golanjenni

Direktlänk till inlägg 9 september 2012

G' / Jennifer Maria Auregård..

Av Golan & Jennifer - 9 september 2012 22:41

 

Jag vet inte vad jag ska säga? Du är så jävla underbar.. Du är en vän alla önskar sig.

Fick min "kick" nu att jag måste bara skriva om dig, men det finns tyvärr inte tillräckliga ord för hur mycket du betyde för hur mycket du betyder för mig. Du har så jävla bra sidor, sidor som ingen annan har.

Du är helt jävla perfekt Jennifer, du är en underbar vän på riktigt. Snälla ta åt dig?

Du är mitt vänsterprassel, mitt allt. Kolla hur nära vi står idag! Vem hade trott det?

Inte ens jag visste, och idag är du luften jag andas liksom. Visst jag kan va jäävligt sur på dig, jag vet..men varje gång jag har vart med dig så går jag alltid hem med ett leende. Snälla ta åt dig? Du är en av få som tror på mig, och du har hjälpt mig så jävla mycket, vet du om det? Saker du säger, säger ingen annan. Du hjälper mig alltid på rätt väg, du ger mig så bra tips. Varje gång jag tvivlar på något, hjälper du mig upp.. och Jennifer? Det är ingen som kan göra det på samma sätt, och även om du inte tycker som jag så får du mig alltid och lyssna.

Ja vet inte hur jag ska uttrycka mig, men så som du är, är helt jävla underbart min vän.

Du förstår mig så jävla bra även om du inte håller med mig. Du ger mig anra tänkesätt.. du är villig och hjälpa mig. Och bnär jag tvivlar på saker jag gör, hjälper du mig ALLTID. Varje gång vi träffas så snackar vi alltid, och det hjälper mig så mycket. Du gör så jag orkar kämpa. Kan du ens tänka dig att vi har kommit varan så nära? Du är en utav mina närmsta.

Vill bara säga tack Jennifer för allting, du vet inte det här men du hjälper mig så jävla mycket, du får mig på rätt väg. Du gö så jag tror på det jag gör.. Varje gång vi ses, och varje gång du börjar prata det ger mig en stor glädje och hjälp. Jag vet att du vill mitt bästa, tacktacktack. Jag älskar dig så jävla mycket mitt vänsterprassel. Du sover nog nu, men hoppas du tar åt dig av det jag skrev. Även om det är så svårt och förstå, för du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig.. Älskar dig. VÄÄÄRLDENS FINASTE!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Golan & Jennifer - 20 maj 2013 13:22

Tjaaanääää!    Har inte bloggat på riktigt länge man jag tar inte ens bloggen seriöst och bloggar bara när jag har lust. Men i helgen så har jag faktiskt tagit det chill, förra veckan så chillade jag galet, va på dansuppvissning sen tog det lung...

Av Golan & Jennifer - 14 april 2013 22:16

Jag som trodde att jag klarade mig ensam så bra, men sist jag såg dig så satt känslorna kvar, ja hur kunde jag vara så naiv? Ja kunde jag vara så naiv?, varför känner jag såhär det förvånar mig, och nu ångrar jag mig grovt att jag såra dig.   ...

Av Golan & Jennifer - 9 april 2013 21:21


Don't forget that! Gaaaayyyteeext haha!  

Av Golan & Jennifer - 5 april 2013 14:10


  Whoooooooooop Whooooooooooooooooooop!    Är allting bra med er? Här är det fett nice, solen skiner in till mitt rum! Idag vaknade jag vid 11, gick upp gjorde mig en god frukost och tog det lungt, och nu har jag precis kommit ur från duschen!...

Av Golan & Jennifer - 2 april 2013 13:30

Humöret är på topp!    Det är viktigt och ha posetiv energi hela tiden finisar, va runt folk som ger dig energi då blir allt mycket lättare! Jag kunde inte sova så bra inatt, kom hem vid halv 1 igår och efter vi hade vart på resturangen och rökt VP...

Ovido - Quiz & Flashcards