golanjenni

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Vaknade av att Ida baby ringer mig! / J

Av Golan & Jennifer - 27 december 2011 14:44

Hejhej! Som rubriken säger så vaknade jag förut när Ida ringde mig, vi snackade rätt mycket och sådär.. Så fin! Aa, men sen gick jag ner och åt frukost och kollade på disney channel, standard! Sen nu har jag kollat runt lite på internet, tyvärr kunde jag inte logga in på min fb på den här datorn, det har blivit nåt knas. Så får väl sätta på den andra datan sen. Men nu ska jag städa upp lite på rummet, duscha och sen ska ja sätta mig och spela Super Mario Brosnintendo Wii! Fett c00lt. Menmen, såg att Golan skrev att vi skulle ha frågestund snart, självklart! Jag vet att några i klassen som läser våran blogg vill att vi ska ha frågestund, men om ni inte ens kan kommentera om vi ska ha det eller inte så lär ni ju inte skicka in frågor heller? Och komigen, det tar typ en minut att skicka iväg en kommentar, en minut MAX, tycker att ni kan bjussa på en, det blir ju mycket roligare att blogga då! Så kom igen nu.. Men måste dra nu, pusselipusspuss

Ps. Golan vi ska inte gå skilda vägar, det tillåter jag inte. När vi börjar på gymnasiet så lär vi ju börja på olika gymnasium, men vi ska ända träffas och såntdära. Och btw,  jag skulle ta en kula för dig också & vet du vad? Jag skulle inte ens tveka när jag gjorde det. Je t'aime!

 

 
 
Ingen bild

Skitidetdu

27 december 2011 23:49

Haha herregud. Du framstår som största fjortisen lilla gumman. Antar att du ska supa dig full på nyår och ha värsta fjortisfesten? Du är ju förfan inte normal? Och sen kan du ju inte ens nämna namn i dina inlägg, typ som att säga vad dom du är med heter, varför gör du inte det? För att du inte är med några eller? Haha snälla väx upp lilla gumman, eran blogg suger, inse det nån jävla gång.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards