golanjenni

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

Just nu..

Av Golan & Jennifer - 20 september 2012 18:45

Sitter jag och puggar engelska och historia, men ska snart börja laga mat till mig själv eftersom att min pappa inte är hemma. Lagom duktig man är! Är även hundvakt, men min hund är rätt tråkig så det är ändå chill. Börjar 1 varje torsdag, så hade sovmorgon idag vilket var sjukt skönt! Hade 3 timmars matte där vi gick igenom en massa grejer och kollade på en grymt tråkig mattefilm som jag höll på att somna till, sen fick vi dra hem. Sen gick vi mot pendeln allihop! Träffade även på Jemie på bussen så hon åkte med oss på tåget hem, det var jättelängesen jag träffade henne faktiskt, så det var kul!
Jag just nu (haha bjuderrrrrrr)
 

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket förresten, men hade sämsta starten på den här veckan så har inte orkat blogga. Men har haft mina vänner vid min sida som har fått mig på lite bättre humör så aa! Igår så var det en sjukt onödig dag, fick gå upp och åka fett tidigt för att vara i skolan till halv 8 då vi skulle ha en timmes fys. Körde zumba haha! Sen har vi 4 timmars håltimme med lunch inräknat, sen börjar liksom nästa lektion vid 1.. Ahhh, frustrerande.. Då tog vi en fika och gick till donken haha.. Sen efter skolan så samlade vi ihop hela gänget som skulle till pendeln som vanligt, men fick vänta fett länge på Morgan som sen visade sig hade gått hem haha.. Alla sprang sen för att hinna med halvtåget, men jag, Kalle och Daniel E kände inte för att springa när vi ändå kunde ta ett tåg 10 minuter senare så vi tog det chill och bara umgicks. Vi snackade om typ allt, och jag fick skratta väldigt mycket så det var jättetrevligt. Fina killar det där! Sen när Daniel skulle av så sa vi hejdå och sånt, sen fortsatte jag och Kalle prata hela vägen hem. Efter skolan fick jag stressa till dansen som vanligt, men täningen gick skitbra så det var värt det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards