golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 11 december 2011 01:28


Hahahahahaahah! fan va fail xD

Haha hej på er! Va ute med mina fina idag, som vanligt höhö. Det var kul, blev lite kaos men det var kul iallfall. Sen så chillade vi ute lite efter att unkan hade stängts. Och sen när jag och Golan och Maria skulle ta sällskap hem så blev det riktigt mycket flumm! Asså herreeeeee.. ''telefonen springeeeeeer'' Hahahah xD Men aja, golan du sjunger väldigt faaaajnt iallfall ;) Just nu sitter jag och försöker hitta den sista informationen på SO-uppgiften, sen ska jag gå och sova. Behövs verkligen! Så ja, vi hörs imorgon sötnosar, puuuusss

G'

Av Golan & Jennifer - 11 december 2011 00:00

  

 

I do not care a shit about you anymore bitch

Av Golan & Jennifer - 10 december 2011 16:48

Snackar just nu med Jennifer och Pauline, tror Pauline ska fixa vår header haha!

Har skit tråkigt ajdhadla , Bella frågade mej om ja skulle hänga med till Pommac men ja sa nej för ja ska ju va med Jennifer och dom hihi lika kul så.. spanar in med en låt som ja faaaaasnat för

Av Golan & Jennifer - 10 december 2011 16:45

 

Åh våran lilla sötnos!! Ska bli så spännande att bli en förälder :) Vi kan knappt bärga oss till hon får komma hem till oss! Förlåt att vi hållit tyst om detta, men vi har inte varit säkra på om våran adoptivförfrågan accepterats eller inte. Men nu så! Kände att vi ville berätta det för er, ni är ju ändå en del av våran blogg liksom.
Kramizaaaaaaaaaar ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Av Golan & Jennifer - 10 december 2011 14:31



Sitter och snackar med min bror här lite sådärdååååå. Snackar lite om kvällen och så ni vet. Tagga för utgång med mina homieeeeees. Men iellafall, nu sitter jag här och pluggar också, och dunkar music. Därav låten ovanför! Så måste fortsätta, för det blir skönt att ha lite färdigt, ni vet känslan själva. Skriver snart , pyyyyyyyyss


Av Golan & Jennifer - 10 december 2011 12:43

Shoo Sexiiiimaamaas!  

Vaknade för ett tag sen faktiskt, har bah chillin' runt, inge stress ju! Har pumpat riktiga tunga låtar , melike! Igår drog jag ut , det var alla fall kul! Juste Amanda van också, YES! Hon e galet duktig, och hon e unik så det är  bra.

Annars är det lungt,  måste plugga men pallar inte.. aloo de e faktiskt helg? Men anyway skulle men vet inte om ja ska längre  alla fall dra på middag med min bror moster och mamsen. Men min moster ringde nyss och sa att vi kanske ska ta det nästa vecka, hon har skadat ryggen stackarn. Och även om dom drar och äter någonstans i stan? Så tror jag inte ja hänger med, ändrade mig imorse... Sen så skrev Stephan till mig och sa att ja skulle komma till han för han har fest i täby. Emelie säger också att ja ska komma men ja tror inte, liksom ja vill  de blir kul..Men Täby? Ligger fan åt helvetet. Så tror jag kommer spendera kvällen med mina bebisar iställe. Snackar också med Pauline just nu hihi sötisen. Men jag spanar in senare. Puss så länge!   '

  Hu u still down?( Remember me)- Tupac. De här e fuckin' kärlek <3

Av Golan & Jennifer - 10 december 2011 00:25

Hej hörrni! Inte så bra uppdatering kanske, men har haft fullt upp i skolan och har de fortfarande.. Ska skriva klart en SO:uppgift, plugga på NO:provet och Engelskaprovet OCH läsa hundra sidor ur en bok i helgen. Kill me please.. Aja, får plugga imorgon eller på söndag, får se när det blir. Måste verkligen göra det nu också. Det brukar ju bli att man sitter kl 23:00 på söndagen och säger ''fuck, im screewed!'' liksom. Haha aja.. Men kom iallfall hem nyss, har vart ute med Golan bebis. Vi var med våra andra homies också men det fattar ni väl nästan? Pauline var med en stund också, men hon fick skjuts hem av sin pappa efter en timme. Tråkigt, vi som ville flumma ner och va helt onormala! Menmen, får väl göra det imorgon istället.. det blev mycket flumm iallfall. Vi skulle egentligen ha kollat på idol men tvn fuckade sig så vi gick in och spelade fifa istället. Då fick vi också sällskap av några grabbar, trevligt! Men jag hade iallfall askul, tror golan också hade det.. ''Fil do ha lipsiil den?? jag tror fagtist'' HAHAHAAHHA.. Aja men jag skriver snart, ska hämta vatten och sen ska jag logga in på skype så att jag kan snacka med Rickard. Puss på er!
  
Bild från idag på coolingarna! Från vänster: Golan, Martin & Christian (keff)

Ovido - Quiz & Flashcards