golanjenni

Alla inlägg under september 2012

Av Golan & Jennifer - 26 september 2012 22:29

Hej på er!
Idag har det varit en lång dag, var på väg till skolan redan vid kvart över 6 eftersom att jag började så tidigt. Ville verkligen inte gå upp ur sängen men det var sjukt mys sen då det var mörkt och regnigt ute och knappt något folk. Gick där med mina hörlurar och bara chillade galet. Whoop! Hade fys på morgonen, sen hade vi tropptid och till sist engelska. Min lärare tog in mig och Evelina i ett rum och sa att han var jättestolt över oss för att vi stöttat varandra så bra och spridit glädje och peppat de andra. Han ba: Om någon någonsin säger åt er att sluta skratta, säg till mig då, för det får inte ske. Mitt nya motto haha, citerat av Peter Westholm. Jag var bara tvungen att säga det.. Nä men på riktigt, det är bara så jag är som person så det kanske är enklare med mig men som jag har sagt tidigare, gör personer omkring dig glada. Börja med något litet, typ ge dom en fin komplimang eller nåt. Annars kan du ju bara dra ett riktigt torrt skämt, det är min framgång haha. Beeeezta.

Hade träning idag, och nu har jag precis duschat och gjort mig fräsch. Imorgon börjar jag 1 men ska äta lunch i skolan med Josefine så ska möta henne lite tidigare. Sooooft! Dock har jag 3-timmars matematik, inte lika weeei. Nä men det blir nice! Det blir även fekke i skolan för jossan fyller 16, whoooopp!! Hähääää, nejmen som ni har märkt så har det inte lagts upp så många bilder på bloggen av mig, men tänkte att jag kör en bildbomb från veckan på fredag istället. Grymt. Aja men ska lägga mig och smsa lite nu, sen ska jag sova. Godnatt //Jennifer

G'/

Av Golan & Jennifer - 26 september 2012 21:13

//Det är svårt och hinna med, när allt blir bara värre//

// Försöker ta mig upp, faller bara ner, säger är det något som ser det jag ser?//

//Försöker ta mig upp överdrivet ifrån skiten, sliten av stress men snubblar alltid vid mål linjen//

//käns som jag vill lämna tonårstiden men vill ändå ha det för givet, vägrar växa upp sanningen//

//Snubblar snubbar snubblar, känns som min vardag, börjar bli van efter ett tag, käns som det hela tiden blir fel

Så säger igen, är det folk som ser det jag ser?  //


// Ungdomar blir helt fuckt de följer inte sina mål det vill nå , huh, dom ändras som våra 4 årstider på ett år, leker fin på utsidan men det är insidan som man blir äcklad av såklart //

//Snackar skitsnack men vill inte vara som er, leker fina skapar bara problem, så ser ni återigen de jag ser?//


BRAAAAAAAPP BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
yeaaaah #FUCKMYLIFE"

Av Golan & Jennifer - 26 september 2012 20:34

Hade inte ens lektioner idag, vi jobbade med typ språk osv? Lite roligt faktiskt men helt jävla onödigt!

  Rätt gammal random bild. Bah såådääära

Av Golan & Jennifer - 25 september 2012 19:24

 

En sak jag har märkt på mig själv är - Jag vägrar växa upp!

Hur ofta tänker ungdomar på det som står på bilden? Ibland tänker jag på det. Jag tycker vi ungdomar ska leva medans vi är unga. Då menar jag inte att vi ska ut och festa varje helg och dricka sig full. Utan vi kan göra det roliga på ett bra sätt? Vi kan plugga lalala, men vi får aldrig bli för stressade. För vi lever, vi har ett liv! Och man ska kunna leva den också.


Och jag önskar jag kan stanna här livet ut, Ungdomen är som ett äventyr. Alltid spännande.. som en berg & dalbana typ.  Och mitt hjärta kommer alltid tillhöra  här - ungdomen tror jag faktiskt, så jävla underbart.

Men som sakt, senare måste man gå vidare i livet på något sätt och skaffa barn osv om man vill det, så det är ändå rätt skönt. Eller vad tycker ni, skulle ni vilja resten av livet stanna vi "ungdomen"? Det är faktiskt en svår fråga.

Av Golan & Jennifer - 25 september 2012 19:19

 Hur mår ni?   

Här är det bra, men jag har en jävla förkylning asså.. Känner mi grovt hängig men det går nog över..


Idag har det vart faktiskt en jobbig dag för mig eftersom har vart så hängig och trött! Har bara haft kärnämnen också, gangska jobbigt faktiskt för min smak. Men slutade fem i tre sen mötte ja upp Stoffe eftersom vi åker samma väg.


Kom hem tog det lungt en stund, nu är jag as hungrig så väntar på maten ska bli klar hihi!

Och imorn har jag inga lektioner har typ språkdag?


BTW: HEADERN ÄR BARA FÖR TILLFÄLLIGT HIHI.

Je t'amie Jennifer!

Av Golan & Jennifer - 25 september 2012 16:18

Tjaa alla Golan & Jennifers ascoola läsare! Allt bra? 

 

Tänkte att jag skulle gästblogga lite. Jennifer är verkligen sämst på uppdatera så tycker inte Golan ska behöva ta hela lasset själv lixom  Men nu undrar ni säkert vem jag är, och jo, jag heter Pauline Johansson och driver annars http://paulinejohansson.bloggplatsen.se ("driver" låter ju som att jag är fett proffesionell, fast det är jag ju också?)  Kika in om ni inte gjort det förut! Hihi. Jag är en väldigt nära vän till båda, bästavän faktiskt. Kan man inte tro så lite som dem nämner mig i bloggen hahah! Jag skojade, love u guys! ♥ 


Just nu är jag i alla fall med Jennifer. Ska hjälpa henne med hennes spanska läxa, så snäll som jag är *blink*. Men det är klart man ställer upp! Vi har frossat bullar hehihoho, standaaaard! Och bah chillat galet! Så nu ska det pluggas lite!Känner att det här blev ett jätterandom inlägg men körbah! This is me btw.

     

Av Golan & Jennifer - 24 september 2012 22:17

Hejsan. :)
Var i skolan idag som vanligt, dock stannade jag kvar i skolan frivilligt när jag slutade 3 timmar tidigare från historian. Ooooh fett duktig!! Sen var jag ute med Stoffe och Golan, hade lika kult som vanligt! Ska faktiskt slagga nu, är riktigt trött. Och tänker för mycket. Måste sluta med det! AJA TJARÅÅÅÅ /J

Ovido - Quiz & Flashcards