golanjenni

Alla inlägg under september 2012

Av Golan & Jennifer - 18 september 2012 17:23

Tjeeenare bloggen!    

Allt bra elääh? Här är det nice. Har precis käkat och softar runt bara. Skolan idag var väl helt okej, va så jävla trött asså.

Påvägen hem fick jag sällskap med Louris och Jolie, men Louris hoppar av i Fittja. Och jag och Jolie tog bussen mot Salem, men kan säga att jag inte var till bra sällskap.. Somnade på bussen haha!


Men vafan man blir ju skoltrött, redan nu liksom.. inte bra!

Iaf så smsade Fanny mig, så jag ska äntligen få träffa henne idag. Har ju inte sett henne från skolavslutningen, dock så åkte bussen förbi henne för ett tag sen men såg inte ens henne bra. Så det blir nice. Tror Jennifer kommer också, kanske? Messade henne så vi får se om hon kommer! Det får bli unkan idag allafall.. Har ju ändå inte vart där på ett bra tag..

 

När jag tänker tillbaks lite så saknar jag min klass!

Av Golan & Jennifer - 16 september 2012 22:48

Snabbis.

Som sakt var jag hos min moster idag, sen åkte jag och min mamma och lillasyrran pendeln hem eftersom pappa åkte till jobbet.


Det var allafall kul hos min moster, sen gick ja o hennes man och min farsa lite och övningskörde. Börjar bli grym, dock är det 2 år kvar.. jobbigt.


Men kom hem tog en efterlängtad varm dusch! Ah! Och chattar jag bara lite, imorn så ska jag vara 8.15 i Hägerstensåsen. Är med i DM. Ska köra fotbollsmatch mot Tullinge tror jag, mer än så vet jag faktiskt inte. Men skönt och komma in i planen igen, längesen..

Av Golan & Jennifer - 16 september 2012 21:58

Ni som har känner mig eller som har läst bloggen ett tag vet att Shakira är min förebild. Har alltid sett upp till henne, köpte hennes album som liten och dansade till hennes låtar redan som barn. När jag sen har jag kört magdansen och alla höftrörelser har jag haft henne i tankarna och fått inspirationen ifrån henne. Har stor respekt för henne, och måste nästan säga att hon är min vad folk kallar idol. Japp, nu vet ni det ifall ni inte visste det. Och jag ryser när jag hör hennes nya låt, har drogat den hela dagen och känner på mig att jag kommer göra det ett tag. Oh my gosh!! Hon är så himla bra!!  ♥♥

Av Golan & Jennifer - 16 september 2012 17:45

Håller med mitt vänsterprassel, söndagen är den officiella slappdagen! Lite ta-hand-om-sig-själv-dagen typ! Me ghooooustaaaaaaah.

Hej hörrni! Hur mår ni en dag som denna?  Själv är det bara finfint. Är lite hungrig dock.. Men maten är snart färdig, så det är chill. Idag har det inte hänt så mycket, har städat och kollat på film mest. Efter maten sen så ska jag packa lite, är ju pappavecka imorgon. Sen blir det ett låååååångt bad så att jag kan skölja bort alla onödiga tankar och göra mig fräsch inför morgondagen. Börjar ju enligt schemat imorgon, och min allra första riktiga lektion i gymnasiet är 3 timmars idrott. Kan inte bli bättre!!  Men ska sätta på Crazy Stupid Love och äta nu. Vi hörs sen! Puss /J

Av Golan & Jennifer - 16 september 2012 17:30

 
Helvette vad jag saknar dig. Efter allt vi har gått igenom så kan vi inte låta det här komma emellan oss? Vi båda har missförstått situationen, kan vi inte bara lämna det så och gå vidare? Pallar inte ens bråka. Är så jävla ledsen, vi båda vet att det här inte är värt att bråka om. Eller jag vet det iallafall. Jag älskar dig för mycket. Du är en utav de personerna som betyder mest i mitt liv. Vi träffas inte lika ofta längre, men även fast jag inte är med dig så betyder det inte att jag älskar dig mindre? och bara för att jag är dålig på att höra av mig betyder det inte att jag inte tänker på dig? Förstår inte varför allt läggs på mig. Det krävs två individer för att det här ska funka. Och jag är beredd att försöka, ifall du också gör det? Om du inte kan gå vidare och tycker att jag har sjunkit för lågt i dina ögon (vilket jag inte ens förstår hur jag har kunnat göra) så pallar jag inte lägga ner någon mer energi på att ens försöka. Det är ditt val. Om jag så måste ta skit så gör jag det, för dig. Jag gör verkligen det ifall det är viktigt för dig. Och ifall jag måste vara den som säger förlåt bara för att du inte vill ge dig så tar jag det också. Förlåt. Förlåt för att jag missförstod dig, och för att du missförstod mig och trodde att jag dissade dig. Inte riktigt meningen, och hoppas du känner mig så bra för att förstå det också? Aja, eftersom att du inte har svarat på mitt senaste meddelande så tar jag det som att du inte känner för att lägga det här bakom oss? Det var mitt försök till att lägga ner stridsyxan, och ifall du missförstod det också så kan väl du höra av dig? För min skull? Alla människor gör fel ibland, även du. Och vi båda har gjort det nu, ha det i tankarna. Det här var tankarna som flödade runt i skallen, tack för mig. Du vet vem du är. ♥

Av Golan & Jennifer - 16 september 2012 12:46

Hejheeeej Bloggeen!   

Söndag idag = slapp dag! Allafall så ser jag på den dagen.

Vad ska ni göra idag? Själv ska jag till Vallentuna och hälsa på min moster, höhö saknar min kusin också. Plus saknar FIFA lite    Är det också någon som ska kolla på X-Factor ikväll? Malcolm Brandin kommer rappa, så jävla bra! Men tror inte jag hinner kolla på programmet ikväll, eller kanske om ja har tur!


Men vi hörs säkert ikväll, ska försöka droppa ett inlägg precis innan jag ska sova.

Puss!

Av Golan & Jennifer - 16 september 2012 11:26

Av Golan & Jennifer - 15 september 2012 20:26

Tog en paus från festen därnere för att snacka lite med Frida eftersom att sebastian ringde upp mig förut och ville att vi skulle komma på fest hos honom med emil, erik, rickard, wille, calle och några andra. Vi funderar på att dra dit, kräftskivan är lite boring atm, dessutom är det ju inte helt fel att träffa dom! Aja men hörs imorgon. Puss / Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards