golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 1 december 2011 06:48

Hej bloggeen!    

 

Vaknade för en stund sen, ville snooza men  nästan för första gången gjorde jag inte det! Grymt! Alla fall så börjar jag 8 med hem kunskap tycker faktiskt det är kul, men som tur börjar Jennifer 9, men vi slutar ju tidigare. Jag o Jennifer går i samma klass men dom har idrott före och vi har det efter. Alla fall ska ja klä på mig snart, asso fuck heller att ja ska fixa mig ska gå med mjukisar, fuck life. Haha vem ska jag va fin för? Min bajs skoja eller.. hell no kååmpis.

 

Juste igår satt jag och tänkte på vad jag ska söka på, Ville först John Bauer men inte längre tror jag. Tumba verkar också vara en bra skola för dom har det jag vill gå på med grejen är jag vill komma bort från Salem.. men jag tänkte också på att när det är vinter det är då jag pallar inte åka så långt.. bara på sommarn. Men annars har jag tänkt på Frans, St Eriks Jensen osv.. Är det någon som kan ge tips på ett bra gymnasium som inte ligger så långt borta? Men vi får se vad jag tar.. om jag ens kommer in för jag har jävligt dåliga betyg kan jag säga..Men jag kämpar på.  Och idag när ja kommer hem blire plugg.. Har SO prov imorgon -.- samhälle    Menn puss sååå länge vi hörs sen!      Saaknar sommaren!

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards