golanjenni

Alla inlägg under december 2011

Av Golan & Jennifer - 22 december 2011 23:45

        Om tupac levde, skulle allt bli annorlunda. Fuck Lil wayne och alla, dome bra, men dom är ingenting av de tupac droppat

Av Golan & Jennifer - 22 december 2011 23:01

Kom hem för ett tag sen. Mötte upp Gabriella vid kulan sen drog vi till Julia, den där fulingen kom aldrig ut. Alla fall sen så drog jag o Gab t unkan. Där Martin var, körde lite biljard o så. Sen kom Jennifer Maria Mickan Amelie Mones Vanessa osv.. vi körde med andra ord haha. Sen där efter så körde vi lite snö bolls krig, kuuuul! Det har alla fall vart en chill da och så. Puss så länge   

Av Golan & Jennifer - 22 december 2011 17:15

Ändrade planer!

Skulle åkt t stan med ska inte det längre. Först så ringde jag mammsen för en halvtimme sen, hon handlade sen sa hon jag kommer snart, hon har ju buss kortet. Där efter ringde jag henne igen och hon sa hon kommer sent för hon ska handla jul klappar. Så då bästemmde jag mig för och inte åka. Eneas ringde mig för någon sekund sen också och ja sa att ja inte skulle komma, men han stannar här i alla fall typ en vecka till så det blir bra! Då hinner jag träffa honom alla fall. Sen så messade ja Gabriella och vi bästemmde oss för och dra ut. Vi ska i smyg dra till Julia och tvinga henne ut, undra hur chockad hon kommer att bli! Hoppas hon inte bara läser det här? Men  där efter så drar vi nog till unkan och träffar Mickan och dom. Tror Jennifer ozå är där med Ida så.  Men ska snart ringa ertan.. måste snacka med honom..! Men hoppas ni har en  tung torsdags kväll, för det ska jag ha. Puss!   Världens sötaste Eneaas, även om vi tappat mycket så älskar ja dig världens undebaraste! 

Av Golan & Jennifer - 22 december 2011 12:14

God morgon sötisar!

Är allt bra? Själv är det super, vaknade för ett tag sen. Kollade på tv och så , haha standart. OCH HEELVETEEE VA DET E KALLT. Jag sitter med tjock tröja och filt? Liksom ge mig sommar..brr. Alla fall kollade lite runt på Face book också, självklart juu det är en drog ja måste göra! Tänk er egentligen hur många tim man spenderar på face book? Alla fall jag hihi. Ikväll vet jag inte riktig va ja ska göra, men tror ja drar t stan med Jemie och träffas Eneas för han ska jul handla. Och han kan va ute idag så då passar jag på saknar honom. Men spanar in senare Puss!   

Av Golan & Jennifer - 21 december 2011 22:51

Heelveteeeee vaa kaaallt det var, va ute med Jennifer Maria Amelie Mikan Sebbe Mones Martin osv..

Asså vi var i unkan och det.. helvete vaaaaaaa kaaaaaaaaaaaalllt !

Alla fall tänkte spana in med en underbar låt som jag tycker om. Den väcker minnen som in i helvete.!


Och tänkte nämne att jag saknar Beylula som in i helvete, imorn hare gått en vecka. Och ja lovade  och smsa henne varje dag.. hon kan ju få mina sms liksom. Jag skrev till henne dom första fyra dagarna.. Och nu kan man inte skriva? Det sickas inte.. undra va hon tänker nu hoppas hon inte tror ja dissar henne..! Men ja säger go natt så länge om inte bloggar senare Puss!

Av Golan & Jennifer - 21 december 2011 17:33

Heeeeeej!! :D hur mår ni? Hoppas ni mår lika bra som mig, har nämligen lov nu hihihiihi ! Bääääästa. Men orkar inte förklara dagen, Golan gjorde ju det. Men det var iallafall kul. Sen ikväll ska vi ju som sagt dra till unkan, några kompisar ska uppträda. Lycka till tjejer! Men aja, ska duscha nu, men vi hörs när jag har tid igen. Typ ikväll eller nåt!
Puuuuuuss

Av Golan & Jennifer - 21 december 2011 16:37

wooooooooooohoooo Juul looooooooov!  

Kom nyss hem, först så hade vi jul show, kan bara säga att det gick grymt bra fick massa beröm. Efter så fikade alla i klassen, mysigt! Sen fick jag mina betyg, helt ok. 155 poäng. Kommer faktiskt sakna alla i klassen men kommer endå träffa på vissa ofta. Där efter vid ett åkte ja Jennifer och Emelie till Asspuden och möte Diana och Ertugrul och hans kompisar. Vi chillade lite och sen kom ahmet, gullis! Kom hem vid fyra och nu så chillar jag bara här, vid sju så ska ja möta Jennifer i g e n och dra till unkan,  tror att Gabriella också kommer då!   

  Bild från idag !   

Av Golan & Jennifer - 20 december 2011 22:23

Kom nyss hem, har vart ute med Golan, Emelie & Jemie. Börjar 10 imorgon sen får jag lov, YEEEEAAAH!  Wellwell, ska gå och lägga mig i sängen nu och smsa, orkar inte va uppe.. Puss hörs imorgon / J

Ovido - Quiz & Flashcards