golanjenni

Alla inlägg under september 2012

Av Golan & Jennifer - 12 september 2012 22:08

Av Golan & Jennifer - 12 september 2012 17:42

Hej, har inte bloggat på ett tag men har inte orkat hehe... Har bakat vafan? THIHIHIHIHIHHI.
Nä men allvarligt, tjoo. Händer jao? Peace brää   ASSÅ JAG PALLAR EJ! Är på fett bra humör. Iallafall, idag har jag vart iskolan som vanligt, kollade typ på film och hade eget arbete. CHILLPILL. Sen stannade jag kvar i skolan med Evve och pluggade, duktiga cheyer   Sitter just nu och snackar skype med Saymooon, men ska snart bege mig till dansen. Sen när jag kommer hem så ska jag färga håret, aaah är fett nervöööös. Kommer dö ifall det blir fult. Asså amajgad. TYP HEIRÅÅÅÅ LIKSOM. Men hoppas det blir bra, höhö. Lägger ut en bild sen!!   Men nu måste jag ruuuusa. Puss ///J    
  Min nya drog! Så jäääävla gooood

Av Golan & Jennifer - 11 september 2012 19:23

Av Golan & Jennifer - 11 september 2012 19:10

What's Haapppeening!   


Själv är det chillchill. Inge stress liksom.

Allafall idag hade jag skola, hade Matte sen Engelska och sist åkte våran klass till medborgarplatsen. Vi åkte till bibloteket..

Höhö kulkul? Bättre än lektion iaf. Pauline var också i min skola ett tag, hon sk ju börja där. Nice.


Imorn börjar jag 8.30 i skolan, sen ska vi åka till Rålis där vi ska springa skoljoggen? Fett önödigt.

Ah sen är det lunch där borta och så slutar jagvidd 11-12. Där efter ska jg träffa Pauline.


Men uppdraterar kanske ikväll, puss!


Av Golan & Jennifer - 10 september 2012 20:30

Kommer ni ihåg när jag för några månader sen fick gratisbiljetter till X-factor av min sånglärare? Tror det var den 11 april om jag inte minns fel som vi gick på det. Jag, Pauline, Vanessa, Jonathan, Linus, Nadiya och Amie! Det började ju inte sändas på tv förnst igår dock, men iallafall. Vi var iallafall med på tv igår! 2 gånger    WHOOOPWHOOOOOP, AWESOMEEEEEE, COOLA VI ÄÄÄÄR //J


Här kan ni kolla klippet; http://www.tv4.se/x-factor/artiklar/owg-chockerar-x-factors-jury-med-kenza-baby-504cb42d04bf7233a8000019


 Ser ni oss? Haha så jävla fula! Bild tagen från klippet

Av Golan & Jennifer - 9 september 2012 22:41

 

Jag vet inte vad jag ska säga? Du är så jävla underbar.. Du är en vän alla önskar sig.

Fick min "kick" nu att jag måste bara skriva om dig, men det finns tyvärr inte tillräckliga ord för hur mycket du betyde för hur mycket du betyder för mig. Du har så jävla bra sidor, sidor som ingen annan har.

Du är helt jävla perfekt Jennifer, du är en underbar vän på riktigt. Snälla ta åt dig?

Du är mitt vänsterprassel, mitt allt. Kolla hur nära vi står idag! Vem hade trott det?

Inte ens jag visste, och idag är du luften jag andas liksom. Visst jag kan va jäävligt sur på dig, jag vet..men varje gång jag har vart med dig så går jag alltid hem med ett leende. Snälla ta åt dig? Du är en av få som tror på mig, och du har hjälpt mig så jävla mycket, vet du om det? Saker du säger, säger ingen annan. Du hjälper mig alltid på rätt väg, du ger mig så bra tips. Varje gång jag tvivlar på något, hjälper du mig upp.. och Jennifer? Det är ingen som kan göra det på samma sätt, och även om du inte tycker som jag så får du mig alltid och lyssna.

Ja vet inte hur jag ska uttrycka mig, men så som du är, är helt jävla underbart min vän.

Du förstår mig så jävla bra även om du inte håller med mig. Du ger mig anra tänkesätt.. du är villig och hjälpa mig. Och bnär jag tvivlar på saker jag gör, hjälper du mig ALLTID. Varje gång vi träffas så snackar vi alltid, och det hjälper mig så mycket. Du gör så jag orkar kämpa. Kan du ens tänka dig att vi har kommit varan så nära? Du är en utav mina närmsta.

Vill bara säga tack Jennifer för allting, du vet inte det här men du hjälper mig så jävla mycket, du får mig på rätt väg. Du gö så jag tror på det jag gör.. Varje gång vi ses, och varje gång du börjar prata det ger mig en stor glädje och hjälp. Jag vet att du vill mitt bästa, tacktacktack. Jag älskar dig så jävla mycket mitt vänsterprassel. Du sover nog nu, men hoppas du tar åt dig av det jag skrev. Även om det är så svårt och förstå, för du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig.. Älskar dig. VÄÄÄRLDENS FINASTE!     

Av Golan & Jennifer - 9 september 2012 17:12


Har precis ätit mig mätt, höhö.

Ska snart klä på mig snabbt sen möta Ida och sen drar vi till centrum och möter Jennifer.

Kan ju bara säga att jag och Jennifer är sämst på och planera.. och nu får jag inte kolla på x factor.

Jag sa till henne att jag absolut tar programmet före henne, men ni lär ju se själva hur det avslutade.

Nu missar jag mitt efterlängtade program, men aja vad gör man inte för Jennifer..


Allafall.. Uppdraterar ikväll PUSS!

Av Golan & Jennifer - 9 september 2012 11:20

God Morgon mina fina!   

Hur mår ni? Är ni vakna ännu? För mig blev det en rätt tidig morgon. Dock vet jag inte varför, men vaknade för någon timma sen.

Har precis ätit och surfar lite runt, höhö. Som sakt är det Söndag idag, skulle faktiskt vart påväg till jobbet nu men ska inte dit. Lite ledighet behöver jag!   

Idag är deter en slapp dag, ska faktiskt få träffa min efterlängtade Jennifer. Åååh! Ni anar ju inte hur mycket jag saknar henne.. Bara få prata ut med henne är det bästa. Ska träffa henne på kvällen, tror vi ska ner till bryggan i Rönninge?

Vi får se, men vill träffa henne lite tidigare, eftersom vill hinna hem på X-Factor premiären ikväll! Klockan 20:00!

KOLLA NI OCKSÅ! Men pusspuss skriver nog ikväll?

Ovido - Quiz & Flashcards