golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 24 december 2011 20:52

Har haft det fett bra, ätit god mat och umgåts med familjen samt med min kusin o lille syrra. Fick mina julklappar är as nöjd hihi. Hinner inte skriva så mycket men kommentera o säg hur ni har haft det? Spanar in senare alla fall, och ni ska se hur söööt min mamma är med sina kläder haha, kanske tar en bild? men vi hös puss !

G'/

Av Golan & Jennifer - 24 december 2011 12:52

Hej mina älsklingar  

Vaknade för ett tag sen, har duschat och allt nu  hjälpt mamma. Senare vid 4 kommer min moster och min kusin och några andra som föräldrarna känner. Vi ska äta och allt,  sen julklappar. Hihi känner mig som en liten 5 åring. Alla fall det ska bli riktigt kul och ska vara hemma hela dagen. Men jag kommer blogga senare säkert, så hoppas ni får en toppen jul nu. Pussar!


P.s Och  du Jennifer goood juuul älskling   

Av Golan & Jennifer - 24 december 2011 00:00

GOOOD JUUUUL ALLIHOPAA HOPPAS NI FÅR DEEET FETT MED NICE ASSO!

   Hoppas ni får en toppen dag

G'

Av Golan & Jennifer - 23 december 2011 23:37

Kom hem vid 11, berättar kort.  Mötte upp Emelie vid sex vi drog te Alby, träffade stoffe o hennes tjej snabbt. Sen drog ja o Emelie till donken och då kom Tami ditt sen kom Eneas Favian o någo snubbe som ja inte känner. Vi vart ute sen hände det en sak ja inte kan ta upp. Men det var tungt alla fall, skriver sen puss !

Av Golan & Jennifer - 23 december 2011 15:42

Skulle va i skär nu men det blev inte så, fail. Har stress panik och allt, kaaaaaaaaaaaaos asso. Det är något tyvärr ja inte kan ta upp på bloggen va som har hänt, men Emelie fattar vad jag snackar om. Vet inte hellr om ja ska träffa Eneas eftersom saker har kommit i vägen just nu, men ska möta Emelie vid 5-6 och  vi får se hur kvälle blir. Kaaoos asså puss så länge.

G'/

Av Golan & Jennifer - 23 december 2011 14:04

Tjaa bloggen  

Vaknade vid 12 sen kollade jag på tv och så. Inge stress tog bara det lungt. Har gangska bråttom måste fixa några saker sen klä på mig och rulla mot skäris o träffa Ertan tills typ sex, sen ska ja träffa Emelie och Eneas, jag hoppas faat kommer ockso (Angelo). Asså det finns ingen roligare snubbe en faat han gör ens dag.  Så  hoppas dagen blir så som den är planerad. Måste rulla för jag e så fet men hare så bra vi ses ikväll! ciaao sålänge .. och du Pauline, älskar dig å riktit, världens finaste mi vida    


olallalala o du Jennifer lycka till idag, du vet va ja snakkar om lek inte dum ;)

Av Golan & Jennifer - 23 december 2011 11:25

Hej allihop! Kom typ precis hem till pappa, var ju och klippte mig och så. Vart jättenöjd även fast det inte blev så jättestor skillnad. Nu ska jag städa mitt rum här i väntan på att pappa ska komma hem så att vi kan klä granen och lägga klapparna där under. Sen drar ju jag hem till mamma igen och äter, sen kommer en kompis hem till mig sen och då ska vi kolla på film. Trevligt! Men aja, har mycket att hinna idag så jag måste börja städa mitt rum nu, vi hörs när jag har kommit hem till mamma! puss / J

Av Golan & Jennifer - 23 december 2011 00:16

Hej hörrni! Inte bästa uppdateringen jag vet, men vafan det är loooooooov! Hihi. Vaknade typ halv två idag, käkade och så, sen chillade jag framför disney channel och följde med mamma till maxi och sånt. Sen så skulle jag träffa Ida, men hon var på väg hem från stan och skulle hem och fixa sig och sånt och sen åka och sola med en killkompis så jag stack till unkan där Golan, Gabbi & Martin var sålänge. Så spelade vi biljard och ''Med andra ord'' & sånt där roligt, flummade ganska mycket som vanligt dåraa. Sen när unkan stängdes så var vi utanför och började kasta snöbollar på varandra och startade sedan ett snöbollskrig tillsammans med Erik, Jocke, Jesper och Sebastian. Haha och efter en halvtimmes lång kamp drog Golan, Mickan, Amelie och Maria hem, för de frös och Ida hade ju kommit och så. Men snöbollskriget fortsatte och jag blev typ nergrävd i snön, blev dragen i snön av Broberg och ja det var kaooooz. Dom var 4 mot 1, jag var själv, och ensam tjej, för Ida och Nadiya var kalla och förskylda så dom ville inte va med. Det hela slutade med en fläskläpp, tycker den är jättevacker.. HAHA skämt åsido, den är enoooooorm! Menmen, ska sova nu, ska upp 8 imorgon för att klippa mig, sen ska jag hem till pappa en snabbis. Vi hörs imorgon sötisar! Puss / J

Ovido - Quiz & Flashcards