golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 26 december 2011 18:26

Hej på errrr! Har precis käkat pizza, haha och åt donken till frukost för att vi fick ju strömavbrott igår och kylskåpet vart ju fuckt up. Haha känner mig som ett jävla fetto! Menmen, har firat jul här hemma hos mamma idag också. Fick underkläder, pengar, spotifypremium, Just dance 3 (Golan, Emelie & Jemie, danskväll hemma hos mig någondag eller..?)  och lite annat fint! Haha iallfall, det var väldigt trevligt.. Har även suttit och druckit glögg och ätit pepparkakor med min familj, och samtidigt kollat på julfilmer. Dom går ju typ 24/7 runt juledagarna, så jävla mys Men aa, ska kanske träffa Angelica snart i en liten stund, behöver snacka, vi har typ inte träffat varandra på 100 år. Illa! Men annars tar vi det bara någon annan dag på lovet så kan vi ha en myskväll/utekväll med varandra och sen sova över? Hmm, får se..! Isånnafall blir det en lugn kväll ikväll, slänger på ett par filmrullar och bara sitter och myser framför tvn och äter massa gott? Känns som jag behöver det lite.. Kan kanske även testa julklappen, det nya dansspelet till Wii? Well see!   Hörs snart, puss! 

Av Golan & Jennifer - 26 december 2011 16:06

Shoo bloggen!   

Allt bra? Själv rullar det fint. Har bara softar under veckan, igår så drog jag ut en snabbis med Jennifer Maria & Amelie. Soft soft, vi chillade galet som vanligt. Sen så snackade ja med Pauline och bad henne komma ut, men iställe så drog alla ner till Rönninge där hon bor och kollade på film. Det var alla fall en tung dag, ni vet inget stress liksom. Som jag sa med godnatt inlägget börjar jag bli sjuk, det blev värre för någon timma sen, har drogat alvedon och massa hals tabletter. Kollat på tv har jag också jort så det har endå vart chill, jag kommer nog stanna hemma idag. Daniél smsade mig och bad mig komma till stan, den jäveln ska alltid be mig komma någonstans då jag alltid mår som sämst.


Men är det någon som tycker att vi bode ha frågestund snart? Så är det bara kommentera om ni vill att vi ska ha det, kan snacka med Jennifer också.. annars kan ni ju fråga åt höger ni ser  där---------------->

Alla fall ska Chillin' runt bara nu, ska se om det kommer några bra filmer på tv? Så ja inge stress, bless så länge    kaaaos daag! M  o n g o l i a! Haha Sonia e sötast

Av Golan & Jennifer - 26 december 2011 01:45

Har druckit tee och allt, eftersom jag börjar bli sjuk... menmen God natt älsklingar, nu väntar sängen på mig!

  He driiive me craaaaaaaaazy girl !

Av Golan & Jennifer - 25 december 2011 15:53

Hej finisar! Kom hem till mamma för typ två timmar sen, men hjälpte mamma att städa undan lite från i fredags efter som att mina bröder hade slarvat lite. (Kommer till det) Men iallfall, nu sitter jag och dunkar musik och väntar på att mamma ska komma hem med maten och allt godis hihi. Fatooooo! Lovade ju att berätta lite om helgen så här kommer det:

Fredag: Åt middag hemma hos pappa eftersom att vi fick besök som skulle sova kvar till julafton. Efter det, typ vid sju, drog jag hem till mamma där jag och en killkompis skulle kolla på film. Men när jag kommer hem till mamma, sitter mina bröder och några kompisar där och kollar på film. Fick typ panik, eftersom att jag skulle möta honom en halvtimme senare och jag var inte ens färdig. Men då ska min ena bror iväg till sin flickvän så han säger att det är okej att vi kollar i hans rum där han även har ett sorroundsystem. Bästa! Så ja, sen gjorde jag mig iordning och mötte honom. Sen satt vi och kollade på ''Jennifer's body'' och låg och snacka lite innan vi tog bussen mot Tumba. Sen sov jag hos pappa eftersom att ingen var hemma hos mamma.


Igår (Julaftoooon):
Åkte iväg till stan en snabbis med syster för att handla den sista julklappen.
Käkade även på donken också, en McChicken & Co. med en call cola och pommes ♥  Så mitt i maten så kommer det en kille, han vinglar typ lite så han var nog fortfarande full från i fredags, han kanske var i 20årsåldern eller nåt. Och bara börjar snacka med oss från ingenstans? Haha han visste inte ens vad
han gjorde i Sverige liksom.. Omg skum kille.. Sen typ sitter han och snackar med oss? Asskum... Men iallfall sen åkte vi hem och slog in julklappen sen kollade vi på Kalle Anka. Sen åt vi julmaten, asså är typ fortfarande mätt haha.. Sen öpnnade vi julklapparna, fick kläder, pengar & presentkort och såntdära.. Sen ska vi ju fira jul hemma hos mamma o
ch farmor också.. Men ja, sen körde vi ''Klämm & Känn'', en tradition vi har. Alla som ska va med köper en julklapp
för typ 100 kronor som både killar och tjejer kan ha användning för, sen börjar man med ett och skickar runt det till alla
så de får känna och så. Sen får man ställa en ja/nejfråga till den som har köpt paketet och sen får dom gissa en gång. Sen den som gissar rätt får paketet! Det låter konstigt men det är faktiskt kul om man är några stycken.Men aja sen vid typ 3 gick jag och la mig, trevligt. Men aa, det var typ allt.. Här får ni några bilder från julafton!
  
Facelook.
   
Jag & syster.

g'/

Av Golan & Jennifer - 25 december 2011 15:05

Ska presentera mina läsare till finaste Bruden Tamara R López! Bruden e desperat efter en kille men akta hon e player, hah driver tami ska inte skämma ut dig. Men killar det e bara adda burden asså hon bor i alby 94:A OCH HON EE KAAAAATT VAAACKER FIIIN SEXI VA NI VILL. Fast glöm inte hon har redan förhållande (med mig) Alla fall bruden gillar långa promenader i det stilla havet vid Hawaii. HON ÄLSKAR OCH FESTA OCH DRICKA OCH.. säger inte det. Ni anar inte hon är inte player någonstans ;) hon är ute efter seriös, och om du e latino inge snack om saken det ebah ta asso. Du ska helst vara latino dvs chilenare.. tror inte hon gillar peruanare.. vad jag vet . Okej boys va väntar ni på , hon lär döda mig nu men  taaaaaaaaake asso slänger in en bild på henne..    SHOOOOOOOO! hon e dansare oxåå hahaha, kärlek t dig tami <3

Av Golan & Jennifer - 25 december 2011 14:56

ADHUAHDAJLKDJLAJDAHDKJADA DAAAAAAAAAAAAAAMP!

Gick aldrig ut, ska träffa Jennifer senare iställe. Känner verkligen att jag behöver det, saknar henne min underbara vänsterprassel! Så ikväll blir det ut i det kalla liksom.   Knaz dag, lääänge sen haha!

Av Golan & Jennifer - 25 december 2011 12:45

Good Morgoon!  

Haft det bra? Igår hade jag det nice asso. Lyckad dag och jag fick det jag önskade mig haha. Somnade vid 4 inatt, är det någon annan än jag som brukar titta på tv oftare på julen? Det kommer bra filmer, ja satt och kolla på någon film med brorshan.. Kallade den för maluka hawaii. Vet inte varför det var huka huka hahahahhaha! Och idag starade dagen med att jag fick sms och vaknade, åt och tittade på tv med syrran, inge nytt liksom. Senare ska ja nog mot Vårberg och träffa en kill kompis om nu det blir av liksom. Jemie smsade mig nu och sa om ja skulle följa med till skärholmen för det är mellandags rea men det är ju stängt haha. Invandrar jävlar, men nu ska ja surfa runt på FB spanar in senare!   

Av Golan & Jennifer - 24 december 2011 23:32

.... Och grattis jesus 2011 år! Hihihi snäll tjej assåååå. Men god jul på er, hoppas ni har haft en undebar dag och hoppas att ni får en fortsatt underbar kväll. Ska fortstätta umgås med min familj nu, så jag uppdaterar imorgon och då kan jag även berätta vad jag gjorde igårväll och hur jag firade min julafton och allt detdära. Bra va?! men vi hörs när jag kommer hem till mamma imorgon då, puss sålänge <3 / j   

Ovido - Quiz & Flashcards