golanjenni

Alla inlägg under juli 2012

Av Golan & Jennifer - 14 juli 2012 00:29

Är galet trött.

Gick ut en stund med Emelie och vi träffade även på Vanessa och Emilia.

Vädret var ju inte så soligt om man säger så? Men allafall så ska man alltid göra någon nytta.



Har faktiskt inte så mycket och säga.. Jennifer har ju åkt nu och kan nog inte blogga.

Så ni får läsa mina tråkiga inlägg så länge.. Ska sitta uppe så länge ja orkar sen dejtar jag sängen.

Så godnatt sötisar


Puss smek sänglek   

Av Golan & Jennifer - 13 juli 2012 15:56

Fyfan vad fint skrivit älskling! Jag dör.. vet inte ens vad jag ska skriva? Och bilden vi tog igår.. jag trodde aldrig du skulle lägga upp den.


Hjärtat du är så jävla underbar, du förstår inte. Jag älskar dig så jävla mycket, och du vet själv att jag inte säger det tll många. Du och BARA du är den ända som kan förstå mig helt. Du är så jävla underbar, du är så fin i mina ögon.

Det är helt sjukt ens och försöka skriva om dig, det går ju inte? Varje gång jag är ledsen, påriktigt är det bara och kolla på dig. Man leeeer! Du förstår inte! Du lyser upp, man hör dig, ser dig! Och du är den finaste glädjespridare. Skulle aldrig kunna byta ut dig mot någon annan, någonsin! Du är så jävla underbar hjärtat. ÅH! Och dom där fuckt up killarna som inte ser dig e fan dumma i huvudet, du är så uuunderbar!


Det finns verkligen ingen som dig. Du är så jävla vacker, mongo och allt. Du e så speciell!

 Från att gå i samma klass  till det här? Jag visste aldrig att det kunde bli såhär påriktigt.

Du fyller meningen jag älskar dig fullt ut.

Jennifer du är så underbar, och vi bråkar nästan aldrig men såfort vi tjafsar blir det aldrig riktig någon tjafs, för vi rättar till varanra och förstår. Varje gång jag gör fel, så säger du åt mig på ett bra sätt. Det kan INGEN göra pårktigt INGEN och det vet du. DU har hjälpt mig så jävla mycket, du ger mig alltid tips och jag vet att du alltid finns där.


Jag älskar dig så jävla mycket Älskling.

Ha så kul! VI SES SNART GLÄDJESPRIDARE   

Av Golan & Jennifer - 13 juli 2012 14:01

Dig ska man inte ens snacka om. Du är världens bästa vän. Du har alltid stått bakom mig på samma sätt som jag har gjort det på på dig. Det har alltid varit vi två mot allt liksom. Trots alla hinder så kan jag stolt säga att vi harr kommit långt med vår vänskap. Från att verkligen hata varandra, till att börja umgås och acceptera varandra, till att lära känna varandra och slutligen till att bli allra bästa vänner. Kan faktiskt inte säga exakt när vi började umgås, men det var efter någon sommar i 6:an typ. Tror helt ärligt att vi väcte upp under den sommarn, för när vi kom tillbaka hade vi en helt ny syn på varandra.

Vi har gått igenom mycket, både enskilt och tillsammans, men vi har alltid funnits för varandra och kunnat prata om det. Nästan från början. Och så har jag aldrig kunnat göra med någon annan förut. Jag älskar att vara med dig, för jag har alltid så jäkla kul. Vi skiter i ifall vi skämmer ut oss,vi kör bara våran grej. Haha eller nästan.. Men du är allt i ett. Ärlig, underbar, charmig, rolig och vacker. Och hur kan man inte älska dig då? Du är en person som jag alltid kommer hålla kär, för du har faktiskt varit med och fått mig på rätt väg varje gång det har varit jobbigt. Varje gång jag ser dig lyser jag upp, inte bara för att du är så jädrans vacker, utan också för att jag har så mycket kärlek för dig.

Vi hinner inte träffas så mycket, vilket gör mig lite ledsen, men jag vill att du ska veta att jag tar varje chans jag får, och det hindrar inte mig från att älska dig. På gymnasiet kommer vi få ännu mindre tid, men jag ska kämpa med all min ork och så mycket mer att hålla kvar kontakten. Det har du mitt ord på. Jag orkar inte ens tänka på hur livet skulle vara utan dig, för det skulle inte gå. Du är faktiskt min andra halva, den som jag behöver mest. Jag lovar att alltid finnas för dig, stötta dig genom vått och torrt och stå bakom dig varje val du gör. När du inte orkar ska jag orka för oss båda. Jag älskar dig med hela mitt hjärta min fina. ❤❤


Av Golan & Jennifer - 13 juli 2012 13:18

Eftersom att jag ska åka iväg snart så ville jag bara skriva det här. (pawo ditt kommer snart ocksååå hihi)

Jag älskar dig är ett jävligt starkt ord, men när jag ska använda ett ord för min kärlek till dig så finns det inget starkare så det blir underdrivet när jag använder mig utav det. Men jag älskar dig. Verkligen med hela mitt hjärta. Det finns ingen som du, eller som kan ta din plats i mitt liv. För den är till dig och det kommer den alltid att vara också. För mindre än ett år sen så började vi va med varandra på fritiden, innan så la vi inte märke till varandra. Nu är det du som jag lägger märke till i ett rum. Nu är du en av mina närmaste vänner och jag är skitglad att jag har fått lära känna en sån fin person som du är. Livet hade vart lättare ifall alla hade en golan i sitt liv, men tyvärr så får inte alla den chansen. Men jag har fått den, vilket gör mig till världens lyckligaste. Du får en verkligen att må bra, att känna sig bra. Du tar fram det bästa ur alla, och det kan nog de flesta hålla med om. Din personlighet och ditt utséende passar verkligen ihop, för hade en kille tyckt att du var fin så hade han tyckt att du var ännu finare tack vare din insida. Dock kommer jag fråga ut den killen som vill ha sig i ditt liv, haha nä skämt åsido. Men kommer vilja lära känna honom först hähäh. Men ville bara att du skulle veta det här. Du är verkligen bäst hjärtat. Je t'aime, tu me fais toujours sourire.❤❤
    

Av Golan & Jennifer - 13 juli 2012 12:23

Var med Angelica ju, och vi gjorde inte så mycket till en början. Sen stack vi ner till kulan där alla grabbar spelade fotboll och efter en stund så kom även Pauline och Golan. Då vart allt roligare.. Dessutom hade jag inte träffat dom på ett tag och skulle inte heller träffa dom på ett tag efter igår heller. Så det var jättemys! Kommer sakna ihjäl mig efter dom.. Här får ni en bild från igår sålänge. Puss och kram /J  

Av Golan & Jennifer - 12 juli 2012 23:53

Kom hem för en timme sen ungefär.

Har vart ute i 10 tim ungefär, herregud! Ska berätta lite vad min dag har gått ut på!   


Började med att jag tog bussen med Pauline klockan 12 där vi åkte till Östermalmstorg.

 Vi såg Christos och gick in där, och interjuven gick faktiskt rätt så bra! Ska få svar imorn om jag får jobbet eller inte så vi får se.

Allafall där efter åkte jag och Pauline till Stan. Där vi gick runt i äffärer, sen blev vi jätte hungriga så vi drog in i Kungshallen och käkade där vi satt rätt så länge. Skötnskönt, efter gick vi runt mer och mötte Christos igen i Stan.

Sen skulle vi åka till Mårtendal eftersom vi skulle förbi Pauline snabbt för hon skulle hämta kläder, vi tog världens onödigaste omväg.. vi tog nämligen båten dit men det var ändå skönt.


Efter det så åkte vi till Årstaberg och tog pendeln till tumba sen bussen till Salem igen, jag och Pauline gick ner till Kulan där vi träffade Jennifer och fler var där.

Jag har haft en underbar dag faktiskt det har jag, fick träffa mina älsklingar!

(Lägger upp en bild på mig och Pauline från idag)

 

Av Golan & Jennifer - 12 juli 2012 10:28

Kommentar till G ' -
 

claes-göran olofsson

claes-göran olofsson

Onsdag 11 juli 21:24

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad..,jag har precis gillat din facebooksida här på bloggen... snälla, gilla min facebooksida oxå...












Först och främst glädjer det mig och se det här!

Eftersom jag liksom själv tycker att min blogg är gangska tråkigt! Men tack som fan!

Men så ni vet är det två som bloggar här, Jag & Jennifer.

Men kul och se, droppa en kommentar? Det skadar väl inte!


Allafall ni undrar säkert vad jag gör uppe såhär tidigt. Ska nämligen iväg till Östermalmstorg på Jobb interjuv.

Kul grej liksom hoppas ja får jobbet, men det är ingen "grundlön, eller fast" Så om man inte typ säljer något tjänar man inget, Och jag har hört att det e hur svårt som helst. Så ja kommer nämligen sluta jobba om ja får jobbet o inte tjänar något.

Men har precis duschat och ska käka frulle, där efter kommer ja hoppa på bussen där Pauline kommer vara. Yes, saknar faktiskt henne. Så efter det får vi se vad som händer, tror vi ska till  Stan och snabbis förbi Mårtendal. Puss på er sålänge!


Av Golan & Jennifer - 11 juli 2012 21:34

Vart ute med Bella Sami o Chappa men  redan efter en timme mötte ja upp pappa i Centrum och åkte hem.

Har faktiskt inget och göra nu så ska ut o promenera en stund. Eller bara ut och sätta mig lite. Sönt, älskar o bara få lite lugn o ro!


Vem vet, kanske hittar jag några djur ute som kan bli mina vänner? Hmm..  

Ovido - Quiz & Flashcards