golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 6 december 2011 21:33

Kom nyss hem, va i stan med Emelie o Jemie och träffade Arita, samt hennes "killkompis"   

Måste fixa lite saker, skriver senare om ja har tid puss!

Av Golan & Jennifer - 6 december 2011 16:45

Du heter?: Jennifer 
Smeknamn: Jag får ofta höra mitt vanliga namn, men det är väl typ Jenfa och Jenni jag hör annars tror jag.
Låt som du sörjer till när du är ledsen? James Blunt - Carry you home! men har några flera på min spotifylista. 
Beroende av?: Min mobil, datan & mina nära och kära!
Vad tror folk om dig? Jag vet faktiskt inte, alla tycker ju olika!
Vad får du oftast komplimanger för? Hm, mina ögon tror jag!
Hur imponerar man på dig? När man kan vara sig själv och framförallt bjuda på sig själv utan att skämmas. Och ärlighet är viktigt!
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja skoja inte, fråga mina kompisar.. de tycker det är skitkul att jag garvar åt mina egna skämt och framförallt allt att jag gör det innan jag ens har berättat det  
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS?: ''Aa <3''
Vart bor du?: Stockholm ;) ni får ante veta vart jag bhor !
Trivs du där?: Jadå.
Har du haft sex idag?: Nej.
Hur svarar du i mobilen?: ''Aa hallå?'' eller ''Hej det är Jennifer''
Vem ringde du senast?: Vanessa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: ''Yes, gör det. Puss''
Brukar du komma i tid?: Haha ja, man försöker ju.
Hur känner du dig nu?: Nyduschad & ren, inte hjort! 
Vanligaste färg på dina kläder?: Oj, väldigt olika! Kan ha trista dagar då jag bara går i svart men jag har oftast på mig jeans så jag säger väl blå
Vad saknar du: Mat hihihi! & En person som har ett namn hähä.
Hade du en bra kväll igår: Ja, riktigt trevlig.
Favorit dryck på morgonen: Oboy eller Juice 
När brukar du oftast gå och lägga dig: Oj helger är det väldigt olika, men på vardagar brukar det bli efter 10 eller nåt. Icke bra..
Är du blyg?: Ja när jag inte känner personen så bra eller om jag gillar en person väldigt mycket. Men alla dom som känner mig vet att jag är raka motsatasen när man väl känner mig!
Sysslar du med idrott: Japp, dans ya knoooow!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men säger inte att det inte kan hända.
Har du spytt offentligt: Ja haha..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?: Det första jag hade gjort är att berätta för alla tjejer hur vackra dom egentligen är. Sen skulle jag köra helikoptern och kolla om jag kan flyga  
Är du nöjd med ditt liv: Ja men det finns alltid nåt man kan klaga över  
Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du imorgon: Ska på träning och plugga lite! Har prov på torsdag..
Vad är det värsta du vet: Dryga och osociala personer, men framför allt folk som inte har någon respekt! Usch pass på dom!
Vad är det finaste du fått?: Mina fina vänner, dom är guldvärda!
Har du bra vänner?: Ja världens bästa!
En speciell dag du minns: Finns riktigt många!! Men en är när jag och Pauline skulle åka till spanien med hennes familj, vi var så jävla taggade och kunde knappt bärga oss tills vi var där. Och den månaden vi var där, skapades några av våra bästa minnen. 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Pauline & Golan.
När grät du senast: Typ en och en halv månad sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skänka bort typ hälften och sen åka på resa 
Vill du gifta dig: Ja det vill jag, men det är långt kvar.
Vill du ha barn: Ja, men det är också långt kvar.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!
Bor dina föräldrar tillsammans?: Nej bor varannan vecka hos dom :)
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Japp.
Biter du på naglarna: Ja tyvärr  

Av Golan & Jennifer - 6 december 2011 14:54

Kom hem för en stund sen,  ja skulle träffa Arita idag sen så tänkte ja att ja träffar henne imorn istället men så fick ja sms av Jemie och vi bästemmde oss för och dra dit, så  vid 4 ska Jag Emelie och Jemie in till stan och träffa Perlita och Elex. Idag va jag i skolan, de e snö ute så haha. Men skolan idag var väl helt okej, utom en sak som ja fick reda ut, men ja vet att du läser det här och du vet själv att jag hatar och bråka med dig.. det finns typ inte en dag utan att vi tjafsar men men my heart its a stereo its beat for u so listen close, du vet vem du är te amo mi vida! Men spanar in kanske när ja kommer hem söööööööötisar!

  Knaaz bild, 2010 ung 08

 

G'

Av Golan & Jennifer - 5 december 2011 22:00



 

 

The only place that i can't se you cry.. Is in the rain

Av Golan & Jennifer - 5 december 2011 21:30

Asså åh, jag blir så trött på er. Ni säger saker som ni inte har en jävla aning om att det sårar. Hur fan orkar man klanka ner på en annan människa för att livet ni lever är jobbigt? Försök va glad för min skull istället eller åtminstonde visa att ni stöttar mig. Jag vill verkligen inte känna mig så som ni får mig att känna. Men det visar bara att jag är starkare än er, att jag kan ta emot all den skiten ni ger mig. Så snälla sluta, för JAG MÅR BRA! Sluta påpeka mina brister, det gör ont. Sluta eller tagga!

Behövde
bara få det ur mig. Hej förresten. Kom hem för typ en timme sen kanske, har varit i Tumba och kollat på en föreställning med Pauline. Och Amie, du var gryyym! Och ni vet att jag inte har kunnat blogga för att jag har varit hemma hos pappa, men bloggningen är igång igen. Ska ta och ladda ner lite låtar och gå upp och somna in. Är trött och ledsen, så känner att jag behöver det. Godnatt sötnosar!
   

Av Golan & Jennifer - 5 december 2011 19:35

Jag och min broooor lyckades övertala min mamma och inte åka bort hihi (tror ja)! Ni kommer tro jag e fakkad nu men ja vill inte resa till kurdistan nu när det är kallt, så vi ska kanske dit iställe vid vår. Min mamma hade bokat 21 till 11 men planet hade ändrats så vi skulle då kommit den 27 något sånt. Min mamma frågade om vad ja tyckte om det och ja sa  att vi inte behöver åka. Plus jag orkar inte va borta i en månad speciellt nu när det e jul och nyår. Plus kommer ja  bli skit deprimerad där borta för ja blir så när jag är utomlands efter någon vecka. Jag ville endå åka och träffa släkten och det men men det kommer någon annan gång! Hoppas hon har bokat av nu bara!JUL LOV HERE I COMMEE

G'/

Av Golan & Jennifer - 5 december 2011 17:36

Shoo Bloggen!

Börjar med och säga att jag försökte blogga imorse fast allt gick bort? Jag fick daaamp!:o

Alla fall tja på er haha! Taggade till skolan idag, en helt vanlig dag fast vi  hade håltimme sista lektionen så de kunde inte bli bättre. Jag kom hem gangska tidigt och la mig direkt in the beed!  För ja somnade 2 inatt, ja kunde inte somna hade för mycket i tankarna men jag beslutade alla fall och gå på den vägen ja gör nu! Alla fall jag vet fett många samtal nyss. Det var Perlita (Arita) som hade ringt mig, hon undrade nog om jag var i stan. Sen ringde Chrillou mig också, den jjävlen väckte mig haha, han ville ja skulle ut och ta en fika med honom.. men en en annan gång gubben    Men blev fett glad  idag eftersom Labyrint har släpps sin senaste album (Labababa) som jag har sett fram emot. Tummis upp ju! Men skriver senare puss!

 

  Oya Jag och krille, och ni som udnrar nej jag och Oya är inte syskon eller något!

G'

Av Golan & Jennifer - 4 december 2011 23:15

Vart är respekten? Folk har ingen respket för varandra längre? De slänger ord som mamma knullare fitta hora kuksugare bög orre din mamma osv. Snälla folk vart är eran respekt? Folk använder en person för en sak och alla går i en helt vilsen cirkel. Ja ber dig lägg ner din fuckin' sätt och vara, även om du inte kan ändra på det. Riktig smuts du är i mina ögon, du fick respket för mig men den finns inte kvar. I mina ögon är du rikti smuts och hur du behandlar mina vänner varje dag, jag säger bara du kommer få allt tillbax en dag vänta bara.. och ja säger som wiz khalifa säger

 

You talk shit about me? HA HA i cant here cuuz im flayyin

Ovido - Quiz & Flashcards