golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 4 december 2011 21:56

Tja blooogeeeenn!

Kom hem för ett tag sen, kännde att ja behövde gå ut. Mötte Mickan Maria Emelie o Jennifer! Vi satt och snackade vid gallret där jag också träffade på Charbel och Bella, oo saknar dom! Alla fall så tvingade jag Jennifer och dom dra in till murgrönan där våra bbffs va, asso gamlingarna som dansar där inne. Vi gick in och kolla, asså dom är grymt söta serisöt. Det avslutade med att  vi fick skratt attacker och sen så tvignade Jennifer mig och dansa med dom haha, Jennifer och jag har paxat två gamlingar som är grymt snygga!

 

Alla fall ni som är vän med mig FB titta va ja la upp, asså jag fick tårar. Det där är hemskt? Titta och tänk för er själva och tänk hur många personer som har en dolt bakrund inom sig? Det är sjukt. Men alla fall är det skola imorn. ny vecka nya tag. Asso nyss när jag vart ute så var det fett kullt, men när ja kommer hem så blir jag fett irriterad och besviken. Men vi hörs imorn bloggar då puss!    Jag och stoffe, saaaaknar! Inte världens finaste bild men aa

Av Golan & Jennifer - 4 december 2011 11:58

Shoo bloggen!

Är galen trött just nu, känner mig allmänt seg men endå lite hyppad! Alla fall hann inte blogga så mycket igår..så ska berätta lite om dagen för er!   

 

Min dag började med att jag tog bussen till hallunda och därefter till Liljeholmen. Skulle egentligen till stan men jag eller Bey ville inte det för att det regnade som fan. Jag mötte upp henne i Lilje holmen och där efter drog vi till donken, standart när jag är med bey alltid fuckin' donken. Men alla fall vi snackade mellan himmel och jord, typ i 2 tim. Den där bruden gör mig galet lycklig haha! Alla fall sen så skulle hon till Rissne och träffa sin kusin och jag skulle tillbaka till Salem för och träffa Pauline vid sju. Så vid sex drog vi. Klockan sju mötte jag upp Pauline och vi drog som vanligt till unkan. NiceNice! Vi träffade på Mickan K Amelie Maria Fanny och Mickan S. I början vart det lite segt och unkan stängdes vid tio så alla vi drog hem till Pauline. Det var alla fall  en bra dag förutom mot kvällen där  min energi tog slut men annas vat det nicenice. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra , ja får väl ta dagen  så som den kommer. Skriver senare Puss sålänge!

 

 Skit ful bild men min födelsedag 2010, guud va ja saknar Mongolia där Jennifer var igår, ja svär ja sa ju jennifer att det e galet gott. Alla fall Sonia Jemie och jag !  

Av Golan & Jennifer - 3 december 2011 13:01

Tjaa bloggen, allt bra eller?   

Själv rullar detpå fint fint,  igår så var det faktiskt sjukt kul, Jennifer berättade dagen så det e väl lite onödigt om jag tar upp det? Men alla fall så vart det en sköön kväll, vi tittade lite på Idol också, YEES Amanda F e vidare, diggar bruden sjukt hennes stil och hennes röst är ju  gryym! Sen som vanlig körde vi lite biljard också , och jaaag vaaaan!

Alla fall så pumpas det music här hemma, medans min brosha sover och min syster o mina päron drog till min  moster och hennes man samt min kusin, men jag stannade kvar här hemma även fast ja borde följt med för jag saknar dom sjukt mycket. Alla fall senare vid tre ska jag dra till stan och träffa Beylula.. hon ville träffa mig för vi måste snacka.. plus reser hon snart och jag med.. så vi kommer inte ses på en  månad typ.. kommer sakna henne sjukt mycke men sånt e livet! Sen ska ja kanske träffa Daniél, har försökt o träffa han fett länge ju! Men jag vet inte om han kan? Men om han kan drar jag från stan till älvsjö o träffar han, och då kanske Pauline kommer. Annars drar jag bara till Salem och träffar henne här. Hoppas alla fall mina "planer" funkar nu för dom blir ju nästan aldrig bra! 

 

Kanske bloggar innan jag drar om ni har tur och om ja hinner, men annars hoppas ni har en sköön lördags kväll för det ska ja försöka och ha, puss så länge!      saaaknaaaaaaaaaaar!

 

 

 

Av Golan & Jennifer - 2 december 2011 23:44

Tja ! Kom nyss hem, var först på middag sen vid typ åtta drog jag till unkan där pauline golan, Mikaela, Vanessa, Fanny, Michaela, Amelie, Maria och Lucas var. Så satt vi inne i mysrummet och asgarvade åt gamla bilder och sånt där, sen spelade vi även biljard. Såklart så vann ju jag ;) haha nejmen jag spelade bara en gång faktiskt, resten av tiden medans pawo och golan spelade kollade jag på när de andra spelade ''med andra ord'', naaaaajs! sen vid typ halv 11 skulle jag följa med ida en bit men ville ha med mig någon så det slutade med att alla gick med. Det var skitkul , vi garvade och betedde oss som mongon haha.. men sen tog jag och fanny och mikaela bussen hem, och fyfan aaså! dt var någa killar som satt och kollade på oss asmycket och typ försökte snacka med oss fast vi fattade inte vad dom sa. dom sa typ någonting om pengar , typ om vi ville ha det och sen fragade vart vi skulle gå av? skitläääskigt! bajsade ner mig...fast dom gick av en hållplats innan oss så det är lugnt, men ändå. vi sprang från busshållssplatsen typ.. bajsläskigt ! men aja iallfall nu sitter jag här hemma själv occh lyssnar på musik , ska strax gå och sova har skitont i  huvudet och ska upp tidigt imorgon för att åka till stan. menmen, skriver sen eller imorgon. pUSS! tog en fucking halvtimme för mig att skriva det här inöägget (klockan är 10 över nu egentingligen) men min dator är ju dom sagt segare än segare på en seger av segrar -.-.-.-.-.-.-

Av Golan & Jennifer - 2 december 2011 16:32

Shoo bloggen!

Allt bra eller? Själv så är det helt okej.. Men äntligen är det fredag asso..Fick alla fall sluta klockan tolv idag, vi hade ingen No och ingen Bil. Skulle sluta halv 3 annars! Så jag Pauline Julia Jemie taggade hem till nikki där vi körde singstar, självklart var jag ju gryyymast!   tungt ju! Senare ska jag  ut senare med Pauline & Jennifer!

Ska spendera min kväll  på unkan som vanligt, börjar bli van    Men dome ju mina sötisar, kärlek till er brudar. Alla fall lyssnade nyss på en låt..Hörde den i somras och jag säger bara jag diggar Syster Sol som fan. Hon kör sin egna stil lixom, njuut den e grym, vi hörs sen bebisar


 

Av Golan & Jennifer - 1 december 2011 22:26

Fuck allt och alla, tror Pauline håller med mig.

 

  to all the haters, cuuz u love me

Av Golan & Jennifer - 1 december 2011 21:01

Rubriken säger allt.. Jag skulle "telefon plugga" med Julia och Pauline.. vi pluggade någon timma sen snackade vi allt mellan himmel o jord på 2-3 timmar.. Har kastat bort fett många timmar. Men nu har jag duschat klart och ska börja plugga.. alltid ska ja spara allt dagen innan provet. Men skriver imorn om inte ja spanar in snabbt ikväll..  paaaniiik puss!   älsklin' <3

Av Golan & Jennifer - 1 december 2011 16:22

Kom hem för en stund sen, sista lektionen  så hade jag idrott   

Skol dagen var väl helt okej, är bara så jävla skool trött, vill  ha sommar lov.. allt det dära!

Men men jag reser endå snart så.. imorn är det endå fredag så detser jag fram emot!

 

Annars är det väl lungt, jag måste bara plugga plugga idag! Senare ska jag ringa Julia och  "telefon plugga" rätt smart faktiskt, testa det? Det funkar rätt bra faktiskt.. men nu ska jag läsa på  så ni får ha det gött.. min dag ser ut såhär:


1. PLUGGA

2.  Duscha

3. Tänka

4. X-factor   

5. Tänka på en fett respektlös person

6. vet inte?

7. pizza?

8. jag har inget liv skriver senare!


Ouppps nu måste ja ringa Julia så vi hörs en / Golan   Bilden säger allt..

Ovido - Quiz & Flashcards