golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 30 december 2011 14:16

  Shoo Bloggen!

Gjorde ett inlägg igår innan ja skulle sova men den kom inte upp? Den kanske kommer ikväll på natten men konstigt. Alla fall vaknade vid halv ett idag, var fett trött ju! Så har bara Chillin' runt. Snackade lite på telefon med Joline. Har faktiskt inte mycke och säga liksom. Men ikväll vid 7 ska jag och Joline (Emelie) åka till Vårby eftersom vår tjej kompis Gabriella fyller 18 år. Det är lokal fest och den börjar 8, kommer vara hemma runt 12 eller något, tror Pappa hämtar oss annars åker vi själva. Alla fall det blir nice det kommer va några ja känner där som ja inte sätt på länge, så kul liksom. Alla fall tänkte spana in med en skit skön låt som ja lyssnade på ett tag sen, väcker sådär grova minnen men lyssna hela! Puss så länge bloggar senare!

Av Golan & Jennifer - 29 december 2011 15:41

Tänkte faktiskt spana in med ett inlägg innan ja börjar fixa mig, ska nämligen  till Masmo och träffa en kill kompis, vi måste reda ut lite saker och så.. där efter åker ja tillbaka till Salem vid sju och träffar på Pauline & Jennifer. Vi kommer säkert flumma runt sen dra till Unkan. Puss så länge alla fall, hoppas ni får en toppen dag!   

  Haha min "blick" såg nog en snygging   

 

 

Av Golan & Jennifer - 29 december 2011 12:46

Good Morgon!

Eller vaknade för ett tag sen faktiskt! Har inte gjort så mycket.. Men är sjukt trött asså! Och ja kan inte somna om menmen. Kan ni inte börja kommentera eller något, släng in en kommentar liksom! Det är roligare och blogga då. Så släääng in en tung kommentar.  Det känns redan som att vintern är slut och det ska börja bli vår eller något, vet inte fast det känns så! Har inget och blogga om så tänkte svara lite på frågor iställe :

  • Bor?: Rönninge/ Salem
  • Radhus, Lägenhet, Villa, Kedjehus? Kedjehus
  • Bor tillsammans med? Min familj
  • Hur många syskon har du? Två, en storebror och en lillasyster
  • Hur gammal är du? 15
  • När fyller du år? 21 agu
  • Några piercings ? Underläppen
  • Musik smak? olika!
  • Är du kär? Nej
  • Vad har du bästemt dig och göra i framtiden? Resa med vänner och åka till Las Vegas eller något och hoppa bunjy jump DET ÄR ETT MÅSTE!
  • Har du någon gång gjort bort dig rejält? Ja! Men det har väl alla gjort någon gång
  • Senaste smset? " Ja bebis <3 "
  • Senaste samtalet? Pauline
  • Saknar du någon vän? Ja!
  • Bästa minnet? Vet faktiskt inte vilket jag ska ta, har så många!
  • Vill du gifta dig? Ja, ja tror det!
  • Hur många barn vill du ha? 2-3 st, om dom är snälla så kanske 4

Men puss så länge!











Av Golan & Jennifer - 29 december 2011 01:15

Ska ta och sova, är galet trött efter en lång dag. Imorn så är det en ny dag och kanske drar på en fest där en tjej kompis fyller 18. Men god natt !

  Tar sällskap av älsklingen, Puss

G'/

Av Golan & Jennifer - 29 december 2011 00:36

 

Kan du inte bara komma hem? Ta första bästa flyget hem? Jag saknar dig skit mycket, allt känns så tomt utan dig.

Hoppas du har det bra där borta, så ses vi snart? Jag älskar dig världens finaste bästavän.  Världens finaste person!   

Av Golan & Jennifer - 28 december 2011 23:09

 I'm Sorry förlåt!

Har inga bloggat som ja egentligen borde men har haft stress och allt e på samma gång liksom. Snackar just nu med världens finaste Jennifer, sötnos! Alla fall berättar min dag kort.. Ja o Diana mötte upp Bella. Vi gick lite och sen mötte vi upp Charbel ! Vi drog till gallret och chillade där och sen skulle Diana dra så hon drog men vi drog till Emilia där Julia kom oxå.  Vi kollade på film och så, nice. Men bloggar mer imorn puss bebisar!

Och ni killar glöm inte SWAG- Inge stress liksom de din stil, She want's a gentleman säger de flesta.! ;)

P.S Jennifer du e världens finaste!

Av Golan & Jennifer - 28 december 2011 12:28

HAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAH

HAHAHAHHAHHAHAH JEENNIIFEEEEER DU LAAAAAAAAAAAAAA DEN SÅ FIINT!


Men men juste, God morgon.

Vaknade nyss och skulle läsa våran blogg och HAHHAHAHAH JENNIFER VILKEN DISS DU GAV PERSONEN! HAHAHA AV ALLT HON/HAN SÄGER FJORTIS JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. PUSS SKRIVER SEN!

Av Golan & Jennifer - 28 december 2011 01:14

Fick den här kommentaren till mitt inlägg förut och tänkte bara berätta för er att jag kommer ta bort den för stötande innehåll. Men eftersom att den anonyme jäveln ville ha uppmärksamhet så ska jag svara på kommentaren här istället. Dolde ip:adressen också så att personen inte skulle få en massa skit.
 


SVAR: Asså för det första, vem fan har bett dig läsa våran blogg? Vi har inte bett dig att tycka om den, för helt seriöst, vi skiter i om du inte gillar den eller inte. Visst, det är ju kul om folk gillar den, men vi skriver ju för att vi tycker att det är kul? Och vadå fjortis? Vet du ens vad en fjortis är? Här, kan slå upp det åt dig:

Från Wikipedia:
''Fjortis är en oftast nedsättande beteckning på någon i de yngre tonåren som uppvisar omoget beteende. Ordet kommer från fjorton år, men kan även användas i överförd mening om personer i andra åldersgrupper; fjortis har då inte med ålder att göra utan har snarare blivit något av en stereotyp. Ordet finns med i den trettonde upplagan av Svenska akademins ordlista från 2006. Benämningen används ibland även synonymt med engelska bimbo, vilket dock kan sträcka sig längre upp i åldrarna.
Den typiska fjortisen är utseende- och modemedveten och förknippas ofta med alkohol och festande.Tjejerna använder mycket smink och färgar ofta håret blont, medan killarna vanligtvis fixar håret med hjälp av mycket hårvax. Främst tjejerna väcker ofta uppmärksamhet genom att klä sig utmanande.''


Tycker du att dethär stämmer på mig helt seriöst? Har jag någonsin gjort några av dom här grejerna? Du är så jävla patetisk. Att du ens orkar sitta bakom en jävla datorskärm och skicka iväg kommentarer till folk som du inte ens känner och att sitta och klanka ner på folk? Det är snarare du som ska växa upp ''lilla gumman''. Och vill du veta vad det roligaste med den här kommentaren är? Att du säger till mig att jag inte är normal. För om du inte hade varit så totalt jävla efterbliven så hade du vetat vid det här laget att jag inte vill vara normal. Varför vara som alla andra? Varför vara som dig? Är du normal människa eller? För om du är den som ska representera en normal människa, vill jag aldrig bli normal. Du är inte någon man önskar att man var, jag skulle med andra ord skämmas att vara dig. Och vill du veta varför jag inte nämner några namn? Jo, för att jag är aldrig med en enda person när jag träffar någon, utan man stöter nästan alltid på andra personer och då orkar man inte rabbla upp alla namn liksom. Plus att det hade ju blivit ett fördundrande långt inlägg om man skulle skriva upp alla man träffade liksom. Sen vet jag inte heller om alla vill vara med i bloggen, det är ju endå den personens val. Och sen vänta, du nämner ju inte heller några namn? Varför inte? Jag gissar på att det är för att du inte vågar stå för det du säger? Haha.. Har du fattat det hela nu eller ska jag ta det igen? Jag hoppas verkligen att du slutar klanka ner på folk nu, för alla är inte såpass självsäkra som jag är, utan som verkligen tar åt sig åt de du skriver och som mår sjukt dålig efter. Puss på dig sötnos, jag tror du ångrar dig rejält nu, för du blev ju trotsallt rätt ägd. Hoppas du får ett fint liv trots din attityd. Adios!

Ovido - Quiz & Flashcards