golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 13 december 2011 13:27

Halloj! Jag har SO-lektion just nu och sitter och tränar på min redovisning som jag ska göra på fredag.. Slutar om 10 min, fett skönt! Ska ta bussen hem med Fanny sen efter, trevligt med lite sällskap.. Ville vara med Pauline men hon ska rida, kul tjej! Och ajuste! Jag ska få köpa Pauline's jacka också, den är grymt fin och eftersom att hon inte vill ha den utan en annan så får jag köpa den! Glaaaaaad tjej   Kanske drar ut ikväll, men vi får se om Golan orkar.. Japp, men skriver sen oki? Puuuuuuuuss
 

Av Golan & Jennifer - 13 december 2011 05:34

Shoo bloggen!   

 Har fakitskt inte sovit så mycket kanske 4-5 tim, la mig klockan elva sen klockan fyra vaknade jag och tittade på tv.. måste endå va i  murgrönan kvart över sju idag så det e bättre att jag är vaken. Jag vet inte varför ja inte kunnat sova, min förkylning har blivit värre och det.. men ja får ta det som det kommer liksom.. Annars har ja lucia idag alla fall, sen har jag SO:n (ska redovisa) Sen har jag NO prov som ja inte kan ett piss på.. Senare när ja har slutat ska jag hem sen  ska ja nog träffa Beey. Guuud  jävla förkylning men vi hörs senare, Puss!

Av Golan & Jennifer - 12 december 2011 23:00

   

 

Av Golan & Jennifer - 12 december 2011 22:06

har inte pluggat någonting på hela kvällen, haha. Ska läsa några sidor ur svenskaboken och kolla igenom No-frågorna men sen ska jag sova. Ska upp 6 imorgon? Asså på riktigt.. Ska va i skolan kvart över 7 för luciaträning, men vettefan om jag kommer upp. Wellwell, vi får hoppas på det bästa. Puss på rumpan snyggos! / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 12 december 2011 21:44

Fyfan! Är iskall just nu shit mina händer.. Skulle typ "pluggat" men ja hittade inte mina frågor på NO:n bra Golan haha.. alla fall träffade Pauline en stund.. vi snackade.. men tänker inte ta upp det på bloggen det stannar mellan henne och mig.. fast det var endå saker ja aldri glömmer. Sen påvägen hem ringde Julia mig och doog av garv gud.. alla fall ska äta är fan hungrig sen vet ja inte, har lucia imorn förästen! Ska samlas kvart över sju i murgrönan .. döda mig men aa. Ska vara tomte hiih, men spanar in imorn puss   





Jag vet att du läser det hä, nämner inga namn.. men ignorera det inte.. Du vet att ja aldrig lämnar dig utan anledning, men tänk dig själv att du ser din kompis gråta varenda gång du e med han/henne? Och personen står mitt framför dig med gråtande ögon och säger lämna mig inte, va ska d själv göra för  o vara en bra vän? Du betyder endå fakin' skit mycke för mig.. bara gud vet. .

G'

Av Golan & Jennifer - 12 december 2011 18:44

    Boy u drive me crazy, the way u smell it's like heaven

Av Golan & Jennifer - 12 december 2011 18:09

Tjena sötnosar! Hur mår ni? Hoppas ni är på lika bra humör som mig! Har precis ätit och kom hem för 40 minuter sen kanske. har vart ute och träffat en killkompis, jättetrevligt! Har hämtat ut ett paket på posten också , så nu är jag very happy!! Men aa, måste plugga lite nu, har teknik-prov imorgon som jag inte kan ett skit på och sen har jag ju även lucia.. Stressad tjej! Men skriver sen om min dator inte fuckar. Pusshej!

Av Golan & Jennifer - 12 december 2011 17:03

Kom hem för en stund sen, stannade kvar i skolan lite för och plugga. D u k t i g flicka ju! Idag ska jag bara plugga tror jag haha.. har faktiskt teknik prov imorn plus SO skit.. Alla fall snackar med världens bääästa Stoffe just nu.. du vet att jag saknar dig o Tamara men vet du vad jag har lust och  göra nu med dig?  Ta din gråa tjocktröja (som du har på bilden) SOVA MED DEN FÖR ATT NÄÄÄK HAR RÖRT DEN! AHDAHDKADHAHDAJKDAK! daaaaaamp jag vill oxåå träffa Näääk! (FÖRÄSTEN DU SKA TACKA MIG FÖR ATT JAG ENS LÄGGER UPP EN BILD PÅ DEY) ´Men alla fall ja saknar alla fall dey stoffe hihi my broootha. Men är fett avundsjuk asso ni anar nte... skriver senare bless slägner upp två bilder..

    DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ RÖÖÖR INTE MIN KILLE !   swaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagg stoffe brootha hahahahhah släng dig

Ovido - Quiz & Flashcards