golanjenni

Alla inlägg under december 2011

G'/

Av Golan & Jennifer - 18 december 2011 14:22

 

Tjeeeeeeeeeeena seximamas!   

Vaknade vid 11 idag rätt chill faktiskt. Sen så kollade jag på tv med syrran tills nu typ. Smsade Jennifer också och hon sa att hon inte kommer hem idag :(! Så ja får inte träffa henne för ens tisdag.. men det går endå snabbt. Allafall  idag har ja typ inga planer, för ta dagen som den kommer. Söndagar e så jävla tråkiga men endå så sköna.. det är ida man ska bara ta det lungt lixom. Så yees har faktiskt inget o blogga om men spanar in senare!


För nu handlar det inte vad du själv, vill med ditt liv, utan förr vad andra väntar sig och vill att man blir.

Den där meningen stämmer så fakin bra.  Hörde meningen från Mohammeds ali's låt. Passar så bra nu

g'/

Av Golan & Jennifer - 18 december 2011 01:15

  Bitch pleaase

Av Golan & Jennifer - 17 december 2011 23:32

Hej igen bloggen!  

Förlåt för att jag inte bloggat så mycket  idag men ska berätta lite om min dag. Fixade mig runt tre duschade. Precis när ja hade duschat klart så får ja ett sms av bella och hon sa att vi skulle mötas om tio min. Jag torkade håret och allt fett snabbt sen mötte jag Bella vid mitt hus, vi bor typ några meter ifrån varandra. Sen så mötte vi Charbel och Henok vid dagiset och gick till Pommac.  När vi kom till Pommac så kollade vi på en film, där efter körde vi 21:an (och slag) om ni fattar vad jag menar. Sen drack vi också lite. Där efter vart vi hungriga så vi köpte pizza hem, 3 stycken. Hahahaha bella var gangska hungrig .. och där efter så tittade vi på en annan film. Klart bästa lördagen asså. Tog bussen hem sen och gick med Charbel så gullig han e han följde mig upp. Det var alla fall bästa lördagen, film 21an dricka o pizza.  NiceNice.. men jag spanar in senare kanske puss!   

  Jag saknar dig <3

Av Golan & Jennifer - 17 december 2011 11:47

Good Moorgon!   

Vaknade för en stund sen, det är snö ute.. Menmen! Vaknade av att ja sjöng en låt haha? Alla fall sen åt jag frukost och tittade på barn kanalen med syrran    Och nu sittar jag här vid datan och surfar runt. Åhh va ja längtar till jul lovet! Men det är ju snart så. Alla fall idag vet  jag inte vad jag ska göra, Bella o Pommac snackade med mig och så, så ja tror jag kanske ska vara med dom idag men vi får se hur det blir med det. Ska slänga in en låt nu :


http://www.youtube.com/watch?v=hMMPc2HbFvY Klicka och lyssna! Hörde den faktiskt för någon dag sen.. fasnade inte för låten men ju mer ja lyssnade på den så blev den bättre och bättre. Älskar texten som fan, och bruden som sjunger  diggar jag fett mycket, hennes röst är fett passande i låten. Riktig nice låt, den snaggade killen känner ja faktiskt, våra föräldrar är fett tajta haha. Videon är väl helt ok.. men det kunde bli bättre!

Av Golan & Jennifer - 16 december 2011 23:52

Kom hem för en stund sen

Va ute med Mickan Maria Amelie Pauline Fanny  Mickan s och Sebbe och dom var där. Vi drog till unkan, seriöst fyfan va ruttet det var. Saknar dig jätte mycket Jennifer ju:( Ditt garv och allt<3 Men anyway har galet tråkigt just nu, chattar lite runt sådära.. Tror ska kanske sätta på en film? oo vill se på A walk to remember den e så fakin' bra, om jag inte  fick tårar! Men vi får se, kanske spanar in med ett godnatt inlägg senare!    <3

G'/

Av Golan & Jennifer - 16 december 2011 18:03

Tjaa Bloggen !   

Hur mår ni? Själv är det gangska bra. Skolan var rätt chill och så. Kom hem vid 3 sen har jag bah chillat lite runt. Just nu gör ja faktiskt ingenting typ, snackar med Bella och Pommac och det.. Så ja. Senare ska ja möta Pauline och Ida o rulla till Unkan. Michaela o Maria kommer nog också va där. Alla fall känns det fett skönt, har bara chill dagar liksom.

Saknar faktiskt Diana,hon och Emelie bad mig komma till 2:a hemmet i Skärholmen. Men asså jag pallade inte.. det är så tråkigt där nu, förut kanske va det roligt menmen. Men skriver senare i think för har typ inget och blogga om liksom.  Och du Jennifer? JAG SAKNAR DIG REDAN :(  puss!

Av Golan & Jennifer - 15 december 2011 22:38

Hej hörrni! Sitter just nu och snackar skype med Martin, Pauline, Lulle, Frida och den skumma Ogge! Och äter skumtomtar hehehe. Ska snart plugga lite inför redovisningen och sen ska jag även packa lite. Ska nämligen åka till Småland imorgon vid lunch typ, min släkt bor ju där så vi åker ner och hälsar på. Mys, älskar att sitta i bilen med täcke och kollar på film och äta godis hehehe. Men jag hatar att det tar ca 6 timmar att åka.. Bajs! Men aa, kommer iallfall hem på söndag, lite tråkigt att inte få tillbringa helgen med mina fina men får försöka stå ut. Kommer inte kunna blogga så mycket heller, för ska umgås med min släkt, så kommer typ inte ens använda mobilen. Men då vet ni ju iallfall varför jag inte kommer blogga i helgen, men ni klarar er ju med Golan. Ni får ha det så bra nu finisar!   Ta väl hand om Golan medan jag är borta, för hon är min lilla bebis! Och Pauline med. Dom lyser upp ens dagar och kan inte ens tänka mig ett liv utan dom. Dom är så jävla fina, så äkta, på alla sätt. Mina ögonstenar, älskar er! Men aja, talk to you lateeeeer <3

G'/

Av Golan & Jennifer - 15 december 2011 22:13

Kom hem runt halv tio, va ute med Jennifer & Pauline. Åååh Jennifer åker ju till Kalmar imorn, hela helgen. Liksom två dar och  det kommer kännas som 2 vec. Kommer sakna ditt garv    Anyway är inte på topp just nu lyssnar lite på music, vet ni vad jag har lust nu. Vara med någon jag älskar (dvs skulle det vart min pojkvän om jag hade någon) vara brevid den titta på världens  gulligste film och bara mysa med filt och snacks! Kan inte det finnas killar i Sverige så som det finns i Usa? Oooooooo  va mysit ju hihihi. Menmen! Och shit vad tiden har gått fort.. lisom snart är det Jul och Nyår.. ser fram emot det. Men vi hörs imorn? Säger God natt så länge.. tror inte ja kommer blogga sen..  Puss!   Älskar bilden, killen påminer mig om någon snubbe i en film! vet inte vilken

Ovido - Quiz & Flashcards