golanjenni

Alla inlägg under september 2012

Av Golan & Jennifer - 8 september 2012 18:39

Var ju hos Pauline hela kvällen igår med Rickard, vilket var chillpill. Vi spelade spel, chillade och handlade godis. Blev lite knas på kvällen, men orkar inte gå in på det. Jag hade iallafall jättetrevligt. Fick mysa med min fina bästavän som jag har saknat asmycket. I'm not complaining!! Har precis ätit och ska hoppa in i duschen en snabbis. Sen ska jag möta upp Simon och dra hem till pappa, där vi ska vara hela kvällen. Mys!! Ska kolla ifall jag hittar några bra filmer också, höhö. Hoppas ni får en trevlig lördagskväll hörrni!! Puss och kram ///Jennifer

Av Golan & Jennifer - 8 september 2012 13:56

Av Golan & Jennifer - 7 september 2012 23:31

       

Av Golan & Jennifer - 7 september 2012 16:44

Snabbis!

Kom nyss hem, va i skolan sen kom Pauline och så åkte vi till Årstaberg chilla där et ttag sen tåg jag tåget hem.

Ska äta snart sen senare ska jag hem till Tami. Bara chillkrök. Men puss!
HA EN BRA FREDAG!   

Av Golan & Jennifer - 7 september 2012 13:38

Hello!
Är äntligen hemma nu efter en vecka på väddö, kom hem igår och ville bara somna in.. Men har iallfall haft så jävla kul, kommer fan sakna det lite! :( Men tänkte berätta lite om allt detdär i nästa inlägg för måste sticka iväg hem till mamma nu. Sedan drar jag in till stan och möter Simon och efter det så ska jag vara med Pauline och Rickard hela kvällen. Trevligt!! vi hörs snart. Puss //Jennifer

Av Golan & Jennifer - 6 september 2012 22:15

 ÄR FETT HYPAD HÖHÖ, HOPPAS NI MÅR BRA PUSSS!!! (HELT ONÖDIGT)

Av Golan & Jennifer - 5 september 2012 09:33

Droppar in med en låt (cover) Så jävla bra! Bättre också eftersom det är en av mina favoritlåtar!

Av Golan & Jennifer - 4 september 2012 20:05

Halloj!   

Waaaaazzaaa! Haha hur är det? Själv är det fintfint, förutom att jag fortfarande är lite småsjuk.

Som sakt idag var jag i skolan, slutade tidigare än vad jag skulle fick sluta vid 12? Fast stannade i skolan lite sen mötte jag Stoffe och åkte hem. Så nu är jag här, haha helt tråkig. Nej men det börjar bli fett mörkt ute nu när hösten r här. Fett tråkigt, dock är det jäätteemyysigt med höst, hihi!


Imorn börjar jag allafall 12.15, vill till Säby innan men ingen börjar lika sent som jag. Höhö!

Men nu ska jag forsätta ta det lungt, hjälpa pappa med det sista eftersom han ska till Turkiet i några dar?

ALLAFALL! Puss uppdraterar ikv, kanske..!   

Ovido - Quiz & Flashcards