golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 12 december 2011 16:15

Hej! Har kommit hem till pappa nu, (tidinställt inlägg) och ni vet ju att jag kanske inte kan uppdatera eftersom att min dator är cp. Men kommer typ inte hinna det iallfall eftersom att jag måste plugga, har ju Lucia imorgon (låtarna måste ju sitta), + teknikprov som jag inte kan ett skit på och sen på onsdag ska jag ha läst 100 sidor i en bok. Sen har jag ju min SO-redovisning på fredag som ska va i minst 3 minuter som jag måste träna på.. Kul med fritid i 9:an! wohooooo.. Men nu vet ni iallfall vart jag tar vägen och vad jag ska göra den här veckan. Ta hand om er sålänge sötisar! Puss & Kram

Av Golan & Jennifer - 12 december 2011 07:05

Shooo sötisar allt bra?

Själv är jag skit trött, jag har sovit knappt fem timmar.. ja la mig vid halv 12 men kunde inte somna, så kl tre vaknade jag och chillade lite tills 4. Sen la ja mig  igen , är faktiskt skit trött och det är en lång skoldag idag men men. Har gangska bråttom måste fixa mig snart och när ja kommer hem äre plugg plugg plugg, har en  SO upgift som jag måste göra klart imorn, och som  ja inte ens har börjat på, och teknik prov imorn som ja inte pluggat på.. men vi hörs sen

Låten påminer mig om sommaren 2010, emelie fattar. + om en killle haha, men älskar låten iaf

Av Golan & Jennifer - 11 december 2011 23:06

Hej hörrni! Orkar inte ta upp så mycket om kvällen nu, men kan säga att vi var på felino och åt. Så jävla gott! Sen skulle vi ta bussen hem efteråt, haha så jävla kaooooozz. Vi skämdes ihjäl! Men aja, nu sitter jag här och lyssnar på musik, men ska snart upp och plugga lite. Har engelskaprov imorgon! Ajuste, ni ser ju att vi har en ny design! Tack Pauline för det! Men aja, ska gå upp nu, ha det så bra hörrni! Puss
 

Av Golan & Jennifer - 11 december 2011 21:09

Kom hem för en stund sen..  är sjuuuuuuukt mätt!

Va på Felino med Emilia Vanessa Amelie Maria Mickan och Jennifer. JAG ÅÅT EN HEEEEEEEEEEL FUCKIN PIZZA ! ja döör jag och mickan haha. Anyway skriver inte mycket nu eftersom ja sanckar i skype fattar ingentinbg, men spanar in sen kanske puss

G'/

Av Golan & Jennifer - 11 december 2011 16:17

Som ni ser så är jag fortfarande hemma!

Jag skulle egentligen träffat Bey nu men hon vaknade för en timme sen, och jag bad henne komma endå till Tumba. Men hon sa att hon ville fika någon annanstans och så, sen skulle vi ju inte hinna vara med varandra så mycket så ska träffa henne på tisdag tror jag. Alla fall  så ringde coolingen Jennifer mig, och vi ska  mötas fem i centrum med  Maria och dom. Sen så ska vi åka in till Rönninge och käka Felino!  MEE LIKE! Men jag har världens svåraste beslut, Pizza kebab tallrik eller kebab rulle? Tror jag kör på alla! Men ja spanar in när ja kommer hem sötnosar!   


  VI E SÅ COOOLA OMAJGAD

Av Golan & Jennifer - 11 december 2011 12:38

Hej seximamas!

Vaknade nyss..Och Jennifer seriöst du har brist på liv gumman! Men den där texten menar du den personen ja tänker på som det passar in på eller? Alla fall haha! Igår vart jag ute, det var inte en bra dag men sist när vi var på väg he m ja doog, Jennifer får alltid alla och må bra hihihi, ja tvingade  henne sjunga för mig, skit duktig! Ja skojjar inte ska tvinga henne nästa år och vaara med i idol    Alla fall är det en ny dag idag, jag skiteri om det är Söndag jag ska faan  har roligt idag! Alla fall så skulle jag och Beylula dra på Café 60 i stan.. ville verkligen det men jag sa till henne och träffa mig i tumba eller något istället, orkar inte åka in till stan för ska endå va kl 5 i Rönninge typ. Alla fall så ska ja möta Beylula någonstans kl 3-4 hoppas hon vaknar då. Hon åker förästen på Ons tror ja? Haha döda mej inte för vet inte. Men kommer sakna henne skit mycket..världens bästa vän! Alla fall vi ska snacka och det saknar henne, sen klockan fem så tror jag att jag Jennifer Mickan Amelie Maria och kanske Sebbe ska dra till Felino i Röönninge vid 5-6 och äta? Piiiiizza VS keeebaaab hmm.. HAHAHAHA! omajgad jag har inge liv.. aja vntar på att Bey ska vakna så kanske ja spanar in senare? Puss sålänge   (älskar den gubben)


  GE MEJ SOMMAR! Jag och Fairlyta i somras..

Av Golan & Jennifer - 11 december 2011 04:00


_____________________________________________________________________________

 
xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD

 
Ovido - Quiz & Flashcards