golanjenni

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

ONSDAG

Av Golan & Jennifer - 26 september 2012 22:29

Hej på er!
Idag har det varit en lång dag, var på väg till skolan redan vid kvart över 6 eftersom att jag började så tidigt. Ville verkligen inte gå upp ur sängen men det var sjukt mys sen då det var mörkt och regnigt ute och knappt något folk. Gick där med mina hörlurar och bara chillade galet. Whoop! Hade fys på morgonen, sen hade vi tropptid och till sist engelska. Min lärare tog in mig och Evelina i ett rum och sa att han var jättestolt över oss för att vi stöttat varandra så bra och spridit glädje och peppat de andra. Han ba: Om någon någonsin säger åt er att sluta skratta, säg till mig då, för det får inte ske. Mitt nya motto haha, citerat av Peter Westholm. Jag var bara tvungen att säga det.. Nä men på riktigt, det är bara så jag är som person så det kanske är enklare med mig men som jag har sagt tidigare, gör personer omkring dig glada. Börja med något litet, typ ge dom en fin komplimang eller nåt. Annars kan du ju bara dra ett riktigt torrt skämt, det är min framgång haha. Beeeezta.

Hade träning idag, och nu har jag precis duschat och gjort mig fräsch. Imorgon börjar jag 1 men ska äta lunch i skolan med Josefine så ska möta henne lite tidigare. Sooooft! Dock har jag 3-timmars matematik, inte lika weeei. Nä men det blir nice! Det blir även fekke i skolan för jossan fyller 16, whoooopp!! Hähääää, nejmen som ni har märkt så har det inte lagts upp så många bilder på bloggen av mig, men tänkte att jag kör en bildbomb från veckan på fredag istället. Grymt. Aja men ska lägga mig och smsa lite nu, sen ska jag sova. Godnatt //Jennifer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards