golanjenni

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Svar på kommentar. / Jennifer

Av Golan & Jennifer - 28 december 2011 01:14

Fick den här kommentaren till mitt inlägg förut och tänkte bara berätta för er att jag kommer ta bort den för stötande innehåll. Men eftersom att den anonyme jäveln ville ha uppmärksamhet så ska jag svara på kommentaren här istället. Dolde ip:adressen också så att personen inte skulle få en massa skit.
 


SVAR: Asså för det första, vem fan har bett dig läsa våran blogg? Vi har inte bett dig att tycka om den, för helt seriöst, vi skiter i om du inte gillar den eller inte. Visst, det är ju kul om folk gillar den, men vi skriver ju för att vi tycker att det är kul? Och vadå fjortis? Vet du ens vad en fjortis är? Här, kan slå upp det åt dig:

Från Wikipedia:
''Fjortis är en oftast nedsättande beteckning på någon i de yngre tonåren som uppvisar omoget beteende. Ordet kommer från fjorton år, men kan även användas i överförd mening om personer i andra åldersgrupper; fjortis har då inte med ålder att göra utan har snarare blivit något av en stereotyp. Ordet finns med i den trettonde upplagan av Svenska akademins ordlista från 2006. Benämningen används ibland även synonymt med engelska bimbo, vilket dock kan sträcka sig längre upp i åldrarna.
Den typiska fjortisen är utseende- och modemedveten och förknippas ofta med alkohol och festande.Tjejerna använder mycket smink och färgar ofta håret blont, medan killarna vanligtvis fixar håret med hjälp av mycket hårvax. Främst tjejerna väcker ofta uppmärksamhet genom att klä sig utmanande.''


Tycker du att dethär stämmer på mig helt seriöst? Har jag någonsin gjort några av dom här grejerna? Du är så jävla patetisk. Att du ens orkar sitta bakom en jävla datorskärm och skicka iväg kommentarer till folk som du inte ens känner och att sitta och klanka ner på folk? Det är snarare du som ska växa upp ''lilla gumman''. Och vill du veta vad det roligaste med den här kommentaren är? Att du säger till mig att jag inte är normal. För om du inte hade varit så totalt jävla efterbliven så hade du vetat vid det här laget att jag inte vill vara normal. Varför vara som alla andra? Varför vara som dig? Är du normal människa eller? För om du är den som ska representera en normal människa, vill jag aldrig bli normal. Du är inte någon man önskar att man var, jag skulle med andra ord skämmas att vara dig. Och vill du veta varför jag inte nämner några namn? Jo, för att jag är aldrig med en enda person när jag träffar någon, utan man stöter nästan alltid på andra personer och då orkar man inte rabbla upp alla namn liksom. Plus att det hade ju blivit ett fördundrande långt inlägg om man skulle skriva upp alla man träffade liksom. Sen vet jag inte heller om alla vill vara med i bloggen, det är ju endå den personens val. Och sen vänta, du nämner ju inte heller några namn? Varför inte? Jag gissar på att det är för att du inte vågar stå för det du säger? Haha.. Har du fattat det hela nu eller ska jag ta det igen? Jag hoppas verkligen att du slutar klanka ner på folk nu, för alla är inte såpass självsäkra som jag är, utan som verkligen tar åt sig åt de du skriver och som mår sjukt dålig efter. Puss på dig sötnos, jag tror du ångrar dig rejält nu, för du blev ju trotsallt rätt ägd. Hoppas du får ett fint liv trots din attityd. Adios!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards