golanjenni

Alla inlägg under september 2012

Av Golan & Jennifer - 24 september 2012 17:18

Innan jag sticker vill jag dela med mig utav en bild. Såhär brukar jag göra, och många vänner brukar göra så mot mig. Gangska vanligt huh? Påminer mig om när jag gjorde en jätte pinsam sak i unkan och Jennifer doooooog av skrattanfall istället för och hjälpa mig!   

   Jennifer, känn dig träffad!

Av Golan & Jennifer - 24 september 2012 16:53

Kom hem för en timme sen ungefär, mindre till och med. Fick sällskap hem med Pauline och Ida!

Allafall om en halvtimme så ska jag möta Stoff i Rönninge. Chilla ett tag, sen hoppas jag att jag träffar Jennifer senare?

Hon svarar inte..


SÅ JENNIFER DIN MOBIL FUCKT UP, RING UPP MIG PÅ NÅGOT SÄTT

Av Golan & Jennifer - 23 september 2012 22:31

Vet att jag har skrivit om det här förut!

Men nu har jag bestämt mig och lära mig åka Longboard!

Fast kan dock inte träna nu typ när snön är påväg, men när våren kommer igen ska jag fan ta mig och köpa en sen börja åka.


Tycker det är as häftigt och as coolt och åka på, de går sjukt snabbt och man kan typ åka runt. Så när sommaren kommer så kommer jag försöka lära mig, as häääftigt!



Allafall känner mig fett pigg?! Men ska sova om någon timma, så godnatt så länge!

 


Av Golan & Jennifer - 23 september 2012 19:18

   Tjenare

Har precis tagit en dusch, så jävla sköönt! Asså den här söndagen har vart så jävla chill, jag börjar älska söndagar!


Faktiskt har jag inte gjort så mycket, umgås jättemycket med min lillasyster så det är nice liksom.

Men ska chilla lite till sen ska jag kolla på X-Factor ikv. Nicenice, Rodrigo kommer vara med så ska sitta framför TV:N och skratta, haha nej skoja ska fan heja.


Fick ett uppdrag nu om och skriva hur vacker han är: Om ni gillar en alkolist som är 95:a med vackra ögon och en personlighet gjord av? .. vad ska man säga. Allafall han är en svettig apa som tänder på yngre blondiner..

nej skoja han e jättsött, men tyvärr är han inte singel bejibs. PUSS

Av Golan & Jennifer - 23 september 2012 18:24

Chäääna!
Idag har det inte hänt så mycket, har bakat en jävla massa grejer idag för att min låtsasmamma fyller år. Asså jag lovar, min familj gjöder mig... ÄÄÄÄÄSCH MAN FÅR VÄL OFFRA SIG HÄHÄÄHÄH. Var även iväg och handlade godis med Bellsi förut och sen har vi precis ätit och firat födelsedagsbarnet. Nu blir det historiaplugg för att kunna pricka av den punkten på min ''To do-list'' också, eftersom att jag redan har plockat ordning i rummet och packat klart väskan för imorgon. Vi hörs imorgon eller senare ikväll, pussiiii /J

Av Golan & Jennifer - 22 september 2012 20:11

Det blev ingen utgång!

Ska istället ha en myskväll här hemma, Avatar kommer på TV sen. Har redan sett den, men ska nog kolla på den ikv igen! Det var endå ett tag sen jag såg den.


Hoppas ni har en fin Lördagskväll!

Ovido - Quiz & Flashcards