golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 15 december 2011 18:00

Vi ignorerar de som dör för oss, vi dör för de som ignorerar oss, vi älskar de som sårar oss och sårar de som älskar oss..

 Stämmer inte den? Så jävla sant asso i nuet.  Vi dööör för folk som ignorerar oss, medans vi inte ens kollar bak. Det där är äkta jag.. dags och ändra på det eller? Alla fall sitter nu och lyssnar på Wiz khalifa- I roll up, älskar låten tröttnar aldrig..


Whenever you need me
Whenever want me,
You know you can call me, I’ll be there shortly
Don’t care what your friends say, cause they dont know me
I can be your best friend, and you be my homie
I aint gonna flex, I’m not gonna front
You know if I ball, then we all gonna stunt
Send her my way, she aint gotta hold up
Whenever you call baby I roll up, I roll up, I roll up
Whenever you call baby I roll up, I roll up, I roll up
Whenever you call baby I roll up
http://www.youtube.com/watch?v=UhQz-0QVmQ0 I ROLL UPP BABY


 

Av Golan & Jennifer - 15 december 2011 17:14

Hääär igen hihi!

Saknat mig?    Hah det var det ja trodde JAA! Alla fall va i skolan idag hihi, yees ja klarade min svenska uppsats förästen.. jag erkännde också till  min svenska lärare Gun att jag inte läst en enda sida av boken.. fast endå fick jag G? Anyway just nu så tar jag bah det lungt.. Daniél kom till min skola idaaag , oh ja hoppade på han när vi sågs hihi! Och nu sitter jag här endå med världens ångest, världens bästa bästa vän åker idag :(   Asso Beylula.. kommer inte träffa henne på 3 veckor. Och jag skulle ju träffa henne idag , hon bad mig komma dit men jag gjrode inte det. Jag kommer ångra mig när j hon har rest nu :( Buuu.. Jag kommer bli ledsen och udnra hur hon mår där borta men ja hoppas endå du har en underbar resa världens finaste  lilla appaaaaaa whooop! asso jag har inget liv.. MANGE BJUDER hahah lyssnar på låten nu, den e så mobbad attja måste lyssna på den. Men puuuss skriver sen


  Na laaaanzaaas födelsedag, Stefany Pelita Heyab o jag , ooh saknar <3

Av Golan & Jennifer - 15 december 2011 13:01

Nu sitter vi här och kollar när några coolingar shufflar medans vi väntar på att våran lektion ska börja. Vi hade precis lunchrast men vi slutar ändå inte förnst kvart över 4 med HK -.- eller Golan har håltimme så hon slutar fem över två men måste stanna i skolan och vänta på daniél. Mys! Aa okej men jag bloggar när jag kommer hem, runt 5 någongång, då berättar jag vad som händer idag och i helgen. Very viktig information!! Puss vi älskar er <3Sebbe is hälsing !

Av Golan & Jennifer - 14 december 2011 20:37

Har precis ätit och duschat och bah tagit det lungt liksom!

Alla fall lyssnade nyss på Panetoz-Mama Africa. Lyssnade på den för 2 år sen typ, och jag verkligen  älskar den där låten.. Den sprider fett med glädje. Folk brukar säga att när dom hör låten tänker dom på mig.. och  jag har aldrig i hela mitt liv tröttnat på den där låten. Ni vet ibland när man lyssnar på en låt, man tröttnar så är jag också men inte på Panetoz. Lägger ut låten, asso det e bara och njuta.. dom sprider så fakin' mycke glädje till oss.

 

Och såg den här för någon dag sen, de däär tåget skulle ja vilja vara i , de bah kärlek.

G'

Av Golan & Jennifer - 14 december 2011 19:34

Shoo bloggen!

Va i skolan idag.. rooooliiggttt!   Eller? Alla fall första lektionen hade ja Matte, och vi skulle göra fitt prov. Så klart fick jag IG buu! Menmen.. Sen så senare på dan hade jag svenska, skulle skriva om  en bok som man skulle läst typ på 500 sidor.. men jag har inte ens läst en fucking sida av den.. Så man skulle skriva en uppsats om boken och massa skit.. gjorde alla fall det och jag hoppas på ett godkänt eftersom jag hittade på massor jag minns inte vad jag skrev, men om jag inte får ett G på uppsatsen får jag liksom IG i hela ämnet? Gäller alla men  egentligen är det fett dåligt.. men ja hoppas alla fall det går bra.  Jag har faktiskt inget och blogga om men jag spanar in senare Puss! 

  ett tag sen, haha Jennifer i bakrunden SÅ SNYGG DU ÄR.. OCH DU MED BOJAN HIHI

Av Golan & Jennifer - 14 december 2011 15:31

Tja! Håller på att göra mig klart just nu, ska åka iväg på ett öppet hus på ett gymnasium i stan med Pauline och våra föräldrar. Har hört både negativa och postiva saker om gymnasiet, men det är bara bra, för jag hatar när t. ex rektorn snackar så bra om sin skola och sen är den inte ens så bra som man trodde? så ja, får kolla och skapa min egen uppfattning helt enkelt. Sen ska jag plugga, måste göra det, har ju redovisningen på fredag som typ är som ett prov. och det bara måste gå bra! men iaf, det var en trevligt kväll igår med Vanessa och nikki, vi gick till unkan och sjöng lite i studion och så. Visste att golan skulle ångra sig, för hon vet att hon alltid har roligt med mig, men hon hade precis vaknat när jag ringde till henne så det är ju klart att man är trött då.. men man vaknar ju efter ett tag. Och sen spöregnade det inte, det blåste mest. och vi var typ inte ens ute, men aa ni vet iallfall hur golan är ;) haha men nu ropar pappa med mig så måste sticka, puss! / JENNIFER

G'/

Av Golan & Jennifer - 13 december 2011 20:35

Just nu gör jag faktiskt inte så mycket. Dagen har varit seg faktiskt. Nu är Jennifer uteee och har roligt i regnet   (ångrar mig lite att jag inte kom) Det roliga är det kan regna vi kan vara i en öde ö men asså man har fett roligt med henne endå haha! Och Jennifer åker ju på Fredag tilt Kalmar.. Jag  kommer sakna dig, TYCK SYND OM MIG OCH PAULINE. Alla fall  snackar med Tamara, detkänns länge sen saknar henne. Jag vet att du läser det här din player hahahhahahahahha! Men spanar in senare I think!

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=bpzgbcMpaDA klicka! Har fasnaat för låten, en skön låt och lyssna på..  och den har ett stort plus oxå eftersom beatet är grymt bra.. lyssna o  njut

Av Golan & Jennifer - 13 december 2011 19:14

Är  fett pigg just nu verkligen..

Är fett trött just nu.. Jag kunde ju inte somna inatt. Men alla fall skulle träffa Bey men hon mådde så jävla dålit så jag sa att vi skulle skita i det och ta det på torsdag. Sen skulle ja ut med Jennifer.. men det ös regnade så orkade inte följa med. Vi hade alla fall Lucia idag, det gick väl helt okej.  Fick också God känt på mitt NO prov (teknik) Äntligen! Och förästen sätts betygen imorgon. Det känns alla fall gangska skönt.. Jag vet  på ett ungifär hur mina betyg ser ut.. kan säga att jag kunde fan ha gjort bättre men nästa år hihi! Och förästen har jag blivit värre, min hals e fuckt up och är förkyld.. Menmen. Spanar in senare har faktiskt ingeting och blogga om! Puss   

  de här kallar jag för reeeeeeeeeeen fuckin' kärlek!

Ovido - Quiz & Flashcards