golanjenni

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Vakna nyss/ G '

Av Golan & Jennifer - 11 december 2011 12:38

Hej seximamas!

Vaknade nyss..Och Jennifer seriöst du har brist på liv gumman! Men den där texten menar du den personen ja tänker på som det passar in på eller? Alla fall haha! Igår vart jag ute, det var inte en bra dag men sist när vi var på väg he m ja doog, Jennifer får alltid alla och må bra hihihi, ja tvingade  henne sjunga för mig, skit duktig! Ja skojjar inte ska tvinga henne nästa år och vaara med i idol    Alla fall är det en ny dag idag, jag skiteri om det är Söndag jag ska faan  har roligt idag! Alla fall så skulle jag och Beylula dra på Café 60 i stan.. ville verkligen det men jag sa till henne och träffa mig i tumba eller något istället, orkar inte åka in till stan för ska endå va kl 5 i Rönninge typ. Alla fall så ska ja möta Beylula någonstans kl 3-4 hoppas hon vaknar då. Hon åker förästen på Ons tror ja? Haha döda mej inte för vet inte. Men kommer sakna henne skit mycket..världens bästa vän! Alla fall vi ska snacka och det saknar henne, sen klockan fem så tror jag att jag Jennifer Mickan Amelie Maria och kanske Sebbe ska dra till Felino i Röönninge vid 5-6 och äta? Piiiiizza VS keeebaaab hmm.. HAHAHAHA! omajgad jag har inge liv.. aja vntar på att Bey ska vakna så kanske ja spanar in senare? Puss sålänge   (älskar den gubben)


  GE MEJ SOMMAR! Jag och Fairlyta i somras..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards