golanjenni

Alla inlägg under december 2011

G'/

Av Golan & Jennifer - 28 december 2011 00:00

 

Kan du inte bara komma hem? Ta första bästa flyget hem! Jag saknat dig skit mycket, och allt är så tomt utan dig. Jag älskar dig världens finaste bästavän. Hoppas du mår bra och har det roligt där borta, men du ska veta att jag vill att du ska vara hemma! Men vi ses snart?  Världens finaste   

Av Golan & Jennifer - 27 december 2011 20:47

Hellooooo

Hade damp ett tag orkade med ingenting, så bad världens bästa syster Diana komma över och sova hos mig.  Den där tjejen ställer alltid upp för mig, älskar henne. Hon dyker alltid upp liksom. OUUPPS hon väntar i Hallunda nu bussen gick 46 och hon var för 47 :( HAHAHHAHA hon kallar mig för hora nu om ni vill veta.. oH NEJ OCH NÄSTA BUSS GÅR OM EN TIMMA? aja  vi ska alla fall ha titta på film o det måste ringa henne puss   Somras i eskilstuna m Diana, hihi

Av Golan & Jennifer - 27 december 2011 19:13

Det är såå ja känner nu,  varför just nu? Och ja? Nu är Jennifer och alla på bio medans ja planerar sj mord. Jemie bad mig komma till skärholmen för Daniél och dom är där, men just nu  har jag faktiskt inge lust för någonting. Alla kan ta sig  någonstans, älskar dig jennifer bara dig just nu. FML! SAKNAR BEYLULA OCKSÅ :( tror ska sätta på en film och sen ta en pistol och döda mig brb vi ses i nästa liv

Av Golan & Jennifer - 27 december 2011 14:44

Hejhej! Som rubriken säger så vaknade jag förut när Ida ringde mig, vi snackade rätt mycket och sådär.. Så fin! Aa, men sen gick jag ner och åt frukost och kollade på disney channel, standard! Sen nu har jag kollat runt lite på internet, tyvärr kunde jag inte logga in på min fb på den här datorn, det har blivit nåt knas. Så får väl sätta på den andra datan sen. Men nu ska jag städa upp lite på rummet, duscha och sen ska ja sätta mig och spela Super Mario Brosnintendo Wii! Fett c00lt. Menmen, såg att Golan skrev att vi skulle ha frågestund snart, självklart! Jag vet att några i klassen som läser våran blogg vill att vi ska ha frågestund, men om ni inte ens kan kommentera om vi ska ha det eller inte så lär ni ju inte skicka in frågor heller? Och komigen, det tar typ en minut att skicka iväg en kommentar, en minut MAX, tycker att ni kan bjussa på en, det blir ju mycket roligare att blogga då! Så kom igen nu.. Men måste dra nu, pusselipusspuss

Ps. Golan vi ska inte gå skilda vägar, det tillåter jag inte. När vi börjar på gymnasiet så lär vi ju börja på olika gymnasium, men vi ska ända träffas och såntdära. Och btw,  jag skulle ta en kula för dig också & vet du vad? Jag skulle inte ens tveka när jag gjorde det. Je t'aime!

 

Av Golan & Jennifer - 27 december 2011 13:57

God Mooorgon!   

Eller vaknade för ett tag sen faktiskt vid 12. Men men.. vill bara säga att jag verkligen hatar personer som  skriver till en kille när han är upptagen. Man ska ha respekt till andras förhållanden. Men alla fall har bara chillat, snackade lite med Pauline också. Ikväll ska jag nog träffa Ertan , där efter tror jag att jag träffar Jennifer Pauline och Ida. Men Pauline & Ida kommer nog lite senare? Men hoppas det blir kul!   


 Anyway såg Jennifer inlägg.. och är heeelt .. vet inte ens vad jag ska skriva asså? Jennifer har liksom blivit en av mig, en av mina närmsta. Och grejen jag och Jennifer vi tycker alltid likadant och tänker har jag märkt.. Hon är en av dom som jag skulle kunna ta en kula för, och varje gång jag är med henne inser jag att jag kommer inte klara mig utan henne. Asså vi kan vara på en öde ö jag vet inte vart som helst, och vi har endå alltid kul. Man kan inte ens beskriva hur underbar hon är? Det är bara kärlek asso du är världens finaste vän älskling. Du är så jävla speciell och älskar dig, fast jag inte säger det till dig.. Men du borde nog veta det? Du är sjukt underbar och du är inte falsk någonstans. Du är ceppe mongo efterbliven allt det där, men det är därför du är så speciell.. Du är helt enkelt BÄST! By the way bilden på mig var nog världens finaste, eller?  Men det jag e ledsen över är att  du aldri kommer förstå hur underbar du är, bara gud vet.. Och allvarligt talat du inser inte ens själv hur många du  gör glada runt omkring dig! Tänk dig när vi går skilda vägar.. det kommer hända men vi kommer endå liksom vara ute. Eller kanske Jennifer blir min kollega, båda vill ju bli poliser, eller vill ja också bli brand man men men. Du ska veta att du är underbar och du gör folk så jävla glada! Älskar dig! Världens Bääästa   u förstår mig oxå, du är helt enkelt underbar!    Bilden kanske är lite utjatat? Men det här är bara kärlek till världens bästa cheeey! V I H A R A L L T I D K U L!

Av Golan & Jennifer - 27 december 2011 02:00

 
Bild från förra vintern.. Asså seriöst, vart är snöööön? Vi fick en grön julafton, hur kul är det liksom? Och är det ingen snö vecka 10 när jag ska åka skidor får jag helt seriöst DAAAAAAAMP! Inte lika kul med konstsnö, och inte lika bra heller för den delen. Inte ens lite mysigt heller.. Menmen, nog om det!
 
Sitter och snackar med Martin på fb just nu, charmig kille dendära! Tänkte gå och duna också, har typ suttit och kollat på gamla bilder från och med 2006 haha.. OMG vilken mupp jag var asså! Kolla här liksom xD.. G'natt / J

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!   

Av Golan & Jennifer - 27 december 2011 01:07

Helt seriöst, vet inte vart jag ska börja. Ville bara att du skulle veta det här. Du är en sån jävla underbar person, äkta rakt igenom. Jag har kommit skitnära dig på sistonde, du har blivit en av mina närmaste vänner. Muckar nån med dig så muckar dom med mig också, liksom. Nu skulle jag kunna sitta här och skriva ett flera sidor långt inlägg om hur du mycket betyder för mig. Men behöver inte göra det. Tänker bara säga att jag tycker synd om dom som inte har dig i sitt liv, eller ens får chansen att träffa dig. För det finns ingen som du, du är one of a kind och jag är glad att jag har dig. Har alltid roligt med dig, spelar ingenroll vart vi är eller vad vi gör. Jag har alltid kul med dig, du lyser upp ens dag liksom. Du finns alltid där för mig när jag behöver dig och ditt stöd gör allt mycket lättare. Mitt vänsterprassel, kommer alltid finnas för dig, när som helst och om vad som helst. Älskar dig finis! 

 
Av Golan & Jennifer - 26 december 2011 23:14

Skriver snabbt eftersom det är reklam, men kolla på kanal 4 (tittar just nu) Filmen heter "Den där Mary" Och Cameron Diaz är med..Hon e så jävla vacker! Och finns det en annan kille som e oxå skit söt minns inte namnet, men filmer börjar nu puss!

Ovido - Quiz & Flashcards