golanjenni

Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Words can only have an effect on you if you choose to listen to them. //J

Av Golan & Jennifer - 16 september 2012 17:30

 
Helvette vad jag saknar dig. Efter allt vi har gått igenom så kan vi inte låta det här komma emellan oss? Vi båda har missförstått situationen, kan vi inte bara lämna det så och gå vidare? Pallar inte ens bråka. Är så jävla ledsen, vi båda vet att det här inte är värt att bråka om. Eller jag vet det iallafall. Jag älskar dig för mycket. Du är en utav de personerna som betyder mest i mitt liv. Vi träffas inte lika ofta längre, men även fast jag inte är med dig så betyder det inte att jag älskar dig mindre? och bara för att jag är dålig på att höra av mig betyder det inte att jag inte tänker på dig? Förstår inte varför allt läggs på mig. Det krävs två individer för att det här ska funka. Och jag är beredd att försöka, ifall du också gör det? Om du inte kan gå vidare och tycker att jag har sjunkit för lågt i dina ögon (vilket jag inte ens förstår hur jag har kunnat göra) så pallar jag inte lägga ner någon mer energi på att ens försöka. Det är ditt val. Om jag så måste ta skit så gör jag det, för dig. Jag gör verkligen det ifall det är viktigt för dig. Och ifall jag måste vara den som säger förlåt bara för att du inte vill ge dig så tar jag det också. Förlåt. Förlåt för att jag missförstod dig, och för att du missförstod mig och trodde att jag dissade dig. Inte riktigt meningen, och hoppas du känner mig så bra för att förstå det också? Aja, eftersom att du inte har svarat på mitt senaste meddelande så tar jag det som att du inte känner för att lägga det här bakom oss? Det var mitt försök till att lägga ner stridsyxan, och ifall du missförstod det också så kan väl du höra av dig? För min skull? Alla människor gör fel ibland, även du. Och vi båda har gjort det nu, ha det i tankarna. Det här var tankarna som flödade runt i skallen, tack för mig. Du vet vem du är. ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards