golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 9 december 2011 15:37

Shoo bloggen!

Kom hem för en stund sen, helt vanlig skoldag. Är skit trött så ska ta och lägga mig lite sen ska ja möta Jennifer min älskling och Pauline! Underbara! Men jag svarar lite på frågor!


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött

Musik just nu: One direction- what makes u beautiful

Sommarplaner: Försöka hitta sommar jobb, sen fuckin' leva mitt liv haha!

Hur många kuddar sover du med: 2-3

Kommer du ihåg din första kärlek: Yes!

Älskar du henne/honom fortfarande: Ser inte han på det sättet, men han finns ju alltid i hjärtat.

Bio eller promenad: Vet faktiskt inte, båda e ju nice! Men just nu skulle ja ta bio.

Stjärntecken? Grrrrr Lejoon 

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?  Ja absolut, det är ett av mina mål.

tandborste: rosa

hur lång är du? 165 cm

Kaffe, te eller inget? Te!

Favioritväder? Sommar.. typ när det är varmt fast det är kväll "kvällsväder" sköönt ju..


























 


G'/

Av Golan & Jennifer - 8 december 2011 22:27

  Vi delade på ordet Kärlek! Ja tog kär, du tog lek..

Av Golan & Jennifer - 8 december 2011 19:43

Hej bloggen!   

Här är det allt bra, känner mig på topp förutom att jag är skoltrött, men ska hålla ut det sista!

Idag var det skola som vanligt. Gick gangska bra för utom matten, hatar matte jävla skit asså!

Sen hade jag idrott också senare, jag e typ skit glad eftersom ja inte har VG i något ämne typ   haha chockande?! Men idag ska min idrotts lärare, Bojan att jag kommer få VG i idrott. Blev faktiskt grymt glad eftersom hallå? Jag med ett VG det är liksom inte Golan! Alla fall va skit trött idag så kom hem och ja somnade, Jennifer hade smsat mig och frågade om ja kunde komma ut men åå ja orkade verkligen inte. Ska ut istället imorn med mina fina! Då händer det grejjer kan jag säga. Annars är det lungt här då,har blivit lite förkyld men  har faktiskt inte något och blogga om faktiskt, så ja. Snart är det Jul också ser fram emot det samt nyår. 

Har fått lite jul känsla och det. Fast det är ju inte snö ute men det spelar faktiskt inge roll. Men nu ska jag (snart) kolla på X-Factor. Bästa ju, har fasnat på Racheal Brian och Chris.  Dom e skit duktiga. Men vi hörs ikväll i think, Puss!   


 

Av Golan & Jennifer - 7 december 2011 21:32

Är hemma nu igen!

Åkte dit alla fall, det va nice. Vi träffade på några bekanta och vi tittade runt. Men vet inte om det e min grej liksom.  Dom hade inte heller samhälle :( men vi hörs imorn!

Av Golan & Jennifer - 7 december 2011 19:52

Tja! Bloggade inte förut, för jag hann inte.. Städade rummet och hjälpte mamma med maten, sen satt jag och ägnade mig åt att skriva i typ 25 loggar på fb för att dom hade gillat min status.. så ja, you know. Och golan är på ett öppet hus med pauline och någon annan, på sjödalsgymnasiet tror jag. Kul för dom! Menmen, kom iallfall nyss hem från dansen och sitter just nu och snackar med Rickard, my litte friend. Har saknat honom fett mycket! Men hade iallfall tänkt att gå upp och hoppa i duschen nu, kanske tar ett bad tillochmed? vi får se  Hehe men aa, skriver snart, ska ändå ladda ner låtar till mobilen sen och gå runt och vänta på ett sms.... C YA

Av Golan & Jennifer - 7 december 2011 16:07

Hej seximamas   ÄLSKA HAAHHAHA , VI TJEJER VILL HA KUL BARA! that's it bitch

Kom hem för en stund sen, slutade vid två idag fast stannade tills typ halv fyra? Alla fall klockan fem ska jag åka in till Rönninge me bussen där Emelie och Jemie hoppar på, sen så kommer Pauline till Rönninge.. Försöker tvinga fram också en kill kompis och komma men han kan ju aldrig! Anyway ska alla fall till Huddinge och titta på öppet hus, Sågbeck alltså! Me like. Hoppas skolan är bra i alla fall! Tror nog det finns bekanta som går där men vi får se. Om den e bra så skulle ja inte banga börja där. Men vi hörs Puss!   


Av Golan & Jennifer - 7 december 2011 15:29

Hej snyggingar! Kom nyss hem från skolan, eller ja, kom hem för lite över en timme sen men har suttit och kollat på disney channel ett tag och ätit mellis. Hihi bästa! Aja, rätt chill dag idag faktiskt.. Men det kanske var för att jag råkade försova mig i morse, vaknade typ kvart över 8 men vi hade NO så jag skyndade mig inte precis hehe. Så jag gick till murgrönan direkt istället. Vi hade luciaträning, men asså shit vad tåget kommer bli fuckat. Våran musiklärare lyssnar bara på skitungarna så vi kommer få ha glödlampor eller vad det kallas för något istället för levande ljus. Asså på riktigt, vi går i 9an inte i 4an? lackar asså, fett kaxiga snorungar.. Men aja skitsamma, just nu sitter jag och chillar ba,  bloggar såklart  Men är inne på facebook också.. Så läser jag lite bloggar samtidigt som jag dunkar musik och taggar till. Det är ju uppvisning idag på dansen, sista lektionen innan jul. Sen så börjar ju den typ i mitten av januri till februari någon gång. Fett tråkigt! Wellwell, ska plugga lite matte snart också, har ju prov imorgon. Men jag kan det mesta så behöver inte plugga så mycket som tur är. Haha.. Men jag skriver snart, pöss!


Dagens låtar:


&

Av Golan & Jennifer - 6 december 2011 23:08

Tja, kom hem runt tio någongång, va ute med Ida men vi träffade lite folk på unkan när vi var där och så. Skulle egentligen ha träffat en killkompis, men det blev inte så. Aja, när vi skulle hem så gick Micke, Nikki, Natalie, Sarah, Julia, Simon och Jesper hem med mig och ida och vi körde typ snöbollskrig med den lilla snön som fanns. Asså kan ju säga att jag råförlorade.. Micke typ släpade mig på marken och slängde snö i mitt ansikte och Jesper kastade snön i mitt ansikte. Men jag fick in några riktigt snygga träffar jag också! Men kriget är inte slut än hähähähäh. Menmen, är astrött, så ska lägga mig nu. Vi hörs imorgon! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards