golanjenni

Alla inlägg under september 2012

Av Golan & Jennifer - 3 september 2012 20:11

Skolan idag, var helt okej!   

 Hoppas ni mår bra!

  

Får jag chans på dig?

 

 

OMG VAD SNYGGA!

 

Av Golan & Jennifer - 3 september 2012 07:35

God morgon på er!    

Har precis gjort mig klar. Ska självklart snart åka till skolan. Dom andra i min klass börjar snart, men jag och några till början 9.15 Eftersom jag ska träffa min svensklärare, sen ska vi på någon jävla teater? Så jag slapp Crosstraningen nu.

Allafall så ska jag möta Louris på vägen. Men jag uppdraterar ikväll, puss på er!

Av Golan & Jennifer - 2 september 2012 00:45

 

Godnatt på er, är så jäävla trött så ska gå och lägga mig.

Hoppas ni har haft en mysig lördag, för det har jag haft hihi!

Och imorgon bloggar jag nog inte på morgonen eftersom jag ska till jobbet, har inte vart där på länge. Från 13.00-18.00 Vill inte ens gå egentligen.. Menmen Puss på er!  

Av Golan & Jennifer - 1 september 2012 19:57

Kom hem för en stund sen, gick och köpte godis, chips och det med Gabriella en snabbis.

Höhö fett tjock. Hörs sen PUSS!

Av Golan & Jennifer - 1 september 2012 12:25

God Morgon finisar   

Idag är det Lördag, dock är inte vädret på topp.. Skit också!

Allafall vaknade jag för någon timma sen, gick upp och åt. Nu sitter jag här och bara tar det lungt.

Idag vet jag inte direkt vad jag ska göra, ska kanske träffa Tamara. Har lite planer där   

Men berättar senare om jag ska träffa henne, vilket jag inte tror.

Funderar faktiskt och sitta hemma idag, det är helt fel väder ute!


Men uppdraterar ikväll! Hoppas ni har en rolig Lördag.

 

Bild från igår, efter ett hårt träningspass    Snygga brudar!

Ovido - Quiz & Flashcards