golanjenni

Alla inlägg under september 2012

Av Golan & Jennifer - 20 september 2012 21:48

Haalojsan bloggen   

What's Haapeeening? Själv gör jag inte så mycket. Idag vart jag i skolan dåra, det var fett dött och riktigt segt men sen kom jag allafall hem och typ gjorde ingenting. Just nu chattar jag bara, och bara tar det lungt. Och nu över till saken.


IMORN HAR JAG STUDIEDAG!     Asbra! Speicellt på en Fredag dåra!

Men tror jag ska dra till Säby vid 1 tiden med Pauline. Åh hon tvingar mig.. Och sen kommer Gabbi förbi också.

Haha saknar skolans Caféteria.. fyfan vilka fina minnen man har därifrån.

Sen på kvällen ska jag nog träffa Jennifer, tror vi ska till unkan orkar inte göra något annat. Btw tänk er vilken biff hon kommer vara om 2-3 år, värsta militär tjejen! Känner att jag saknar henne redan fast jag träffa henne för någon dag sen.


Okej nu babblar jag bara på vet inte vad jag säger, plus vet inte men kan nt ladda upp ngn bild just nu min data e typ knullad uppdraterar innan jag lägger mig kanske, puuss sålänge

Av Golan & Jennifer - 20 september 2012 18:45

Sitter jag och puggar engelska och historia, men ska snart börja laga mat till mig själv eftersom att min pappa inte är hemma. Lagom duktig man är! Är även hundvakt, men min hund är rätt tråkig så det är ändå chill. Börjar 1 varje torsdag, så hade sovmorgon idag vilket var sjukt skönt! Hade 3 timmars matte där vi gick igenom en massa grejer och kollade på en grymt tråkig mattefilm som jag höll på att somna till, sen fick vi dra hem. Sen gick vi mot pendeln allihop! Träffade även på Jemie på bussen så hon åkte med oss på tåget hem, det var jättelängesen jag träffade henne faktiskt, så det var kul!
Jag just nu (haha bjuderrrrrrr)
 

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket förresten, men hade sämsta starten på den här veckan så har inte orkat blogga. Men har haft mina vänner vid min sida som har fått mig på lite bättre humör så aa! Igår så var det en sjukt onödig dag, fick gå upp och åka fett tidigt för att vara i skolan till halv 8 då vi skulle ha en timmes fys. Körde zumba haha! Sen har vi 4 timmars håltimme med lunch inräknat, sen börjar liksom nästa lektion vid 1.. Ahhh, frustrerande.. Då tog vi en fika och gick till donken haha.. Sen efter skolan så samlade vi ihop hela gänget som skulle till pendeln som vanligt, men fick vänta fett länge på Morgan som sen visade sig hade gått hem haha.. Alla sprang sen för att hinna med halvtåget, men jag, Kalle och Daniel E kände inte för att springa när vi ändå kunde ta ett tåg 10 minuter senare så vi tog det chill och bara umgicks. Vi snackade om typ allt, och jag fick skratta väldigt mycket så det var jättetrevligt. Fina killar det där! Sen när Daniel skulle av så sa vi hejdå och sånt, sen fortsatte jag och Kalle prata hela vägen hem. Efter skolan fick jag stressa till dansen som vanligt, men täningen gick skitbra så det var värt det!

Av Golan & Jennifer - 19 september 2012 22:02

     

Av Golan & Jennifer - 19 september 2012 19:30

WIHOOO! HUR MÅR NI?

Orkar inte skriva värsta sakerna, men jag e så j'vla hungrig sås ka bli gott med käk snart. Uppdraterar nog ikväll, hörs sen puss!

Av Golan & Jennifer - 18 september 2012 22:07

 Hallooojsan! Okej hur fan ska man "hälsa"?

Allafall kom hem för någon timma sen, va ju ute med Fanny och Jennifer. Två efterblivna svenskar..

Anyway va typ fett osocial ville kolla på X-factor i unkan så till sist gjorde vi det. Jennifer? Vad gör man inte för sina vänner    Och sen kom jag hem , åt och tog en vaarm dusch!


Har typ brist på liv vetefan vad jag ska skriva om.. Imorn börjar jag 12.15 sköööööönt! Sovmorgon behövs.

ASSÅ AOÖDIJADJAKDAJKKJA PUSS PÅ ER VET INTE VAD JAG HÅLLER PÅ MED OCH JENNIFER VILL INTE BLOGGA SÅ JA..


Puss smek sänglek   


  

Helt random bild men aaah , FUCK IT BRÄÄ


Av Golan & Jennifer - 18 september 2012 20:02

TJÄÄÄÄNA!!!!!!! HUR MÅS DET IDAG?!?!!?!?!?! HOPPAS NI MÅR BRA!!!!!!!!!!!!!
Sitter här på unkan va, och ba chillar va, vi har varit här ett tag va, käkat lite godis och såntdääääära va. Golan stjärtegossen kanske bloggar sen när hon kommer hem, men jag pallar inte tjaråååå / GOLANJENNI

Av Golan & Jennifer - 18 september 2012 18:23

Åh! Drogade den här låten för 1 år sen ungefär. Brukar inte falla till sån här musik, men nu lyssnade jag på den igen. Fortfarande lika bra!

Ovido - Quiz & Flashcards