golanjenni

Alla inlägg under september 2012

Av Golan & Jennifer - 22 september 2012 18:09

Hej på er!
Åkte iväg med pappa till skärholmen imorse för att handla present till min låtsasmamma som fyller år imorgon. Vi gick även in på tele2 och fixade en iphone till mig så nu har jag en ny mobil! Det tar dock någon dag tills abonnemanget är klart, men kan använda den som vanligt ändå. Några nummer har försvunnit & skulle behöva dom.. men meddelar er sen när allt är klart. Iallafall, tack pappa!

Efter det kom mamma så vi åkte och kollade på skor direkt. Det slutade med att jag fick med mig 2 par skor, 2 tröjor och andra småsaker hem. Dessutom satte vi oss ner och tog en fika också, så himla mysigt. Det var verkligen sjukt längesen..

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli färdig, sen kanske jag drar ut lite senare med Golan, Mickan och Fanny. Vi hörs senare ikväll, pusspuss //Jennifer

Av Golan & Jennifer - 22 september 2012 17:18


Har precis ätit mig mätt, ni ska bara veta hur högt min moster och min mamma pratar asså man får ju fan damp!

Allafall som sakt hade jag bästemt mig vara hemma idag och kolla på Avatar senare med min kusin och sånt.

Fast nu messade Fanny mig och ville träffa mig, plus att hon e med Mickan. Och som sakt så träffar jag inte Mickan varje dag liksom hon har ju flyttat till Gävle nyligen så har typ panik..


Men ska nog träffa dom en snabbis allafall...

Av Golan & Jennifer - 22 september 2012 12:43

God Morgon bloggen!

Hur är det? Jag mår gangska bra, var ju lite småsjuk under veckan och nu känner jag att det blev lite värre, säkert pga vädret. Men det komer gå över!


Känner mig också sjukt trött  och allmänt eg nu haha vet inte varför? Jävla pissväder, hösten e så mysig fast inte nä det spöregnar ute, iofs så är det rätt mysigt ändå.


Senare kommer min moster hit och min kusin så det blir nice!

Hörs sen.

Av Golan & Jennifer - 21 september 2012 23:36

Kom precis hem efter en trevlig Fredagskväll! Orkar inte gå in på detaljer men det var mysigt!

Nu ska jag byta om äta något snabbt och bara ta det lungt, tror jag ska sätta på en film om jag orkar!


Bild på mig och Pauline idag, snyggare tjejer får man leta efter   

 

Av Golan & Jennifer - 21 september 2012 17:36


Säbyskolan: Mötte Pauline som sakt vid halv ett sen drog vi dit. Kan man säga att man saknar den där skolan, trots allt har jag jävligt fina minnen därifrån. Men jag gillar gymnasiet bättre på något sätt   


Har precis ätit och pumpar hörlurarna med musik. Man kan säga att min Fredag är lugn vilket är asbra!

Vid 7 ska jag möta Jennifer, så det blir nice. Saknar den bruden as fort!




 

Av Golan & Jennifer - 21 september 2012 11:00

God morgon finisar!   

Är ni vakna ännu? Jag vaknade faktiskt för en stund sen, och nu har jag precis ätit frukost.  Bra start å dagen!
Sitter och pumpar 1D's nya låt haha, har fasnaaat!


Allafall som jag sa ska jag förbi Säbyskolan en snabbis. Orkade egentligen inte men Pauline tvingade mig haha, så ja nu ska jag dit. Ska möta henne 12.30 tror jag sen är jag där någon timme. Men vi hörs senare, Puss!


Av Golan & Jennifer - 20 september 2012 22:58

Ovido - Quiz & Flashcards