golanjenni

Alla inlägg under september 2012

Av Golan & Jennifer - 29 september 2012 00:17

 

Av Golan & Jennifer - 28 september 2012 17:20

Bästa dagen, såklart för att det är helg OFC!


Kom hem för en timma sen ungefär. Nu är jag hemma.


Ikväll: Ska träffa Jennifer, Mickan och Fanny! WIHOO!

Hade andra planer men det blev inte av idag. Och Tami frågade mig om jag ville chillkröka hos henne men känner verklien att jag vill träffa Jennifer. Och såklart dom andra med!


Så det blir unkan. Men uppdraterar ikväll kanske, puss!

Av Golan & Jennifer - 27 september 2012 22:33

Av Golan & Jennifer - 27 september 2012 20:51

Hej sötnosar!
Dagen idag har varit sjukt nice, fick sova ut och sen hade jag lång tid på mig att göra mig klar. Sen mötte jag upp Josefine och drog till skolan och åt. Efter det hade vi ju som sagt matte, asså jag är så jääävla kass. Måste verkligen ha mattestöd.. Aja.  När jag kom hem så var maten redan klar, och vi åt plättar tillsammans hela familjen. Sen har jag snackat med min fina syssling Ella, som jag inte har träffat på hur länge sen som helst. Hon kommer till Stockholm imorgon och ska vara här över helgen så får träffa henne också. ÅÅÅÅh så kul! Excited. Vi hörs imorgon. Puss / J
   

Av Golan & Jennifer - 27 september 2012 09:56

Tjenare Bloggen!   

Hur mår ni?

Själv är det bra, dock har jag inte sovit så bra har typ sovit 4 tim max. As trött!

Just nu har jag lektion haha min lärare står och snackar orkar ej med lektion.


BTW: ALLE ÄR BÄST!

Av Golan & Jennifer - 26 september 2012 22:41

Idag fyller min finaste pappa 47 år, och kärleken för den mannen går inte att beskriva med ord. Han är världens bästa pappa, utan att vara en i mängden som säger det. Jag älskar dig till månen och tillbaks pappa, du har stöttat mig genom livet och ännu starkare i motgångar. Jag är så jävla tacksam för alla våra stunder. Du är den som får mig att må som bäst, du kan alltid få mig på bra humör. Bråkar aldrig med dig, och det är jag riktigt glad för. Du förstår mig, och vi har samma humor så vi har alltid kul tillsammans. Du är typ min bästavän. Hoppas du har haft en riktigt fin dag, för det är det minsta du är värd. Föralltid du och jag pappa. <3

Ovido - Quiz & Flashcards