golanjenni

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

:( ..

Av Golan & Jennifer - 18 december 2011 17:53

Hej allihop! Just nu sitter jag och dunkar musik, har fått låna datorn en stund så tänkte blogga lite. Fick veta igår av mamma att jag inte skulle hem idag som planerat, för att hon inte mådde så bra. Hon låg och typ skakade och kallsvettades med feber och hostade som ett jävla mähä. Så när jag frågade henne igår när vi skulle åka idag eftersom att jag skulle träffa en killkompis idag så sa hon att vi inte ens skulle åka om hon inte mådde bättre. Vilket hon inte gjorde.. Så nu sitter jag här vid en dator i Småland och deppar över för att jag inte får träffa mina finisar imorgon.. Jävla bajs! Det är ju liksom jullunch imorgon också, så får inte umgås med mina saknade vänner och dricka julmust heller.. Menmen, ska inte deppa, får väl resterna på tisdag! Aja, så ska snacka med min killkompis och kolla om han kan träffa mig på fredag istället. Men iallfall, va på Mode-huset idag här i Kalmar, handlade lite julklappar och fick även med mig ett par örhängen, ett nagelack, en mascara och en tröja. Alltid trevligt! Nu väntar vi barn på maten hehe.

Igår: Umgicks med mina små kusiner typ hela dagen, så söta! Går väl i släkten antar jag..?   Haha skämt åsido. Sen åkte jag och min kusin iväg med några ur hans klass och spelade lasergame, kan ju tillägga att jag ägde.. Fick 4000 poäng! oh snap.. Men aa, sen åkte vi hem och satt och kollade på film hemma hos mina kusiner typ. Sen fick jag sällskap av en kompis som smsade mig typ hela kvällen igår, trevligt! Men nu ska jag hjälpa min kusin med att skriva en inlägg här på bloggen så puss! / Jennifer

P.S Golan saknar dig meeeeed finis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards