golanjenni

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Ändrade planer / G '

Av Golan & Jennifer - 22 december 2011 17:15

Ändrade planer!

Skulle åkt t stan med ska inte det längre. Först så ringde jag mammsen för en halvtimme sen, hon handlade sen sa hon jag kommer snart, hon har ju buss kortet. Där efter ringde jag henne igen och hon sa hon kommer sent för hon ska handla jul klappar. Så då bästemmde jag mig för och inte åka. Eneas ringde mig för någon sekund sen också och ja sa att ja inte skulle komma, men han stannar här i alla fall typ en vecka till så det blir bra! Då hinner jag träffa honom alla fall. Sen så messade ja Gabriella och vi bästemmde oss för och dra ut. Vi ska i smyg dra till Julia och tvinga henne ut, undra hur chockad hon kommer att bli! Hoppas hon inte bara läser det här? Men  där efter så drar vi nog till unkan och träffar Mickan och dom. Tror Jennifer ozå är där med Ida så.  Men ska snart ringa ertan.. måste snacka med honom..! Men hoppas ni har en  tung torsdags kväll, för det ska jag ha. Puss!   Världens sötaste Eneaas, även om vi tappat mycket så älskar ja dig världens undebaraste! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards