golanjenni

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Världens Finaste / G '

Av Golan & Jennifer - 27 december 2011 13:57

God Mooorgon!   

Eller vaknade för ett tag sen faktiskt vid 12. Men men.. vill bara säga att jag verkligen hatar personer som  skriver till en kille när han är upptagen. Man ska ha respekt till andras förhållanden. Men alla fall har bara chillat, snackade lite med Pauline också. Ikväll ska jag nog träffa Ertan , där efter tror jag att jag träffar Jennifer Pauline och Ida. Men Pauline & Ida kommer nog lite senare? Men hoppas det blir kul!   


 Anyway såg Jennifer inlägg.. och är heeelt .. vet inte ens vad jag ska skriva asså? Jennifer har liksom blivit en av mig, en av mina närmsta. Och grejen jag och Jennifer vi tycker alltid likadant och tänker har jag märkt.. Hon är en av dom som jag skulle kunna ta en kula för, och varje gång jag är med henne inser jag att jag kommer inte klara mig utan henne. Asså vi kan vara på en öde ö jag vet inte vart som helst, och vi har endå alltid kul. Man kan inte ens beskriva hur underbar hon är? Det är bara kärlek asso du är världens finaste vän älskling. Du är så jävla speciell och älskar dig, fast jag inte säger det till dig.. Men du borde nog veta det? Du är sjukt underbar och du är inte falsk någonstans. Du är ceppe mongo efterbliven allt det där, men det är därför du är så speciell.. Du är helt enkelt BÄST! By the way bilden på mig var nog världens finaste, eller?  Men det jag e ledsen över är att  du aldri kommer förstå hur underbar du är, bara gud vet.. Och allvarligt talat du inser inte ens själv hur många du  gör glada runt omkring dig! Tänk dig när vi går skilda vägar.. det kommer hända men vi kommer endå liksom vara ute. Eller kanske Jennifer blir min kollega, båda vill ju bli poliser, eller vill ja också bli brand man men men. Du ska veta att du är underbar och du gör folk så jävla glada! Älskar dig! Världens Bääästa   u förstår mig oxå, du är helt enkelt underbar!    Bilden kanske är lite utjatat? Men det här är bara kärlek till världens bästa cheeey! V I H A R A L L T I D K U L!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards