golanjenni

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Good Moorgon! - G'

Av Golan & Jennifer - 29 december 2011 12:46

Good Morgon!

Eller vaknade för ett tag sen faktiskt! Har inte gjort så mycket.. Men är sjukt trött asså! Och ja kan inte somna om menmen. Kan ni inte börja kommentera eller något, släng in en kommentar liksom! Det är roligare och blogga då. Så släääng in en tung kommentar.  Det känns redan som att vintern är slut och det ska börja bli vår eller något, vet inte fast det känns så! Har inget och blogga om så tänkte svara lite på frågor iställe :

  • Bor?: Rönninge/ Salem
  • Radhus, Lägenhet, Villa, Kedjehus? Kedjehus
  • Bor tillsammans med? Min familj
  • Hur många syskon har du? Två, en storebror och en lillasyster
  • Hur gammal är du? 15
  • När fyller du år? 21 agu
  • Några piercings ? Underläppen
  • Musik smak? olika!
  • Är du kär? Nej
  • Vad har du bästemt dig och göra i framtiden? Resa med vänner och åka till Las Vegas eller något och hoppa bunjy jump DET ÄR ETT MÅSTE!
  • Har du någon gång gjort bort dig rejält? Ja! Men det har väl alla gjort någon gång
  • Senaste smset? " Ja bebis <3 "
  • Senaste samtalet? Pauline
  • Saknar du någon vän? Ja!
  • Bästa minnet? Vet faktiskt inte vilket jag ska ta, har så många!
  • Vill du gifta dig? Ja, ja tror det!
  • Hur många barn vill du ha? 2-3 st, om dom är snälla så kanske 4

Men puss så länge!











 
 
Maja

Maja

29 december 2011 13:15

Hej! Jag har nyss hittat din blogg. För din skull slänger jag in en kommentar ;) Haha!

Släng gärna in en på min blogg. :)

http://majskisi.bloggplatsen.se

Golan & Jennifer

29 december 2011 15:34

Nice nice, va kul och höra liksom!
Kan också slänga in en kommentar! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards