes lillasyster på dagis, sen lekte jag lite med henne och så. Så jävla söt! Så nu är jag hemma och ska snart dra upp till centrum för att sticka hem till pappa en snabbis. Vet inte riktigt vart jag äter, men det återstår ju och ser. Ska kanske ut idag iallafall, om Golan och Pawo vill? Ska smsa dom sen. Men aja, smsar när jag kommer hem till mamma igen. Puss! ♥ / J

Av Golan & Jennifer - 19 december 2011 22:12

jaag vill ha eeeeeeen feeeeeeeeeeeeet haambuurgaaaaaaare nuuuuuuu! Tack o hej   OCCH VI SKA FINNA BANDY MATCHEN IMORN, SKA TACKA ALLT O ALLA DOM JA HATAR HAHAHA. puuss har brist på liv,

Av Golan & Jennifer - 19 december 2011 20:20

Hej finisar! Hoppas ni mår bra idag! Har kommit hem till Stockholm nu, vi kom runt 6 kanske? Det var en sjukt långtråkig bilresa, kändes som typ hundra år, men jag kollade på film under mitt täcke, lyssnade på film och åt godis så det lindrade det hela lite, haha.. Så nu har jag packat upp allting, hjälpt mamma med att tvätta eftersom att min brorsa tydligen inte kunde göra det när vi var borta (?) Har även hunnit läsa klart min bok, den som jag fick som läxa när jag åkte iväg. Ska packa ner idrottskläder snart också, vi nior har match mot lärararna i innebandy och shit va vi ska ätaaaa uuuupp doooooom!! vi måste fan vinna, alla är redan sjukt taggade på vinst! Får hoppas på det bästa. Imorgon drar jag även hem till pappa efter skolan, måste skicka iväg en räkning så att jag kan få lite pengar hihi! Sen kanske jag drar ut med mina finisar också, vi har ju inte träffats på snart 4 dagar :( saknat dom! Men imorgon, då blire flummblumm!  Men nu måste jag hjälpa mamma med några grejer, vi hörs! Puss / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 19 december 2011 16:05

Tjaa bloggen!

Kom nyss hem, vart i skolan. Vilken chill dag liskom. Det började med att jag hade.. vad hade jag igen? Ah slöjd (trä slöjd) därefter hade jag SO. Vi gjorde en utverdering på kanske 5 min? Sen fick vi surfa dvs på datorn. Skulle egentligen bloggat då men gjorde aldrig det. Sen hade vi metorstid där vi fick sluta typ tio min tidigare? Och sen hade jag jul lunch haha, och  där efter Matte och Eng. Gissa vilken film vi kollade på i matten? HAHAH NALLE PUUH, sen på engelskan tittade vi på scary movie. En skön dag fan! Vi kommer forsätta titta på Scary Movie imorn på morgonen då vi har engelska. Är alla fall sjukt trött liksom.. känner mig sliten menmen. Bloggar iaf senare, Puss så länge. Och Jennifer hur e det och lösa korsord med din mormor och dansa där nere med dina kusiner? HAHAHHAHAHAA!  dööör du kommer ju hem endå idag.  HOPPAS DU HAR VIDEOSAR ELLER BILDER GUMMAN!

  Vi e så coola

Av Golan & Jennifer - 18 december 2011 17:53

Hej allihop! Just nu sitter jag och dunkar musik, har fått låna datorn en stund så tänkte blogga lite. Fick veta igår av mamma att jag inte skulle hem idag som planerat, för att hon inte mådde så bra. Hon låg och typ skakade och kallsvettades med feber och hostade som ett jävla mähä. Så när jag frågade henne igår när vi skulle åka idag eftersom att jag skulle träffa en killkompis idag så sa hon att vi inte ens skulle åka om hon inte mådde bättre. Vilket hon inte gjorde.. Så nu sitter jag här vid en dator i Småland och deppar över för att jag inte får träffa mina finisar imorgon.. Jävla bajs! Det är ju liksom jullunch imorgon också, så får inte umgås med mina saknade vänner och dricka julmust heller.. Menmen, ska inte deppa, får väl resterna på tisdag! Aja, så ska snacka med min killkompis och kolla om han kan träffa mig på fredag istället. Men iallfall, va på Mode-huset idag här i Kalmar, handlade lite julklappar och fick även med mig ett par örhängen, ett nagelack, en mascara och en tröja. Alltid trevligt! Nu väntar vi barn på maten hehe.

Igår: Umgicks med mina små kusiner typ hela dagen, så söta! Går väl i släkten antar jag..?   Haha skämt åsido. Sen åkte jag och min kusin iväg med några ur hans klass och spelade lasergame, kan ju tillägga att jag ägde.. Fick 4000 poäng! oh snap.. Men aa, sen åkte vi hem och satt och kollade på film hemma hos mina kusiner typ. Sen fick jag sällskap av en kompis som smsade mig typ hela kvällen igår, trevligt! Men nu ska jag hjälpa min kusin med att skriva en inlägg här på bloggen så puss! / Jennifer

P.S Golan saknar dig meeeeed finis

Av Golan & Jennifer - 18 december 2011 17:26

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=4uV-2gh03B8

Låten är så fuckin' underbar. Det va för två år sen jag visade dig låten, ett bevis på att du är en underbar vän. Du var så gullig du försökte lära in dig låten utantill.. du lyssnade på låten hela tiden när jag var långt borta. Och nu gör jag samma sak. Texten passar perfect på dig, för två år sen och nu och i framtiden. Du vet vem du är, även om du inte läser det här kommer du göra det sen. Du lyssnade på den här förut jag med, varje gång vi bråkade satt jag och lyssnade på låten.. och nu är den "våran låt" .  När båda var på olika länder så lyssnade vi på den här också, och du är samma i mina ögon, så god hjärtat min underbara vän.  "det bästa jag har" liksom.

Ovido - Quiz & Flashcards