golanjenni

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Dan efter dopparedan haha! / J

Av Golan & Jennifer - 25 december 2011 15:53

Hej finisar! Kom hem till mamma för typ två timmar sen, men hjälpte mamma att städa undan lite från i fredags efter som att mina bröder hade slarvat lite. (Kommer till det) Men iallfall, nu sitter jag och dunkar musik och väntar på att mamma ska komma hem med maten och allt godis hihi. Fatooooo! Lovade ju att berätta lite om helgen så här kommer det:

Fredag: Åt middag hemma hos pappa eftersom att vi fick besök som skulle sova kvar till julafton. Efter det, typ vid sju, drog jag hem till mamma där jag och en killkompis skulle kolla på film. Men när jag kommer hem till mamma, sitter mina bröder och några kompisar där och kollar på film. Fick typ panik, eftersom att jag skulle möta honom en halvtimme senare och jag var inte ens färdig. Men då ska min ena bror iväg till sin flickvän så han säger att det är okej att vi kollar i hans rum där han även har ett sorroundsystem. Bästa! Så ja, sen gjorde jag mig iordning och mötte honom. Sen satt vi och kollade på ''Jennifer's body'' och låg och snacka lite innan vi tog bussen mot Tumba. Sen sov jag hos pappa eftersom att ingen var hemma hos mamma.


Igår (Julaftoooon):
Åkte iväg till stan en snabbis med syster för att handla den sista julklappen.
Käkade även på donken också, en McChicken & Co. med en call cola och pommes ♥  Så mitt i maten så kommer det en kille, han vinglar typ lite så han var nog fortfarande full från i fredags, han kanske var i 20årsåldern eller nåt. Och bara börjar snacka med oss från ingenstans? Haha han visste inte ens vad
han gjorde i Sverige liksom.. Omg skum kille.. Sen typ sitter han och snackar med oss? Asskum... Men iallfall sen åkte vi hem och slog in julklappen sen kollade vi på Kalle Anka. Sen åt vi julmaten, asså är typ fortfarande mätt haha.. Sen öpnnade vi julklapparna, fick kläder, pengar & presentkort och såntdära.. Sen ska vi ju fira jul hemma hos mamma o
ch farmor också.. Men ja, sen körde vi ''Klämm & Känn'', en tradition vi har. Alla som ska va med köper en julklapp
för typ 100 kronor som både killar och tjejer kan ha användning för, sen börjar man med ett och skickar runt det till alla
så de får känna och så. Sen får man ställa en ja/nejfråga till den som har köpt paketet och sen får dom gissa en gång. Sen den som gissar rätt får paketet! Det låter konstigt men det är faktiskt kul om man är några stycken.Men aja sen vid typ 3 gick jag och la mig, trevligt. Men aa, det var typ allt.. Här får ni några bilder från julafton!
  
Facelook.
   
Jag & syster.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards